U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jeetje adri,
Wel mooie stukken voor een leuk prijsje.
Zo word het opzetten van nog een bak wel erg verleidelijk.
greetings, GlennF
Hi Glenn,
nu hopen dat we die acropora ook op kleur kunnen houden en dat deze geen weefsel zal gaan verliezen.
De groene Acro Formosa die ik bij jouw hebt meegenomen is nu al voor de helft wit en ik vrees dat deze het uiteindelijk niet red,
is ook niet op kleur gebleven, is bruin/paars geworden.
Nog een bak erbij, ach ja waarom niet, je hebt tenslotte nog niet genoeg te doen
groet
Adri
Je krijg een andere van mij.
greetings, GlennF
Mooie bak Adri. En ook een tevreden DSR gebruiker zie ik.
Ik ervaar hetzelfde. Bak gaat met sprongen vooruit. Dat maakt de hobby zeker een stuk leuker!
Succes!
Strakke waardes zeg. Daalt jou KH ook zo ontiegelijk snel? Ik ben nu aan de 4-dagen sessie bezig. Woensdag meet ik weer, om het verbruik per dag in 4 dagen te zien. Mijn KH daalt wel met bijna 1,5 per 4 dagen. Terwijl ik maar 3 hele kleine stekjes steenkoraal heb.
hallo adri,
kan je misschien een foto van dat pvc pijpje maken hoe jij dat heb gemaakt.
ik heb waarschijnlijk een eunice worm in mijn bak, wil ook een valletje gaan produceren vandaar. ik wil ff ideeën op doen
gr marvin
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.