Desertfox
Winkelier
ok je mag die blauwe buttons dan voor mij opzij zetten
manuel69 zei:en de hoofdprijs is een stek naar eigen keuze haha!!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
manuel69 zei:en de hoofdprijs is een stek naar eigen keuze haha!!
Desertfox zei:ok je mag die blauwe buttons dan voor mij opzij zetten![]()
![]()
![]()
![]()
michael zei:Word steeds mooier!
Ben benieuwd hoe deze bak eruit ziet als die over een jaar echt dicht is gegroeid lijkt me wel apart groei ruimte zat!
Groetjes Michael
knap werk man !manuel69 zei:eigen stekjes en un kiekje van ver en nog verder.......
franky zei:knap werk man !
waar ligt st-willebord![]()
![]()
Nico F. zei:Manuel,
echt een plaatje:goed:
Nico
manuel69 zei:bedankt Nico en je stek groeit de pan uit,jou bak is ook super kvolg hem hoorals je stek hebt van die geel oranje millepora die van Franky afkomt hoork het wel he
is de kleine er al en gaat het ammel goed met jullie? kom mars un bakkie doen als je zin hebt he!!:goed:
Nico F. zei:Dag Manuel,
de millepora groeit goed, maar ik denk dat deze nog wel enkele maanden moet groeien alvorens ik deze stek. Deze bestond uit enkel 3 "takjes". Nu zijn er al wel enkele bijgekomen met op zich ook al een 20 tot 30 tal nieuwe groeipunten.
Ik hou je wel op de hoogte, het staat genoteerd.
Ondertussen ben ik sinds een weekje terug vader van een dochtertje, Mayté.
Dus alles oke met de familie
Tot ziens en langskomen ga ik zeker wel eens doen
groeten
nico
Hé Manuel,manuel69 zei:he Roy....toch maar even de kalkreaktor leeggemaakt en gekuist!!![]()
![]()
Boarder zei:Hé Manuel,
goed bezig, hahaha. Je bak ziet er echt geweldig uit. Netjes in de muur gebouwd en mooi dierenbestand.
Hoe gaat het met de picasso?
Groetjes Roy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.