Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

ziet er goed uit manuel echt een topper.

moeten maar weer is komen kijken:p

Hoi Manuel,

Ik mis nog een hele mooie.............die je van piet hebt overgenomen.

mvgr
twan

Bedankt voor jullie RE :o !!

Dio,goed te horen dat de stekken het goed doen...de Japanse is een paarse Litho,dit is eigenlijk de enige die het minder doet,wordt steeds kleiner :(:confused:!!

Fastkid,laat maar weten wanneer je op tournee gaat :biggrin: !!

Luc,zeker goed dat je wat van de Grandis hebt gehouden :) !!

Aissa,heb je nog tijd om achter de PC te zitten? :biggrin: !!

Feije en Wendy,spring maar eens binnen als je in de buurt komt he!!

Twan,bedoel je deze? Die zat indd. deze x niet bij de foto's ;) !

Bijlagen

• DSC_0119..JPG
    DSC_0119..JPG
    116,6 KB · Weergaven: 29
Manuel,

mooie foto's van dito koralen. Hoe hou je die scoly's zo mooi op kleur, geef je ze apart eten?

Wat voor fototoestel gebruik je Manuel! :)

Prachtig mooi Manuel ! Een mooie combi van LPS en SPS en verblindende kleuren. action

mooie foto's manuel, heb nog steeds spijt van de laatste foto.
Is en blijft een schitterend koraal.

mvgr
twan

Prachtig mooi Manuel ! Een mooie combi van LPS en SPS en verblindende kleuren. action

Bart Rinus,Elmar,JanWillem en Twan...bedankt voor jullie RE :) !!

Er wordt niets gericht gevoerd Bart...ze zullen moeten pakken wat er langs komt :) !! Wel voer ik artemia en plankton dagelijks en 1x in de week s'nachts als de visjes slapen en de LPS un tentakels in volle glorie uit hebben staan :biggrin: !!
Mn foto's maak ik met een Nikon D40 Elmar!!
Net een paar overzichtjes gemaakt wat me eigenlijk nooit goed lukt...zal ze erop zetten als ik ze verkleind heb!!

Bijlagen

• DSC_0004..JPG
    DSC_0004..JPG
    132,8 KB · Weergaven: 161
  • DSC_0005..JPG
    DSC_0005..JPG
    132,7 KB · Weergaven: 160
  • DSC_0002..JPG
    DSC_0002..JPG
    107,4 KB · Weergaven: 191
  • DSC_0055..JPG
    DSC_0055..JPG
    106,3 KB · Weergaven: 203
echt een heerlijk aquarium, zodra ik meer tijd heb wil ik weer een ronde doen en deze staat stipt op 1 die ik weer wil zien :p

heel mooi manuel en nog belangrijker hij is al zolang mooi!!!!topjesaction

Bak staat er super bij action. De koralen zien er heel natuurlijk uit.
Nog even en je kunt om een grotere bak ;). Voer je scoly's ook nog bij?

Groetjes,
Gerrit

Manuel,
blijft een toppertje.thumbs up Hoe stel je het met het koppel poliepenvretertjes, zijn die nog in leven?

Manuel,
blijft een toppertje.thumbs up Hoe stel je het met het koppel poliepenvretertjes, zijn die nog in leven?

Bedankt voor jullie RE :) !!

Thomas,de witborst heeft het zeker naar zijn zin...is alleen geen vriendjes met de papagaai :confused: !!

Arjen,altijd welkom he...is de zero al verkocht?!:(!

Gerrit...ik voer veel maar niet gericht,ze moeten pakken wat langskomt,kga daar geen extra moeite voor doen :o !!

Bart,op de tweede foto,uiterst rechts in het midden zie je ze tesamen zwemmen...pikken bijna geen poliepen meer,buikje zit altijd vol en vreten zelfs spirulina vlokken :) !!

Manuel je bak blijft verschrikkelijk mooi. Heb de bak al eens live mogen aanschouwen en dan kijk je werkelijk waar je ogen uit. Heb je overigens de murene nog?

Grt. Mark

mooie overzicht fotos manuel.

De bak ziet er tip top uit

Back
Bovenaan