Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Waar blijven de stekken want de koraaltjes worden veeeel te groot :D .

Marcel

paar close-upjes...........;)

Bijlagen

• foto4.JPG
    foto4.JPG
    109,9 KB · Weergaven: 6
  • foto5.JPG
    foto5.JPG
    171,5 KB · Weergaven: 7
  • foto6.JPG
    foto6.JPG
    234,8 KB · Weergaven: 21
De laatste van vandaag voor de yumas liefhebbers.........;)

Bijlagen

• foto8.JPG
    foto8.JPG
    190,7 KB · Weergaven: 6
  • foto9.JPG
    foto9.JPG
    202,5 KB · Weergaven: 7
  • foto7.JPG
    foto7.JPG
    177,6 KB · Weergaven: 9
Zijn allemaal nog kleine stekjes....op de foto lijken ze groter dan ze zijn Marcel :D ;) !!
zebra zei:
Waar blijven de stekken want de koraaltjes worden veeeel te groot :D .

Marcel

ohh weer de goeie camera zeker:D .

Maar serieus je bak ziet er top uit.:goed:

Even nog een vraagje, ik had je een tijdje geleden gesroken bij mws over de verzekering van je bak zal je me de maatschapij nog eens willen geven aub?
Ben heeel vergeetachtig;)
Groet Marcel

Ziet er heel okee uit Manuel! Ik heb niet alles gevolgd, maar heb je de T5's al midden boven de bak?

Hoi Tanne,nee nog niet maar Gerrit (sea-horse) doet zn best!! druk druk druk bij ATI denk :rolleyes: !! Bij jou gaan de acro's goed nu? mvg Manuel!!

Ik moet mezelf maar eens uitnodigen om alles bij je te komen inspecteren, Silver Shadow :D ....!!

Ziet er errug gaaf uit allemaal :goed: . Hoe bevalt de kalkreactor tot nu toe, nog geen lekkages oid gehad?

manuel69 zei:
Hoi Tanne,nee nog niet maar Gerrit (sea-horse) doet zn best!! druk druk druk bij ATI denk :rolleyes: !! Bij jou gaan de acro's goed nu? mvg Manuel!!
Ze lijken het weer te doen! Heb er vandaag twee beauties bij gekocht ;)

Shiva FRP zei:
Ik moet mezelf maar eens uitnodigen om alles bij je te komen inspecteren, Silver Shadow :D ....!!
Carpoolen? ;)

Hoi Shiva,kalkreactor is nog niet in gebruik, wordt morgen getest op lekkage en als alles goed is zondag geinstalleerd ;) !! En jullie zijn van harte welkom maar carpoolen :confused: tis maar un klein eindje.....kom gezellig te voet kunnen jullie beiden wat pilsjes drinken :D !! mvg Manuel!!

.................:)

Bijlagen

• foto12.JPG
    foto12.JPG
    122,9 KB · Weergaven: 4
  • foto11.JPG
    foto11.JPG
    149 KB · Weergaven: 3
  • foto10.JPG
    foto10.JPG
    235,1 KB · Weergaven: 4
Dankje Anton....kheb ze zelf nie gemaakt maar das wel duidelijk denk :D !!

Zit geen water meer in.....is allemaal plastic :D :D :D geintje !! Nee hoor dat hebk aan jou te danken,bedankt voor alles nog ai Anton :goed: !!
Anton - AVO zei:
Mooi he, daar kan ik geen genoeg van krijgen...;)

Water ziet ook erg helder...:D

Naa ja daar zei ik het niet voor:o , tis je eigen verdienste dat je open staat voor probeersels;) .

Het verschil is er, das zeker:)

manuel69 zei:
Zit geen water meer in.....is allemaal plastic :D :D :D geintje !! Nee hoor dat hebk aan jou te danken,bedankt voor alles nog ai Anton :goed: !!

manuel hier fotoke van de rico ik heb er eentje afgelegd bij drie zijn ze voor u:goed:

anton de groene heeft ook al 2kleintjes bij:p :D heb je deze al in je bak anton

Bijlagen

• HPIM2575.JPG
    HPIM2575.JPG
    191,1 KB · Weergaven: 4
  • HPIM2578.JPG
    HPIM2578.JPG
    177,7 KB · Weergaven: 6
  • HPIM2585.JPG
    HPIM2585.JPG
    21,2 KB · Weergaven: 480
haha aah das tof Dimi tis je gegund:goed: :)
dimi zei:
manuel hier fotoke van de rico ik heb er eentje afgelegd bij drie zijn ze voor u:goed:

anton de groene heeft ook al 2kleintjes bij:p :D heb je deze al in je bak anton

Back
Bovenaan