Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Ondanks dat ik even geen NAC'er kan hebben op dit moment :p wil ik toch zeggen dat het een mooi koraaltje is. Hopelijk overleven ze het.
Ga je meer richting de soften en lps kant nu?

Groet,

Marcel

Dit is pas een primeur topjes topjes Dit koraal staat al op m'n lijstje sinds ik 'm voor 't eerst bij een Japanner in z'n rifbak op reefaqua.com (bestaat niet meer :( ) zag... Zoals ik 't inschat denk ik dat ze 't beiden gaan redden! Ik zal voor je duimen!

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ooit hoop ik 'm ook te hebben, mocht je ooit een stekje voor me hebben spring ik direct in de auto ;)

Dit is pas een primeur topjes topjes Dit koraal staat al op m'n lijstje sinds ik 'm voor 't eerst bij een Japanner in z'n rifbak op reefaqua.com (bestaat niet meer :( ) zag... Zoals ik 't inschat denk ik dat ze 't beiden gaan redden! Ik zal voor je duimen!

Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ooit hoop ik 'm ook te hebben, mocht je ooit een stekje voor me hebben spring ik direct in de auto ;)

Peter,Arjen,Marcel,Edwin,Tanne en Rinus bedankt voor julli RE :) !!

De slechtste is geheel weg,enkel het steentje nog over...laat het steentje wel liggen,heb met buttons ook meegemaakt dat ze geheel verdwijnen en na verloop van tijd weer terug komen als er maar 1 enkel spoortje achterblijft ;) !!
De andere gaat beter en staat goed uit....krijg vragen over stekken in de toekomst,hier gaat natuurlijk veel tijd overheen...de eerste stek is voor Theo dat was al afgesproken voor het reisje Japan!!
Nu eerst maar eens laten groeien...dan zal er ook un stek naar jou gaan Tanne ;) !!
Maar niet te vroeg juichen....
ps.Theo...tegen die tijd zaag je dan un stukje van je humilis?! :biggrin: ;) !!

Geweldig zeg ! Dr zijn er niet veel die zo'n verhaal kunnen vertellen bij een koraal denk ik zo action

we duimen dat hij maar snel groot mag groeien topjes

Nu eerst maar eens laten groeien...dan zal er ook un stek naar jou gaan Tanne ;) !!
Dagelijks tegen praten he ;)

Zou dit koraal met spongepower harder groeien? Zo ja, kom ik de spongepower wel even langsbrengen ;) Manuel, alvast bedankt voor je toezegging uitsteeekendtopjes

Jammer dat mijn naam niet Theo is.mecry

gr. Erik

Peter,Arjen,Marcel,Edwin,Tanne en Rinus bedankt voor julli RE :) !!

De slechtste is geheel weg,enkel het steentje nog over...laat het steentje wel liggen,heb met buttons ook meegemaakt dat ze geheel verdwijnen en na verloop van tijd weer terug komen als er maar 1 enkel spoortje achterblijft ;) !!
De andere gaat beter en staat goed uit....krijg vragen over stekken in de toekomst,hier gaat natuurlijk veel tijd overheen...de eerste stek is voor Theo dat was al afgesproken voor het reisje Japan!!
Maar niet te vroeg juichen....
ps.Theo...tegen die tijd zaag je dan un stukje van je humilis?! :biggrin: ;) !!

Hoi Manuel,

Hoe staan de koraaltjes er nu bij,zijn ze al wat redelijk opgeknapt?

Grt,

Martin.

Hoi Manuel.

Is dit hetzelfde koraal als wat jij nu hebt?

http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/1208_Litophyton_sp. 02.htm

mvgr
twan

Erik,tegen de tijd dat het zover is (als het zover komt) zal er zeker un stek naar jou gaan en naar meerdere vrienden in Zuid Limburg ;) !!

Twan,deze litho is het zover ik dat kan zien!!

Martin,tgaat redelijk met de Litho's...de beste is er zeker door en gaat deze week naar de grote bak!! De andere was aan het verslijmen en daar heb ik het goede deel afgesneden...deze moet zich nog hechten aan het steentje :o !!

Waar ga jij altijd bubbelen dan! :p club bubbels aan de sgravendijkwal.... Of ergens in een sauna complex.. Even wat extra tijd met het vrouwtje doorbrengen is altijd goed. Stuur nog weer eens een overzichts foto'tje.. Spreek je snel misschien wel op het vivarium.

Overzichtje....

Bijlagen

• DSC_0059..jpg
    DSC_0059..jpg
    141,2 KB · Weergaven: 344
Manuel ik blijf het mooi vinden,echt super!!;) Zien we elkaar nog in Nieuwegein ?

Grt,

Martin.

mooie foto Silver,blijft gewoon een van de mooiste gemengde riffen der lage landentopjes

Helemaal niets aan toe te voegen, ik blijf het ook een genot vinden om naar te mogen kijken.
En het is een van de spannendste dagboeken van dit forum...:o

Back
Bovenaan