Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

hey manuel

pracht bak man top mooi filmpje!!topjes
Heb al wat van robert gehoord over jou bak (alleen goede dingen hoor hahahaa)
ziet er echt super uit maar zou het een x live willen aan schouwen als dat mag (misschien een x samen met robert worst ) van zon bak kan ik nog een hoop leeren??.

groeten uit het mooije en witte putten jan (patady)

hey manuel

pracht bak man top mooi filmpje!!topjes
Heb al wat van robert gehoord over jou bak (alleen goede dingen hoor hahahaa)
ziet er echt super uit maar zou het een x live willen aan schouwen als dat mag (misschien een x samen met robert worst ) van zon bak kan ik nog een hoop leeren??.

groeten uit het mooije en witte putten jan (patady)

Hoi Jan, dank je :) !!Je bent altijd welkom,wip maar een x langs met Robert :) !! Er staat nieuw filmpje maar filmpje is inmiddels oud ;) er is veel veranderd in de tijd :)!!

Hoi Jan, dank je :) !!Je bent altijd welkom,wip maar een x langs met Robert :) !! Er staat nieuw filmpje maar filmpje is inmiddels oud ;) er is veel veranderd in de tijd :)!!

Ik zag het gelijk toen je binnenkwam Manuel,alweer een stukje grijzer:p:p:p

gister na lange tijd weer is op bezoek geweest bij Manuel.
de bak zag er nog mooier en gezonder uit dan ons laatste bezoek.
en een mooie collectie koraaltopjes
we hebben een aantal super mooie stekken opgehaald.

[/COLOR][/SIZE]

Ik zag het gelijk toen je binnenkwam Manuel,alweer een stukje grijzer:p:p:p

He Luc zie je het verschil niet tussen mij en deze....ik ben zwart man,lens zeker weer gedraaid :p;) !!

Feije,Wendy,en Fair...was gezellig he...de meiden hebben het nog over Fair :) !!

Bijlagen

• aquarium 002.jpg
    aquarium 002.jpg
    118,6 KB · Weergaven: 9
hey manuel, bedankt nog!
het was gezellig, maar zal de volgende keer wat langer blijven;)

Schitterend dat appeltje! Ikzelf durfde het nooit aan maar met jou hoeveelheid water kan er denk ik weinig gebeuren!

Stekken bak staat weer vol zie ik je kan zo een winkeltje beginnen:biggrin:;),

Alvast beste wensen he!

Kom volgend jaar je bak weer eens live bekijken:cool:

Marco,indd. volgende x wat langer he :) !!

Michael,ben ook niet zo bang voor het appeltje...de minianemoontjes richten meerschade aan ;) !!
Winkeltje :confused: mmmmmmmm :confused: :rolleyes: !!

Iedereen een geweldig en kleurrijk aquariumjaar toegewenst :) topjes !!

He Silver,je kan er naast stekjes wat kappersproducten bij zetten voor de verkoop:pWe komen snel eens een kijkje nemen naar onze vriend:)
Marco,indd. volgende x wat langer he :) !!

Michael,ben ook niet zo bang voor het appeltje...de minianemoontjes richten meerschade aan ;) !!
Winkeltje :confused: mmmmmmmm :confused: :rolleyes: !!

Iedereen een geweldig en kleurrijk aquariumjaar toegewenst :) topjes !!

Beste wensen voor 2011, en de flimpjes van jullie toprif zijn erg mooi.....action

Beste wensen voor 2011, en de flimpjes van jullie toprif zijn erg mooi.....action

Luc...we maken snel een afspraak dat jullie eens afkomen en jullie vriend kunnen begroeten...ook gaan we wat eten he :) !!

Harold ook de beste wensen he...ik neem er de moeite al niet meer voor smsjes te sturen met oudjaarsnacht,bovendien zit ik dan in een kelder waar ik geen bereik heb ;) !!

Jan,ik heb maar 1 ouder filmpje...heb jij al een recent gezien :confused: ?!

Nog de beste wensen Manuel! Toevallig heb ik afgelopen donderdag je vriend Jos gesproken. Bleek dat ik al eens koi bij hem heb gekocht. Zou eigenlijk dit jaar nog een keer bij hem langs gaan, maar dat is er nooit van gekomen. Maar dan kan ik nu ook mooi eens zijn bak bekijken en kijken of je nog goed werk hebt afgeleverd :p. Zo zie je maar dat de wereld maar klein is ;).

Groetjes,
Gerrit

ik wens jullie een fantasties nieuwjaar
en hoop nog lang van jullie kennis te kunnen genieten
ik kom snel langs met jan hij is helemaal gek b=van jullie bak
ga je al snel je t5 vervangen voor hqi??
gr robert

Nog de beste wensen Manuel! Toevallig heb ik afgelopen donderdag je vriend Jos gesproken. Bleek dat ik al eens koi bij hem heb gekocht. Zou eigenlijk dit jaar nog een keer bij hem langs gaan, maar dat is er nooit van gekomen. Maar dan kan ik nu ook mooi eens zijn bak bekijken en kijken of je nog goed werk hebt afgeleverd :p. Zo zie je maar dat de wereld maar klein is ;).

Groetjes,
Gerrit

Robert en Gerrit...jullie ook nog de beste wensen he :) !! En Robert,GEFELICITEERD met je verjaardag Happy birthday !!
Kom maar ens langs met Jan :) !!

Ja Gerrit de Wereld is maar klein...bak van josepe gaat de goede kant op nu :) !! Je zult hem vast ergens zijn tegen zijn gekomen waar ze koraaltjes verkopen ;) !!

Zal ook eens een paar fototjes maken :cool: !!

Manuel!

Ik kom graag weer eens langs voor wat stekken..
Acro's :biggrin:

Hoi Manuel.

Nog de beste wensen voor 2011 van ons.

Je draait nu al een tijd met een DSB, kan je eens vertellen of je verschil in je bak kan waarnemen?

Zit er zelf namelijk ook aan te denken er een te installeren.

mvg
twan

Hoi Manuel.

Nog de beste wensen voor 2011 van ons.

Je draait nu al een tijd met een DSB, kan je eens vertellen of je verschil in je bak kan waarnemen?

Zit er zelf namelijk ook aan te denken er een te installeren.

mvg
twan

Elmar,ik heb geen acro stekken meer :confused: :p !!

Hey Twannie,kdenk dat er een DSB hype ontstaan is :confused: sinds ik mn DSB in mn sump heb (6 losse emmertjes) is mijn NO3 gezakt naar ongeveer 2/5 verders merk ik geen verschillen of zie ik andere waarnemingen in de bak :o !!

Zomaar....vd week nog wat macro's :) !!

Bijlagen

• Aqua jan 2011 023.jpg
    Aqua jan 2011 023.jpg
    209,7 KB · Weergaven: 96
  • Aqua jan 2011 019.jpg
    Aqua jan 2011 019.jpg
    164,3 KB · Weergaven: 62
Elmar,ik heb geen acro stekken meer :confused: :p !!

Hey Twannie,kdenk dat er een DSB hype ontstaan is :confused: sinds ik mn DSB in mn sump heb (6 losse emmertjes) is mijn NO3 gezakt naar ongeveer 2/5 verders merk ik geen verschillen of zie ik andere waarnemingen in de bak :o !!

Zomaar....vd week nog wat macro's :) !!

Dat wordt dan stekken Manuel! 5cm is genoeg voor mij.
De grote koralen zijn de bak uit, dus ben nu aan het herordenen! :)

Mooie kleuren! Staat er goed bij!

mooie kleurtjes manuel!topjes

Back
Bovenaan