Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

1ste foto 20april
2de foto 12aug

Laatst bewerkt:
foutje....bestand van 1ste foto is te groot :confused: :D

Hoi Roy mijn achterwand is zwart (folie) mn vorige bakken waren blauw maar met zwart heb je nog meer diepte en je koralen steken mooier af!! kheb in jou dagboek gezien dat je twijfelt maar als je je achterwand schoon houd en niet laat begroeien zou ik voor zwart gaan!! marja smaken verschillen he ;) !! suc6 met je keuze!!:D
Zeekriebels zei:
Wauw wat mooi. Ik had een vraagje welke kleur heeft eigenlijk je achterwand

Groetjes Roy

Mijn dagboek http://www.zeewaterforum.org/forums/showthread.php?t=28079

manuel69 zei:
Hoi Roy mijn achterwand is zwart (folie) mn vorige bakken waren blauw maar met zwart heb je nog meer diepte en je koralen steken mooier af!! kheb in jou dagboek gezien dat je twijfelt maar als je je achterwand schoon houd en niet laat begroeien zou ik voor zwart gaan!! marja smaken verschillen he ;) !! suc6 met je keuze!!:D
Hoe hou je die goed schoon bij een zeebak

de folie komt van aquariumspeciaalzaak Brouwers in Roosendaal....zij hebben hem ook geplakt want das un kunst appart:rolleyes: mar perfect geen luchtbelletje erin!! maar hoe deze folie precies heet weet ik niet!!:confused: maar kben er heel tevreden over!!;)
Zeekriebels zei:
En welke folie heb je gebruikt

khou hem gewoon schoon met mn magneet net de voorruit dat is makkelijk als je er langs achter bijkunt;) kheb met plakband precies un belijning afgeplakt langs mn levend steen zodat ik er niet telkens met mn magneet tegen aanstoot en ik telkens mn magneet kan gaan zoeken:D maar de achterzijde van mn dagboek kun je zien in mn dagboek (staat un foto in);) dus jij bent er uit het word zwart alsk het goed begrijp?:D mvg Manuel!!
Zeekriebels zei:
Hoe hou je die goed schoon bij een zeebak

ff stekkuuuuuuuu...........:D

Laatst bewerkt:
kga mn pilaar mars langzaam aankleden......

Laatst bewerkt:
Mooie maat van bak heb je daar! Ziet er erg verzorgd uit allemaal!!! :goed:

Hallo Manuel,

Ja hoor, we hebben weer 3 koppels!!!!!!!!!!!!!!! harlekijngarnalen zitten, waarvan 1 koppel zelfs al eieren heeft geproduceerd.

Tot snel..........
manuel69 zei:
is goed Nico wel zo handig ja!!:D Is jou bak al ganzevoetvrij? en groeit je dochter net zo hard als je koralen?!!:)

das mooi Ton en Cora :goed: ....hou maar 1koppel appart dan komk zondag weer jullie kant op!!;)
mws zei:
Hallo Manuel,

Ja hoor, we hebben weer 3 koppels!!!!!!!!!!!!!!! harlekijngarnalen zitten, waarvan 1 koppel zelfs al eieren heeft geproduceerd.

Tot snel..........

vanavond bij aissa geweest....was weer gezellig!! kheb un mooi stekje van hem meegekregen!! foto1 moederdier

foto2 stekje!!

Laatst bewerkt:
Je weet Manuel, dat je aquarium een bron van inspiratie is als ik mijn hoofdbak ga herinrichten.Vooral je "circum" vind ik geweldig.

kben benieuwd aissa hoe het zal worden als je gaat veranderen....morgen naar michael kzal mn zonnebril mar meenemen denk :eek: :cool: !!

hehehehe das een goeie:D :goed:
Laat alvast een foto verschijnen van je nieuwe aanwinsten.

manuel69 zei:
kben benieuwd aissa hoe het zal worden als je gaat veranderen....morgen naar michael kzal mn zonnebril mar meenemen denk :eek: :cool: !!

vanavond naar michael in Utreg geweest....5 mooie stekjes meegenomen waark later wat foto's van maak als ze hun vaste plekje hebben gekregen!! toch wat kiekjes geschoten van alle pracht en praal :eek: !!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan