U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Zeekriebels zei:Wauw wat mooi. Ik had een vraagje welke kleur heeft eigenlijk je achterwand
Groetjes Roy
Mijn dagboek http://www.zeewaterforum.org/forums/showthread.php?t=28079
Hoe hou je die goed schoon bij een zeebakmanuel69 zei:Hoi Roy mijn achterwand is zwart (folie) mn vorige bakken waren blauw maar met zwart heb je nog meer diepte en je koralen steken mooier af!! kheb in jou dagboek gezien dat je twijfelt maar als je je achterwand schoon houd en niet laat begroeien zou ik voor zwart gaan!! marja smaken verschillen he!! suc6 met je keuze!!
![]()
Zeekriebels zei:En welke folie heb je gebruikt
Zeekriebels zei:Hoe hou je die goed schoon bij een zeebak
manuel69 zei:is goed Nico wel zo handig ja!!Is jou bak al ganzevoetvrij? en groeit je dochter net zo hard als je koralen?!!
![]()
mws zei:Hallo Manuel,
Ja hoor, we hebben weer 3 koppels!!!!!!!!!!!!!!! harlekijngarnalen zitten, waarvan 1 koppel zelfs al eieren heeft geproduceerd.
Tot snel..........
manuel69 zei:kben benieuwd aissa hoe het zal worden als je gaat veranderen....morgen naar michael kzal mn zonnebril mar meenemen denk![]()
!!
Desertfox zei:die middelste foto is wel een prachtig stukje koraal he.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.