maverickberke
Senior Forumlid
Wat een foto's Manuel! Geweldig!
groet en complimenten,
Maverickberke
groet en complimenten,
Maverickberke
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Mike,hier alles oke...bak is enorm vooruit gegaan na het verwijderen van de grote stylo,veel mooier en enorm veel dieptewerking!!
Met de nieuwe aanwinsten gaat het goed...soms moet je snel zijn heDe platte oranje lobo heeft de kleur van de foto van Arie en geeft geen licht af :biggrin: ben er wel tevreden mee
!!
Zit aan nog wat veranderingen te denken...![]()
vissenbestand en de flower,deze wordt wel erg groot minimaal 50cm doorsnee nu
!!
Prachtige foto's ! Vooral die oranje buttons zijn likkebarend !
Hoe vaak vervang je jou HQI lampen ?
Bedankt voor jullie RE!!
Jan Willem,elke 10 maanden wissel ik mn HQI lampen,de oranje buttons zijn gouwe ouwe van bij Luc!!
Dennis,je kunt toch ook je bestaande verlichting in zijn geheel vervangen!!
Harold,of het mooier is weet ik niet...zal moeilijk zijn een mooie kleurverdeling te krijgen zonder T5zelf denk ik aan 2x 16.000K en 3x 10.000K
!!
Mike,die foto staat bij jou in je dagboek...is bijna hetzelfde :biggrin:!! Kwilde het koppel naso's van bij RC kopen,deze zijn helaas verkocht en zwemmen in Duitsland, en er een paar kleinere koppels bij houden zoals de vijlvisjes,en loricula's...alle anthiassen eruit in elk geval,misschien iets voor later!!
Bedankt voor jullie RE!!
Jan Willem,elke 10 maanden wissel ik mn HQI lampen,de oranje buttons zijn gouwe ouwe van bij Luc!!
Dennis,je kunt toch ook je bestaande verlichting in zijn geheel vervangen!!
Harold,of het mooier is weet ik niet...zal moeilijk zijn een mooie kleurverdeling te krijgen zonder T5zelf denk ik aan 2x 16.000K en 3x 10.000K
!!
Mike,die foto staat bij jou in je dagboek...is bijna hetzelfde :biggrin:!! Kwilde het koppel naso's van bij RC kopen,deze zijn helaas verkocht en zwemmen in Duitsland, en er een paar kleinere koppels bij houden zoals de vijlvisjes,en loricula's...alle anthiassen eruit in elk geval,misschien iets voor later!!
hoi silver
ik ben ook steeds bezig met de kleuren van hqi ik zelf vindt het erg moelijk 16000 k is wel erg blauw he
ik heb nu 3x 13000 k van am 2x 15000 k van am
heb jij suggestiesuitsteeekend
gr robert
en leuk je weer eens gesproken te hebben bij reefcornerPowatPowat
Manuel,
al de Reeflux 12500K geprobeerd. Is qua kleur meer dan 12500°K maar bijzonder mooi vooral in combinatie met T5, de mooiste volgens mijn ondervindingen.
Als je puur op groei wil werken dan moet je voor een aqualine 10000°K gaan maar die vind ik niet mooi, te geel. Het oog mag ook wat natuurlijk.:biggrin:
Deze heeft ook niet teveel licht nodig...laag in de bak en ingegroeid in de Turbinaria...1 van mn favorietjes!!
die is zeker mooi, wat voor acro is het??Is gelijk ook mijn favoriet Silver,mooie pic`s heb je gemaakt
Manuel,
is Reeflux Coralvue eigenlijk. Is volgens mij Amerikaans. Hier hangt de HQI tussen de T5 en er is haast geen kleurverschil te merken. Maw er is haast geen overgang tussen HQI en T5 merkbaar in kleurtemperatuur.
Je gaat toch de T5 niet volledig afbouwen neem ik aan...en enkel en alleen op HQI werken?![]()
Sander,Bart,Luc,Sparco en Rinus bedankt voor jullie RE!!
Bart,het is wel de bedoeling enkel op HQI te gaan draaien...hoezo? Wat zie jij als nadeel?! Kzal eens informeren naar die lampjesbedankt voor de informatie
!!
Luc,fijne vakantie he!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.