U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Anton - AVO zei:snap het niet , wat bedoel je
ik ben echt serieus....zonder overdrijven hoor
manuel69 zei:Nee geintje.....mn vader is ook laaiend enthousiast over natuurlijk zeewater maar kzie het nie zitten om met mn kannetjes auto in auto uit kilometers te rijden,kheb het nu al in mn rug!! mn andere oren staan wel goed kzal er zo un foto op zetten en van die stek voor jou (maar is slecht van kleur
)
manuel69 zei:Bij mij staan de oren ook goed van Henk al deden ze het bij hem minder op kunstmatig zeewater ff un foto!! en un foto van die stek mar die ligt in un hoekje gefrommeld en krijgt te weinig licht opt moment!!![]()
manuel69 zei:hahahaha.....maar tzit hem niet in de grote ai Antonen als ik zo dicht bij zee zou wonen zouk het wel weten(half om half dan ai
) !! maar omdat tie stek voor jou is hebk hem net toch maar un goed plek gegeven kom als je tijd hebt maar halen!! oja toenk bij michael was hadk bij zn vader un Valenciennea puellaris gezien die houd de bodem schoon komt nie hoger dan 2cm zei tie......ik vandaag un mooi koppel gekocht en na 2uur hebben ze heel mn bak al verbouwd, bergen nie te filmen (tlijkt de himalaya wel)
!! maar wel leuk om te zien hoe ze aan het werk zijn
!! alsk ze goed op de foto krijg zalk deze posten!!
India zei:Het is niet slecht dat die visjes de bodem omwoelen. Hiermee krijgen de koralen wat extra en je bodem geraakt niet zuurstofloos op die manier.
manuel69 zei:Hoi india misschien un stomme vraag maar wat krijgen mn koralen extra?![]()
Desertfox zei:Misschien een beetje organisch voedsel maar zeer zeker extra irritatie.
Ben hierdoor al 2 heliofungia's en een oranje cycloseris kwijtgespeeld.
manuel69 zei:dat dacht ik ook aissamaar krijg die vissen nie te pakken, komen overal behalve in mn vangklok
!! krij nu even naar Henk en Ria mn koppel mandarijnen en 2 mooie kokerwormen ophalen!!
![]()
Desertfox zei:Het zijn wel visjes die zich mooi op de foto laten nemen.:goed:
Mooie kokerworm trouwens![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.