Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

toch maar ff wat foto's dan........

Laatst bewerkt:
Kon ze nie laten staan Jack...........;) !!

he manuel welke lanpen zitten er in jou hqi heb ook zaterdag 3 giesemann 400 boven mijn bak gehangen met het koraaltje gaat het niet heel erg goed

gr martin uit prinsenbeek

manuel69 zei:

was vergeten te vertellen dat ik de rest van jack heb overgenomen ga eerst op21/9 12dagen duiken in de rode zee ideen op doen daarna ga ik bij jack alles ophalen

martin uit prinsenbeek
manuel69 zei:

Dat heb je goed gedaan Martin mooie stukken :goed: !! kheb je un pbtje gestuurd net ivm je hqi en waterwaardes!!;)
mph_kroon zei:
was vergeten te vertellen dat ik de rest van jack heb overgenomen ga eerst op21/9 12dagen duiken in de rode zee ideen op doen daarna ga ik bij jack alles ophalen

martin uit prinsenbeek

Jij hebt een pracht van een bak Manuel:goed:

Het is altijd een droom van mij geweest om zo'n bak in een muur in te bouwen.
Zal voor een volgend leven zijn zeker:rolleyes:
Domien

bij un ander ist altijd mooier he Domien....in mijn volgend leven of misschien nog wel in dit leven komt er un bak vol met zachte koralen net als bij jou maar wel met veel vis erin grote scholen anthiassen enzo!!:D ;)
Domien zei:
Jij hebt een pracht van een bak Manuel:goed:

Het is altijd een droom van mij geweest om zo'n bak in een muur in te bouwen.
Zal voor een volgend leven zijn zeker:rolleyes:
Domien

zoek de verschillen......:D :D :D

Laatst bewerkt:
Enkele stekjes net geplaatst..................

Laatst bewerkt:
klopt aissa....... de frikandellen hebben un ander plaatsje gekregen ivm zeer grote fel gekleurde ricordea's die nog goedkoop waren ook:D!! en idd de chromisjes dunne aardig uit,ze vreten elkaar op en zijn na vele reacties naar mijn inziens idd geen scholenvisje:(!!
Desertfox zei:
ik zie geen frikandellen meer in je bak.:D
En ook minder chromisjes:(

Ja sorry Anton die had bijna in jou bak gestaan :p .......maar je weet de eerste stek is voor jullie ;) :goed: !! maar kheb bij jou ook mooie dingen zien staan dus als je gaat stekken vergeet me nie he?!:D ;)
Anton - AVO zei:

Van dit soort ruilen komt geen huilen;):goed:
manuel69 zei:
Ja sorry Anton die had bijna in jou bak gestaan :p .......maar je weet de eerste stek is voor jullie ;) :goed: !! maar kheb bij jou ook mooie dingen zien staan dus als je gaat stekken vergeet me niet he?!:D ;)

de ricordeas waar veel om te toen is......kleur valt wat tegen en je moet ze zoeken met un vergrootglas:mad: !! bak draaid nu precies 8maanden!! foto2 van april foto3 van nu (september)!!;)

Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week eens natuurlijk zeewater gebruikt, bij mij zijn ze ineens twee keer zo groot!!:eek:
manuel69 zei:
de ricordeas waar veel om te toen is......kleur valt wat tegen en je moet ze zoeken met un vergrootglas:mad: !! bak draaid nu precies 8maanden!! foto2 van april foto3 van nu (september)!!;)

Ben je nu nog niet ontwaakt uit die droom :p !!
Anton - AVO zei:
Ik heb vorige week eens natuurlijk zeewater gebruikt, bij mij zijn ze ineens twee keer zo groot!!:eek:

Back
Bovenaan