Afgelopen donderdag bij OHC geweest, en weer de nodige tips voor mijn opzet mee gekregen. Heel erg leerzaam! Weer wat aanpassingen in de tekeningen van de ombouw, huiswerk voor de koelinstallatie, toch maar extra T5 balken vanaf het begin; dus er komen nu 16 maal 80W T5 op

. Water verversen ga ik ook iets anders doen, maar dat wordt ook nog een beetje tekenen. Moet toch mijn lijstje met bezetting ook nog iets gaan aanpassen.
Het PVC lijmen is minder goed gegaan dan ik gehoopt had. Gisteren de eerste kranen open gezet, nog niet eens allemaal, en nu al 3 lekkages

. Stiekem gehoopt dat ik deze was vergeten te lijmen maar helaas, gewoon slecht gelijmd. Vandaag maar weer nieuwe koppelingen gehaald en zometeen de stukken eruit zagen en opnieuw beginnen. Nog steeds geen ATK zien draaien, beide aanvoeren lekken.......
Bijgaand de foto van de terugslagklep. Dit is de enige die ik kon vinden zonder metalen onderdelen, maar volgens mij alleen in 63 mm te krijgen. Of niet eens 63 mm, maar een Amerikaanse maatvoering. Deze heb ik iets groter uit laten frezen om de 63 leiding erin te krijgen. PS deze lekken niet.........
Maar ik ga maar eens aan het zagen en lijmen.