Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

oja Tim het bodempje zit erin en speciaal voor jou nog un close up van de dikke frikandelle....hahaha!

ben benieuwd hoelang de cataphylia het blijft doen in zo'n jonge bak

Wat een pracht van een bak!!! Echt top!

Ik dacht eventjes dat je wel een héél aparte vis in je aquarium zwemmen had, maar toen zag ik het... :D

das un kruising.....de lipdokter haha!!
lorre zei:
Daar is het even misgegaan :confused:

Nog een poging :

ja momoo kben ook benieuwd,mar kzie hem elke week groter worden de doorsnee is nu al zou je dat op de foto niet zeggen 35cm!!
momoo zei:
ben benieuwd hoelang de cataphylia het blijft doen in zo'n jonge bak

nog un paar fototjes.........
icon7.gif

net bij Nico un stek montipora digitata paars opgehaald un bak koffie gedronken en zn mooie bak bewonderd na thuiskomst hem tussen de andere monties geplaatst hij staat nog nie open want staat er net in!!nu mar hopen dat ze un beetje door elkaar gaan groeien en datk un montiebos kan realiseren haha!! Mn lobo doet het niet optimaal, hij trekt onderaan wat vlees in en laat wat scelet zien.....kheb hem enkele keren verplaatst wat meer en wat minder licht,wat meer en wat minder stroming enz. enz. mn magnesium is 1400 dus daar zalt ook nie aan liggen denk ik!! klaat hem nu mar met rust en wacht mar rustig af wat tie doet.......
icon9.gif

Laatste aanwinst die zich moeilijk laat fotograferen Pseudocheilinus tetrataenia!! en 2 kiekjes van bovenaf........

Laatste aanwinsten....

Vandaag hebk de or3500 van mn trickeltower afgehaald en ga nu de or3500 gebruiken als extra opvoerpomp voornamelijk om meer waterbeweging aan de oppervlakte te creëren......de trickeltower is nu buiten werking,wel sonde van 1600euro bioballen marja!!

nu hebk 3x or3500 opvoer!! 2x rifspoeling en 1x extra waterbeweging!!

BABYBOEMMMMMM....... Zoals bekent doet xenia het goed op suikers,bij elke waterverversing voeg ik 1theelepel dextropuur toe hiermee ben ik gestopt omdat ik temaken kreeg met un xeniaexplosie haha!! de ricordea begint zich ook goed te vermeerderen.......ieniemienie!! de montipora malapayensis hebk net gestekt!! links de moederkolonie,rechts 2stekjes....die zijn nog niet op kleur!!

MONTIPORA MALAPAYENSIS.......

Back
Bovenaan