Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Alexander's Rifaquarium 309*65*75

Sinds de 20e een UV lamp direct op de bak, twee dagen blackout gedaan en dagelijkse verschillende merken bacteriën aan het toevoegen. Na de blackout was de bak schoon, maar nu twee dagen nadien begint de dino weer op te komen, bruine plekken overdag op het zand die groter worden.
Lampen staan op 14-daagse acclimatisatie stand. No3 rond 12, Po4 rond .10. Nog geen koralen of vissen kwijt, maar kan me voorstellen dat sps het zwaar krijgt de komende dagen na sterk terugdraaien verlichting.

Lastig om te bepalen hoe nu verder... in een eerdere situatie was ik er op bovenstaande manier heel snel van af, nu lijkt het een hardere variant (coolia) te zijn :(.

De pest in over de dino uitbrtaak, maar genieten van de visjes. De kleintjes worden groot(er).

01.jpg

02.jpg

1000036713.jpg

Na een paar maanden niets, weer gestart, met discus. Lang over nagedacht, maar de hoeveelheid werk en het toch moeite hebben met de hele zeewaterhobbyindustrie, inclusief de vele visjes die wild uit de oceaan worden gehaald, gaven de doorslag. Ik wens jullie allen nog veel zeeaquarium hobby plezier!

Back
Bovenaan