Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Top :goed: Andre (dimi) van de bovenste bedoel je? Kzie de roze yuma nog niet? :confused:

Kzit met mn gsm in de aanslag.....als Mike mn nieuwe aanwinst heeft gevangen spring ik in de auto en snel naar Zierikzee.......:D ;) !!

Manuel, is de reaktor al gevuld met water?

Nico

Ja Nico, na eerste controle lijkt hij dicht maar kijk zo nog ff voor de zekerheid en laat het je gelijk weten!! :) :goed:
Nico F. zei:
Manuel, is de reaktor al gevuld met water?

Nico

Nog un paar plaatjes......

Bijlagen

• foto16.JPG
    foto16.JPG
    165,2 KB · Weergaven: 6
  • foto17.JPG
    foto17.JPG
    163 KB · Weergaven: 5
  • foto18.JPG
    foto18.JPG
    193,6 KB · Weergaven: 5
De bleeke stekjes van mn tricolor:mad: groeid wel hard ;) !! (korstvormig over steen):)

Bijlagen

• foto15.JPG
    foto15.JPG
    204,3 KB · Weergaven: 17
..........................:)

Bijlagen

• foto23.JPG
    foto23.JPG
    235,1 KB · Weergaven: 70
  • foto19.JPG
    foto19.JPG
    301,1 KB · Weergaven: 40
  • foto20.JPG
    foto20.JPG
    140,6 KB · Weergaven: 12
En deze krijgen er snel un vriendje bij.....................:D

Bijlagen

• foto22.JPG
    foto22.JPG
    147,2 KB · Weergaven: 11
  • foto21.JPG
    foto21.JPG
    114,4 KB · Weergaven: 9
Nee Anton linksonder :D !! maar alles wat op die foto staat is nie goed op kleur :mad: !!
Anton - AVO zei:
Welk bedoel je nou?

Deze?

Is nog net nie dood Anton :D !!
Anton - AVO zei:
Ja nu zie ik het:o zie er zelfs een dooie tak tussen........ zonde :(

Ja Luc die staat precies waar ik hem hebben wilde :) !! Hij moest alleen un weekje bekomen van de kou maar heeft het gered,nu nog op kleur komen ;) !! Bedankt voor de tip wat de buttons betreft.....Mvg Manuel
jawsee zei:
Manuel,de solitariensis zie je goed staan op de foto,mooi geplaatst,zou wel opletten met je buttons aan de voet van je acro

Bijlagen

• foto24.JPG
    foto24.JPG
    194,4 KB · Weergaven: 8
he manuel wordt je nieuwe aanwinst soms un navargus?
manuel69 zei:
Ja Luc die staat precies waar ik hem hebben wilde :) !! Hij moest alleen un weekje bekomen van de kou maar heeft het gered,nu nog op kleur komen ;) !! Bedankt voor de tip wat de buttons betreft.....Mvg Manuel

Ja idd. Martin un Navarchus......4jaar oud,15cm,blijft overal vanaf :) !! Deze is van Mike maar vind zn bak te klein (1.20meter) voor deze beauty en doet hem met pijn in zn hart weg :mad: !! Het kost me alleen un vol punt op een keuring 'samenstelling dierenbestand' :rolleyes: !! Stond al lang op mn verlanglijstje :D ;) !!

Laatst bewerkt:
Manuel,

Een vol punt;) zou idd kunnen:D

Jack

manuel69 zei:
Ja idd. Martin un Navarchus......4jaar oud,15cm,blijft overal vanaf :) !! Deze is van Mike maar vind zn bak te klein (1meter) voor deze beauty en doet hem met pijn in zn hart weg :mad: !! Het kost me alleen un vol punt op een keuring 'samenstelling dierenbestand' :rolleyes: !! Stond al lang op mn verlanglijstje :D ;) !!

Gisteravond Mike (mdj) zn Pomacanthus Navarchus (droomkeizer) op wisten halen!! Mike had besloten dat zn bak te klein (1.20meter) was geworden voor deze beauty van 15cm :eek: hij is 4jaar oud en superdik :) !! Bij Mike heeft hij nooit ergens aan gezeten en ik hoop dat dat zo blijft :confused: !! hij zwemt al door heel de bak,net of hij al jaren hier is ;) !! dit is de mooiste vis die ik ooit heb gehad en ben er erg blij mee.......nu de school anthiasjes nog :D !! Mike bedankt voor deze kanjer......het ging je aan het hart maar kzal er goed voor zijn ;) !! Foto's volgen nog...............................

Mvg Manuel!!

Laatst bewerkt:
Hey Manuel,

klaar voor morgen? blijkbaar heeft de reaktor geen lekken. Ik heb toch niets gehoord. Is de reaktor al terug leeg?

Kan ik ineens je nieuwe aanwinst bewonderen:)

groeten

Nico

Back
Bovenaan