U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
geen pb'tje ontvangen, maar morgen zijn we ermanuel69 zei:Hoi Nico...kdacht datk je un pb had gestuurd!! maar idd geen lekken....dus ben ik er klaar voor
jij ook?
![]()
tot morgen jullie!! mvg Manuel!!
jawsee zei:mooi visje Manuel,zwemt alleen in de verkeerde bak
Anton - AVO zei:Die misstaat niet in die bak![]()
Hoest met de reactor?, draaiende?
p2m zei:Da,s een best reactor'tje , als die goed draaid heb je daar voorlopig geen omkijken meer naar.
Ben zelf ook van plan om er zelf 1 te maken , alleen ietsje kleiner ongeveer 1 meter hoog bij 30 cm diameter.
Degene waar ik nu mee werk is te klein geworden , ik voeg nu handmatig bij.
Groeten , Peter
Shiva FRP zei:Heel mooi Manuel, tis net of je erbij was in Nijverdal!!!
Hoeveel kilo vulling heb je in de reactor?
manuel69 zei:Hoi anton......vandaag was Nico zoals gewoonlijk mooi optijd en heeft tie de reactor in werking gesteld alleen druppelaar staat nog dicht,dus reactor draait op zichzelf zodat hij eerst de ph naar beneden brengt en gaat oplossen!! morgen gaat hij draaien op het systeem!! Nico nogmaals bedankt :goed: !! Hier volgen enkele foto's.........
Anton - AVO zei:Tziet er geslaagd uit.... de uitvoering is in goede handen geweest.:goed:![]()
Morgen avond zoe ik het wel........![]()
Heggeschaar ligt klaar en ingevet![]()
manuel69 zei:Is goed Anton.....mijn schaar is vastgeroest!! neem ook wat lijm mee dan maken we er un mooi bosje van
!! als je un steentje hebt boor er dan wat gaatjes in kunnen we wat meer stekjes kwijt!! tot morgen!!
Laat me even in Manuel's plaats antwoorden:12hans zei:Hoi
Mooi project.
Ik heb je dagboek eens door zitten lezen.
Alleen vraag ik me af waarom het retour slangetje van de reactor niet in de deksel zit?
Nu krijg je toch veel gas ophoping onder de deksel.
Kan je dit eens uitleggen.
mvgr
twan
Gebruik jij natuurlijk zeewater?manuel69 zei:Dankje aissa en Anton!! misschien zo gek nog nie Anton kan ik water gaan halen bij Neeltje Jans en mag jij de kraan hier dag en nacht 7dagen per week open laten staan!! plaats wel wat foto's he anton!!
suc6 verder morgen met het volgende deel van je werk!!:goed:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.