Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

ja aissa heeeel mooi kgeloof stylophora pistilata,kheb 2uur voor de bak gezeten en niet 1 diertje kunne ontdekken wat niet mooi was!!! en speciaal voor jou als je goed kykt.......BUTTONS!!;)
Desertfox zei:
die middelste foto is wel een prachtig stukje koraal he.

Laatst bewerkt:
hohoho je bent een schat manuel:goed:

manuel69 zei:
ja aissa heeeel mooi kgeloof stylophora pistilata,kheb 2uur voor de bak gezeten en niet 1 diertje kunne ontdekken wat niet mooi was!!! en speciaal voor jou als je goed kykt.......BUTTONS!!;)

ja schitterend kheb hem ook maar iets groffer gevormd en ietsje minder paars :p ;) !!
AVO - Anton zei:
Paarse stylopora?, mooi he........

:D :D :D Dankje......gek maar bij iedere zoanthus die ik zie moet ik aan jullie denken (het hele team he):p :D ;)
Desertfox zei:
hohoho je bent een schat manuel:goed:

Hier de mijne.... in mijn dromen:rolleyes:

Is da wa kulke?

Bijlagen

• 20060815 001 bis.jpg
    20060815 001 bis.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 922
  • 20060815 stylo.jpg
    20060815 stylo.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 935
Je kulleku da ist ai munne jonge......kom morgen wel eve nar zeeland ff splitse!!:D :goed: :D
AVO - Anton zei:
Hier de mijne.... in mijn dromen:rolleyes:

Is da wa kulke?

Heu Manuel,

Leuk je eens ff ontmoet te hebben, we zullen mekaar vaker zien:goed:

Jammer dat je voor me neus dat mooie koraaltje wegkaapte, kom zeker wel keer bij je stekke halen:D
Twas gezellig:goed:

Hoi Anton.....ja was heel leuk kben nog druk bezig ze te plaatsen maar toch eve tussedoor het forum op he :D !! de eerste stek van die superpaarse acro is voor jou!! ;) maar jou stukken zijn ook heel appart.....staat dat stukje steenkoraal al uit? oja voor aissa staan er ook nog un paar flinke stukken te wachten...staat gelijk zn bakkie vol:p :D !!
AVO - Anton zei:
Heu Manuel,

Leuk je eens ff ontmoet te hebben, we zullen mekaar vaker zien:goed:

Jammer dat je voor me neus dat mooie koraaltje wegkaapte, kom zeker wel keer bij je stekke halen:D
Twas gezellig:goed:

zijn jullie weer aan het ouwehoeren over zeeaquaria.:D
Stekje komt zo,nu nog ff plaaste vinden.

manuel69 zei:
Hoi Anton.....ja was heel leuk kben nog druk bezig ze te plaatsen maar toch eve tussedoor het forum op he :D !! de eerste stek van die superpaarse acro is voor jou!! ;) maar jou stukken zijn ook heel appart.....staat dat stukje steenkoraal al uit? oja voor aissa staan er ook nog un paar flinke stukken te wachten...staat gelijk zn bakkie vol:p :D !!

Ze staan keurig uit , ben der wel happy mee, mooi spul.. tja nu moet aisa een nog grotere bak 2 oren en de bak is vol:D
manuel69 zei:

Mooie oren krijg je Aisa:goed: ;) helemaal jouw ding
Desertfox zei:
zijn jullie weer aan het ouwehoeren over zeeaquaria.:D
Stekje komt zo,nu nog ff plaaste vinden.

Vanavond bij Henk en Ria gewist.....erg dat je om gezondheidsredene moet stoppen met je hobby (passie)!! Wel gezellig geouwehoerd :) Anton en zn vrouw waren er ook!! kheb 7 schitterende stukken overgenomen en net hun plekje gegeven!!;)

Fotoootje?

:D

manuel69 zei:
Vanavond bij Henk en Ria gewist.....erg dat je om gezondheidsredene moet stoppen met je hobby (passie)!! Wel gezellig geouwehoerd :) Anton en zn vrouw waren er ook!! kheb 7 schitterende stukken overgenomen en net hun plekje gegeven!!;)

fotooooooooooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!!
Of heb je ook gele HQI's boven je bak hangen:D

manuel69 zei:

Hoi vrienden :D na dit weekend komen de foto's want dit weekend gaat er eerst un nieuw bodempje in en kleuren de doopvonten beter :p !! maar omdat het weer nachtwerk is un paar foto's bij nacht!!:D kheb van Michael geleerd hoe ik mn flits moet uitzetten,hij kon beter met mn camera overweg als ik!!:cool: :D

Laatst bewerkt:
Nee aissa alleen blauwe...50.000 kelvin!:D
Desertfox zei:
fotooooooooooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!!
Of heb je ook gele HQI's boven je bak hangen:D

Back
Bovenaan