U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dit is pas een primeur topjes topjes Dit koraal staat al op m'n lijstje sinds ik 'm voor 't eerst bij een Japanner in z'n rifbak op reefaqua.com (bestaat niet meer) zag... Zoals ik 't inschat denk ik dat ze 't beiden gaan redden! Ik zal voor je duimen!
Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ooit hoop ik 'm ook te hebben, mocht je ooit een stekje voor me hebben spring ik direct in de auto![]()
Dagelijks tegen praten heNu eerst maar eens laten groeien...dan zal er ook un stek naar jou gaan Tanne!!
Peter,Arjen,Marcel,Edwin,Tanne en Rinus bedankt voor julli RE!!
De slechtste is geheel weg,enkel het steentje nog over...laat het steentje wel liggen,heb met buttons ook meegemaakt dat ze geheel verdwijnen en na verloop van tijd weer terug komen als er maar 1 enkel spoortje achterblijft!!
De andere gaat beter en staat goed uit....krijg vragen over stekken in de toekomst,hier gaat natuurlijk veel tijd overheen...de eerste stek is voor Theo dat was al afgesproken voor het reisje Japan!!
Nu eerst maar eens laten groeien...dan zal er ook un stek naar jou gaan Tanne!!
Maar niet te vroeg juichen....
ps.Theo...tegen die tijd zaag je dan un stukje van je humilis?! :biggrin:!!
Jammer dat mijn naam niet Theo is.mecry
gr. Erik
Hoi Manuel.
Is dit hetzelfde koraal als wat jij nu hebt?
http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/1208_Litophyton_sp. 02.htm
mvgr
twan
Waar ga jij altijd bubbelen dan!club bubbels aan de sgravendijkwal.... Of ergens in een sauna complex.. Even wat extra tijd met het vrouwtje doorbrengen is altijd goed. Stuur nog weer eens een overzichts foto'tje.. Spreek je snel misschien wel op het vivarium.
Mooi! Waar staat je nieuwe aanwinst?Overzichtje....
Overzichtje....
mooie foto Silver,blijft gewoon een van de mooiste gemengde riffen der lage landentopjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.