Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Manuel je bak blijft verschrikkelijk mooi. Heb de bak al eens live mogen aanschouwen en dan kijk je werkelijk waar je ogen uit. Heb je overigens de murene nog?

Grt. Mark

Marc,Giannis,Sander,Jan Willem,en Roel...bedankt voor de RE :biggrin: !!

Marc,de murene heb ik zeker nog,zit altijd op hetzelfde plek,krijgt geen vervangend voer meer en scharreld zijn eigen kostje bij elkaar :biggrin: !!

Roel,graag gedaan en jullie ook bedankt voor de gezelligheid topjes !!

De grote paarse stylo is verwijderd,deze nam veel stroming zo ook veel licht weg...misschien dat ik er een stek terug plaats :confused: !!
Wat een gat en ruimte nu....Stylo was 41cm!!

41 cm maakt idd een flink gat zeg,bij mij is dan een kwart van de bak leeg ;)
Zo'n zelfde stek terugplaatsen kan natuurlijk Manuel,maar heb je niet nog een wens koraal?

Groet Ger

41 cm maakt idd een flink gat zeg,bij mij is dan een kwart van de bak leeg ;)
Zo'n zelfde stek terugplaatsen kan natuurlijk Manuel,maar heb je niet nog een wens koraal?

Groet Ger

Echt wensen niet Ger maar kga weer eens op zoek ;) !!

Hallo silver,

Je bak stond er weer goed bij topjes alleen een gat in het midden:biggrin:

Bedankt weer voor de gastvrijheid en tot binnenkort maar weer.

Groetjes Michael

Ja bedankt voor de gastvrijheid. Eindelijk de bak eens in het "eggie" gezien. Toch net iets mooier dan op de foto's... :biggrin:
Nog bedankt voor de "stek". ;)

Groet,

Marcel

Hele mooie overzicht foto's Manuel bak ziet er goed uit zeg.
Wat een fraaie kleuren daaro.:cool:

Hallo silver,

Je bak stond er weer goed bij topjes alleen een gat in het midden:biggrin:

Bedankt weer voor de gastvrijheid en tot binnenkort maar weer.

Groetjes Michael

Michael en Marcel jullie ook bedankt en zorg maar dat je verbouwing op korte termijn in orde is Michael :) !! Nu ik met dat grote gat zit hou ik wel mn KH en CA in de gaten...die zal iets teruggedraaid moeten worden :o !!
Is mn rode gonio met geel hartje al binnen trouwens ;) duurt wel lang :p :biggrin: ;) !!

Rinus en Patricia jullie ook bedankt...staat die grotere bak al? :) !!

Hoi Manuel,

was best gezellig zo wat bijkletsen gisteravond over de hobby:)
Alvast bedankt om langs te mogen komen en zoals altijd staat jouw bak er prachtig bij.

Nu moet ik zeker vroeger gaan opstarten:rolleyes:

tot de volgende en vlug foto's plaatsen als je nieuwe aanwinsten er zijn.:biggrin:

grtz

Nico

Beste Nico....en Manuel,

Ik vat samen....waaw....zo willen we ze hebben.

Met complimenten,
Maverickberke uit Maastricht

action

Bedankt voor jullie RE :) !! Was zeker gezellig Nico,lang geleden en leuk dat je weer terug gaat beginnen...start maar wat sneller ja :p !!

Vanavond is Aissa weer op bezoek geweest en had wat mooie dieren voor me bij...blue anthelia,XXL Yuma en citroengele gonio...deze laatse heb ik 2maal eerder geprobeerd maar nooit langer dan enkele maanden kunnen houden,nu zeer veel licht erop en zeer veel stroming,omdat deze gonio van het rifdak komt :) !!
Ook weer eens begonnen met spoorelementen...deze keer van QFI...minimale (25%) van de aanbevolen dosering om stapeling te voorkomen en latere problemen,kijken wat het brengt :o !!
Aissa BEDANKT voor alle goede zorgen weer en het kado...SUPER topjes zoals we van je gewend zijn inmiddels die service van jou, maar eigenlijk niet normaal zo goed topjes action topjes !!
Ook heeft de dastaco een grote beurt gehad,alle slangen vervangen :) zo nu eerst de vrouw een grote beurt geven...welterusten!!

zo nu eerst de vrouw een grote beurt geven...welterusten!!

Gatverdamme!!!!!! We hoeven niet te weten wanneer jij wat uitspookt met je vrouwPowat:p:cool::eek:

Hoi Manual,

Lang niets meer van mij laten horen maar ik ben er nog zulle....:-)

Wat heeft jou doen beslissen om terug met sporenelementen te beginnen?

Manuel, Hoop niet dat je vrouw ook stiekum wel eens je dagboek leest.....:p

Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe lps-en.
Weer veelste mooie dingen zaten erbij.
Moet even oppassen en wil mijn bak eerst weer volledig stabiel hebben zonder uitvallers.....

Spreek je snel.
:) zo nu eerst de vrouw een grote beurt geven...welterusten!![/QUOTE]

zo, hebben we het hier nu over vrouwen :p

topjes

Groet,

Maverick

Tja vrouwen,was mn hobby voor het zeewater....kosten waren ongeveer hetzelfde Powat !!

Domenique,soms moet je weer eens wat proberen he...heb wel wat goede resultaten gezien met deze spoorelementen!!

Vandaag hoorde ik een vreemd geluid,bleek de RD opvoer te zijn,stekker eruit,pomp eruit gehaald...zit de scarus in de aanzuig :( ik trek hem eruit...zijn ogen waren eruit,flinke beschadigingen, maar hij leefde nog wel...was geen prettig gezicht,heb hem dus maar uit zijn lijden verlost :( !!
Ksnapte niet hoe hij in mijn sump terecht is gekomen...kan maar op 1 manier,tussen de stekkenbak en aquarium zit een cm of 5 ruimte...daar is hij precies tussen terecht gekomen en in de sump gevallen waar de 10.000 opvoer in staan...hoeveel pech kun je hebben :( !!
Er komt geen scarus meer voor terug........

Back
Bovenaan