Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

manuel69 zei:
Bedankt....mar un bak hoeft nie groot te zijn om mooi te zijn he...jou bak en foto's zien er ook goed uit alleen de hond heeft het verkeerde shirt aan haha!! groetjes Manuel
Haha wist niet dat die er nog op stonden! Zijn oude foto's, anderhalf jaar terug met een wat grotere bak begonnen.
Met het verkeerde shirt bedoel je neem ik aan alleen dat het shirt van een paar seizoenen terug is mag ik hopen ;)

MDJ zei:
Haha wist niet dat die er nog op stonden! Zijn oude foto's, anderhalf jaar terug met een wat grotere bak begonnen.
Met het verkeerde shirt bedoel je neem ik aan alleen dat het shirt van een paar seizoenen terug is mag ik hopen ;)
hahaha....ja laten we het daar mar op houden!! groetjes Manuel

Close upje flowertje

nog een poging

...

Mooi bak;)

Ombouw is echt prachtig.De opbouw is niet echt mijn smaak vind het ook zonder van het licht gedeelte in het midden.Had zelf in het midden een soort pilaar gemaakt kun je ook meer koralen kwijt;)
Verder ziet er gezond uit suc6

Groetjes Michael

Nog enkele koraaltjes: physogyra lichtensteini / seriatopora caliendrum / lobophyllia sp.

michael zei:
Mooi bak;)

Ombouw is echt prachtig.De opbouw is niet echt mijn smaak vind het ook zonder van het licht gedeelte in het midden.Had zelf in het midden een soort pilaar gemaakt kun je ook meer koralen kwijt;)
Verder ziet er gezond uit suc6

Groetjes Michael
bedankt Michael....mar er staat un pilaar int midden alleen er staat nog gin koraal op,Rome is ook nie in 1dag gebouwd he haha!! groetjes Manuel!!

Hans M. zei:
Mooi aquarium en opbouw, veel succes verder

Hans
Bedankt Hans....ennuuuuu succes met Feyenoord he!! groetjes Manuel!!

manuel69 zei:
bedankt Michael....mar er staat un pilaar int midden alleen er staat nog gin koraal op,Rome is ook nie in 1dag gebouwd he haha!! groetjes Manuel!!

Dit gaat zeker een hele mooie bak worden staan al heel wat mooie koralen in mischien nog wat close up foto's?

Over de opbouw voordeel met deze opbouw is dat koralen wel mooi groot kunnen worden:D.Ik wou is iets anders zeggen over de bak dan oe aaa iiii wat mooi hehe word dan beetje saai:D

Groetjes Michael

michael zei:
Dit gaat zeker een hele mooie bak worden staan al heel wat mooie koralen in mischien nog wat close up foto's?

Over de opbouw voordeel met deze opbouw is dat koralen wel mooi groot kunnen worden:D.Ik wou is iets anders zeggen over de bak dan oe aaa iiii wat mooi hehe word dan beetje saai:D

Groetjes Michael
hahaha... ja das waar en gelukkig.............. smaken verschillen!! jij ook suc6 he,kzal eerst je dagboek eens opzoeken!! Groetjes Manuel!

un paar foto's van enkele visjes.........

wat foto's van techniek onder en achter het aquarium

en nog un paar............

Wat een bak! Waar dienen de 5 (!) OceanRunners voor; puur opvoer of staan ze op tijdklokken?

Ik vind de opbouw zeer geslaagd, Mike is gewoon een zeurpiet :p !

nog wat visjes...het koppel Centropyge loriculus heb ik de ene zo groot mogelijk gekocht 10cm de ander zo klein mogelijk 4cm!! ze zwemmen nu un week bij ons rond en doen het zeer goed!!

timwijgerde zei:
inderdaad.. vertel eens wat over de ocean runners..
Hoi shiva en Tim...1x oc3500 voor opvoer eiwitafschuimer
1x oc3500 voor opvoer trickeltower
1x oc3500 voor koelmachine
2x oc3500 voor opvoer rifspoeling
groetjes Manuel

Back
Bovenaan