Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

hahahaha......die heb je al!! en teveel van die blauwe dan valle je andere buttons int niet das toch sonde aissa haha!! mn smilies lukken nog steeds niet!!:D :D :D of toch wel?:p
Desertfox zei:
ok je mag die blauwe buttons dan voor mij opzij zetten:D :D :D :D

Close upjes.............................:D

:)

Laatst bewerkt:
Word steeds mooier!

Ben benieuwd hoe deze bak eruit ziet als die over een jaar echt dicht is gegroeid lijkt me wel apart groei ruimte zat!

Groetjes Michael

bedankt Michael......de groei zit er idd goed in mar de kleuren moeten beter ;) !!
michael zei:
Word steeds mooier!

Ben benieuwd hoe deze bak eruit ziet als die over een jaar echt dicht is gegroeid lijkt me wel apart groei ruimte zat!

Groetjes Michael

eigen stekjes en un kiekje van ver en nog verder.......

Laatst bewerkt:
ben ik net mn bak aant kuisen zie ik op mn levend steen allemaal glinsters zitten verspreid over heel mn bak op de raarste plekken,speldenkopjes groot tot ongeveer 4mm....na mn sromingspompen uit te hebben gezet en het goed te bekijken lijken ze van mn groene seriatopora caliendrum af te komen ze zijn moeilijk te fotograveren (zo klein) mar kheb un poging gewaagd eerst het moederdier en van de grootste kleine ;) :D :D :D

Laatst bewerkt:
omdatk mijn Acanthurus sohal te druk vond en mn 2 grote zebrsoma flavescens het niet zo goed met elkaar konden vinden hebk de sohal en de grootste gele jongen opt forum gezet......dimi was eerst en heeft ze net opgehaald!!:goed:

Laatst bewerkt:
Manuel,

echt een plaatje:goed:

Nico

Hoi Franky en Conny,sint willebrord ligt net over de grens tussen breda en roosendaal kheb net gezien dat je wat stekjes zoekt kheb gereageerd veel hebk nog nie mar kom mars un bakkie doen!!:D mar 5 witborsten dat vind ik pas knap werk.......;) :goed:
franky zei:
knap werk man !
waar ligt st-willebord :D ;)

bedankt Nico en je stek groeit de pan uit,jou bak is ook super kvolg hem hoor:o als je stek hebt van die geel oranje millepora die van Franky afkomt hoork het wel he :p is de kleine er al en gaat het ammel goed met jullie? kom mars un bakkie doen als je zin hebt he!!:goed:
Nico F. zei:
Manuel,

echt een plaatje:goed:

Nico

Dag Manuel,

de millepora groeit goed, maar ik denk dat deze nog wel enkele maanden moet groeien alvorens ik deze stek. Deze bestond uit enkel 3 "takjes". Nu zijn er al wel enkele bijgekomen met op zich ook al een 20 tot 30 tal nieuwe groeipunten.

Ik hou je wel op de hoogte, het staat genoteerd.

Ondertussen ben ik sinds een weekje terug vader van een dochtertje, Mayté.
Dus alles oke met de familie

Tot ziens en langskomen ga ik zeker wel eens doen

groeten

nico
manuel69 zei:
bedankt Nico en je stek groeit de pan uit,jou bak is ook super kvolg hem hoor:o als je stek hebt van die geel oranje millepora die van Franky afkomt hoork het wel he :p is de kleine er al en gaat het ammel goed met jullie? kom mars un bakkie doen als je zin hebt he!!:goed:

gefeliciteerd met jullie dochter Nico,mooie naam ook!!! als de kleine net zoveel aandacht krijgt als je bak en net zo hard groeit als de koraaltjes komt het wel goed haha!!;)
Nico F. zei:
Dag Manuel,

de millepora groeit goed, maar ik denk dat deze nog wel enkele maanden moet groeien alvorens ik deze stek. Deze bestond uit enkel 3 "takjes". Nu zijn er al wel enkele bijgekomen met op zich ook al een 20 tot 30 tal nieuwe groeipunten.

Ik hou je wel op de hoogte, het staat genoteerd.

Ondertussen ben ik sinds een weekje terug vader van een dochtertje, Mayté.
Dus alles oke met de familie

Tot ziens en langskomen ga ik zeker wel eens doen

groeten

nico

nu de sohal bij Dimi rondzwemt hebk de picasso van mn vader overgenomen hij kocht hem 2cm groot en nu na 4jaar is hij un 15cm omdat mijn vader zn bak iets kleiner is hebk deze grote overgenomen en hem un kleintje teruggegeven......;)

Laatst bewerkt:
de groei komt er redelijk in.......;)

Laatst bewerkt:
he Roy....toch maar even de kalkreaktor leeggemaakt en gekuist!!:D ;)

Laatst bewerkt:
manuel69 zei:
he Roy....toch maar even de kalkreaktor leeggemaakt en gekuist!!:D ;)
Hé Manuel,

goed bezig, hahaha. Je bak ziet er echt geweldig uit. Netjes in de muur gebouwd en mooi dierenbestand.

Hoe gaat het met de picasso?

Groetjes Roy

Hoi Boarder met de picasso gaat het heel goed net of hij al jaren rond zwemt kheb mn vader un kleintje terug gegeven zo groot als un postzegeltje mar deze is zeer schuw :( misschien dat dat nog veranderd mar ik betwijfel het!! jou bak vind ik ook zeer mooi ingebouwd zo onder de trap!!:goed: blijft je koraalzand nu un beetje liggen khad hetzelfde probleem en door mn streamers iets te draaien wask er ook vanaf!!
Boarder zei:
Hé Manuel,

goed bezig, hahaha. Je bak ziet er echt geweldig uit. Netjes in de muur gebouwd en mooi dierenbestand.

Hoe gaat het met de picasso?

Groetjes Roy

Back
Bovenaan