Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

het wil niet echt met het koraalzand. Het draaien heeft iets gescheeld, maar ik moet hier binnenkort even iets anders op verzinnen.

Groetjes Roy

deze monti hebk un maand of 3 geleden bij un kennis meegenomen omdat hij zeer bleek van kleur en op sterven na dood was nu begint hij weer un beetje op kleur te komen en zit er groei in,oorspronkelijk komt deze stek van Freddy..... toch blij datk hem heb meegenomen want hij lag al klaar om naar de kliko te verhuizen!! :)

Laatst bewerkt:
bedankt luc en anja....nee dat zou zeker niet misstaan kheb het opt moment zeer druk maar zodra ik un beetje tijd heb komk graag jullie kant op, wat un stekken daar in neerharen daar zal menig winkelier jaloers op zijn!!;)
jawsee zei:
mooie bak Manuel,een mooie blauwe acro zou hier zeker niet misstaan

bedankt loulou.....nu nog verder uitbouwen he!!;)
loulou zei:
Dit ziet er een topbak uit met vele prachtige dieren
Zeer mooi,:goed:

Waaaauw,

Dit is echt een super mooie bak, ga zo door.
Ik vondt altijd (mijn smaak) dat de achterwand bluaw moest zijn maar ik denk dat mijn volgende bak best wel eens zwart zou kunnen worden.
Geeft een heel mooi contrast met de levende have.

Succes met de verdere opbouw.

Gr
Roel

bedankt smems....mn 2vorige bakken waren ook met blauwe achterwand maar met zwart steken de kleure van de koralen mooier af en kheb het idee hoe donkerder hoe meer diepte!! kwas nooit zo weg van rifkeramiek mar heb laatst un paar bakjes gezien met keramiek achterwand en dat was toch ook wel heeeel mooi!!:D
smems zei:
Waaaauw,

Dit is echt een super mooie bak, ga zo door.
Ik vondt altijd (mijn smaak) dat de achterwand bluaw moest zijn maar ik denk dat mijn volgende bak best wel eens zwart zou kunnen worden.
Geeft een heel mooi contrast met de levende have.

Succes met de verdere opbouw.

Gr
Roel

Deze stekjes staan er nu 6maanden in en groeien nagenoeg niet (2cm) maar de kleur word wel steeds beter!! :D ;)

Laatst bewerkt:
manuel69 zei:
Deze stekjes staan er nu 6maanden in en groeien nagenoeg niet (2cm) maar de kleur word wel steeds beter!! :D ;)
Dan zal ik ze maar komen halen, misschien willen ze bij mij wel groeien:D

Goed geprobeerd hé
mooie stukjes

Nico

hahaha....als de groei erin komt zit er un stek voor jou bij hoor Nico!! de paarse monti van jou groeit als kool hier en geen parasiet te bekennen!! heb je die vreemde montiparas al onder controle?:(
Nico F. zei:
Dan zal ik ze maar komen halen, misschien willen ze bij mij wel groeien:D

Goed geprobeerd hé
mooie stukjes

Nico

manuel69 zei:
hahaha....als de groei erin komt zit er un stek voor jou bij hoor Nico!! de paarse monti van jou groeit als kool hier en geen parasiet te bekennen!! heb je die vreemde montiparas al onder controle?:(
Hou maar opzij,:goed:

Goed dat de monti het goed doet, staat hij bij jouw ook mooi op kleur, waarschijnlijk wel:)

ivm mijn naakslakjes, zal ik nog even moeten afwachten. ik ben juist met de behandeling begonnen. ik zal dit wel in mijn topic up to date houden.

Nico

is goed Nico we volgen het op de voet.....
Nico F. zei:
Hou maar opzij,:goed:

Goed dat de monti het goed doet, staat hij bij jouw ook mooi op kleur, waarschijnlijk wel:)

ivm mijn naakslakjes, zal ik nog even moeten afwachten. ik ben juist met de behandeling begonnen. ik zal dit wel in mijn topic up to date houden.

Nico

dit gaat nie goed!!!! buttens eruit gehaald en even bij mn vader ondergebracht die zn bak is ganzevoet vrij!!:D Heeft er nog iemand harlekijngarnalen in de aanbieding?!!:confused:

Laatst bewerkt:
manuel69 zei:
dit gaat nie goed!!!! buttens eruit gehaald en even bij mn vader ondergebracht die zn bak is ganzevoet vrij!!:D Heeft er nog iemand harlekijngarnalen in de aanbieding?!!:confused:
Manuel, vervelende beestjes als je blauwe buttons hebt:(

Bij MWS (forumsponsor) zag ik er vorige week nog zitten, de mijne komen er ook vandaan.

Nico

Bedankt Nico....rij ik morgen gelijk even naartoe!!;)
Nico F. zei:
Manuel, vervelende beestjes als je blauwe buttons hebt:(

Bij MWS (forumsponsor) zag ik er vorige week nog zitten, de mijne komen er ook vandaan.

Nico

Misschien eerst even bellen of er nog zijn?

Nico

manuel69 zei:
Bedankt Nico....rij ik morgen gelijk even naartoe!!;)

is goed Nico wel zo handig ja!!:D Is jou bak al ganzevoetvrij? en groeit je dochter net zo hard als je koralen?!!:)
Nico F. zei:
Misschien eerst even bellen of er nog zijn?

Nico

manuel69 zei:
is goed Nico wel zo handig ja!!:D Is jou bak al ganzevoetvrij? en groeit je dochter net zo hard als je koralen?!!:)
Geen ganzevoetje meer te bespeuren, blijkbaar accepteren ze de diepvriessterretjes ook. kan je misschien ineens meenemen bij mws? Of anders hebben ze een geheim voorraadje ganzevoetjes weggestoken:D

Met de dochter alles oké, eten , slapen en ...:goed:

Nico

Laatste aanwinst;montipora aequituberculata en un overzichtje!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan