U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
jawsee zei:mooie bak Manuel,een mooie blauwe acro zou hier zeker niet misstaan
loulou zei:Dit ziet er een topbak uit met vele prachtige dieren
Zeer mooi,:goed:
smems zei:Waaaauw,
Dit is echt een super mooie bak, ga zo door.
Ik vondt altijd (mijn smaak) dat de achterwand bluaw moest zijn maar ik denk dat mijn volgende bak best wel eens zwart zou kunnen worden.
Geeft een heel mooi contrast met de levende have.
Succes met de verdere opbouw.
Gr
Roel
Dan zal ik ze maar komen halen, misschien willen ze bij mij wel groeienmanuel69 zei:Deze stekjes staan er nu 6maanden in en groeien nagenoeg niet (2cm) maar de kleur word wel steeds beter!!![]()
![]()
Nico F. zei:Dan zal ik ze maar komen halen, misschien willen ze bij mij wel groeien![]()
Goed geprobeerd hé
mooie stukjes
Nico
Hou maar opzij,:goed:manuel69 zei:hahaha....als de groei erin komt zit er un stek voor jou bij hoor Nico!! de paarse monti van jou groeit als kool hier en geen parasiet te bekennen!! heb je die vreemde montiparas al onder controle?![]()
Nico F. zei:Hou maar opzij,:goed:
Goed dat de monti het goed doet, staat hij bij jouw ook mooi op kleur, waarschijnlijk wel![]()
ivm mijn naakslakjes, zal ik nog even moeten afwachten. ik ben juist met de behandeling begonnen. ik zal dit wel in mijn topic up to date houden.
Nico
Manuel, vervelende beestjes als je blauwe buttons hebtmanuel69 zei:dit gaat nie goed!!!! buttens eruit gehaald en even bij mn vader ondergebracht die zn bak is ganzevoet vrij!!Heeft er nog iemand harlekijngarnalen in de aanbieding?!!
![]()
manuel69 zei:Bedankt Nico....rij ik morgen gelijk even naartoe!!![]()
Nico F. zei:Misschien eerst even bellen of er nog zijn?
Nico
Geen ganzevoetje meer te bespeuren, blijkbaar accepteren ze de diepvriessterretjes ook. kan je misschien ineens meenemen bij mws? Of anders hebben ze een geheim voorraadje ganzevoetjes weggestokenmanuel69 zei:is goed Nico wel zo handig ja!!Is jou bak al ganzevoetvrij? en groeit je dochter net zo hard als je koralen?!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.