Ice78
ZeewaterForum lid
Vind dat wel bijzonder 200 kg de vierkante meter. Dan zou zowat elk aquarium door de vloer kunnen zakken.
Ik volg dit topic omdat ik ook groter wil gaan en dan wel 3m70 x 80 x70.
Mijn huidige bak 1m60 zat toch ook wel 600 kilo wegen en staat nog steeds en geloof ook niet dat deze door de vloer zal zakken.
Dat de vloer misschien minder sterk is in het midden van de kamer daar zou ik mij best iets bij voor kunnen stellen.
Maar als ik dan denk aan alle feestjes met een hoop mensen in de woonkamer heb ik weer mijn bedenkingen.
Heb ook nog nooit gehoord van een aquarium dat door een vloer zakt. ( betonnen vloer )
Maar onderstempelen is een kleine moeite en goede oplossing lijkt mij.
Makkelijk te realiseren en als je er beter door slaapt is het altijd goed.
Toch zal ik tegen de tijd dat ik groter ga ook eens een wiskundig type erop los laten en dan ben ik heel benieuwd met welke getallen hij komt.
Hoe hebben de rest het hier op het forum dit met grote bakken gedaan ?
Ik volg dit topic omdat ik ook groter wil gaan en dan wel 3m70 x 80 x70.
Mijn huidige bak 1m60 zat toch ook wel 600 kilo wegen en staat nog steeds en geloof ook niet dat deze door de vloer zal zakken.
Dat de vloer misschien minder sterk is in het midden van de kamer daar zou ik mij best iets bij voor kunnen stellen.
Maar als ik dan denk aan alle feestjes met een hoop mensen in de woonkamer heb ik weer mijn bedenkingen.
Heb ook nog nooit gehoord van een aquarium dat door een vloer zakt. ( betonnen vloer )
Maar onderstempelen is een kleine moeite en goede oplossing lijkt mij.
Makkelijk te realiseren en als je er beter door slaapt is het altijd goed.
Toch zal ik tegen de tijd dat ik groter ga ook eens een wiskundig type erop los laten en dan ben ik heel benieuwd met welke getallen hij komt.
Hoe hebben de rest het hier op het forum dit met grote bakken gedaan ?