Charles Buddendorf
Senior Forumlid
Kan ik me heel goed voorstellen!
Heel veel sterkte met je vissen en fijne feestdagen alvast!
Heel veel sterkte met je vissen en fijne feestdagen alvast!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Geniet van je vakantie daar in Portugal, Charlesaction
pfff... wat een karwei heb je achter de rug!! maar ik zie wel weer een schitterende opbouw!!!
gr.jarno
Dank je wel Aissa!
Heb jij nog vakantie, of rij je gewoon weer elke dag door heel Belgie en Nederland?
Fijne feestdagen!
De opbouw ziet er mooi uit.Mooier dan de (oude) bak vind ik.
Mis ik nou heel veel koralen? Of heb ik wat over het hoofd gezien/gelezen
Gr Erwin
he charles,
jammer van die 2 stukken acropora's.
wil je all round sps gaan houden of een bepaalt type of een bepaalde kleur?
he charles,
jammer van die 2 stukken acropora's.
wil je all round sps gaan houden of een bepaalt type of een bepaalde kleur?
Ha Mark,
Nee, hoor geen speciale dingen. Ik wil mezelf geen beperkingen opleggen. Ik heb bij mensen die een biotoop hebben (zoetwater) gezien dat ze eigenlijk wat anders erbij wilden maar dat niet konden vanwege hun eigen opgelegde beperking.
Een flinke tijd geleden heb ik orchideeën gekweekt in een kasje in de tuin. Op een gegeven moment had ik hele zeldzame wit/groene variëteiten van gekleurde soorten. Mooi zeldzaam maar als ik eerlijk ben, niet zo mooi om te zien. Toen heb ik besloten gewoon dat te gaan houden wat ik mooi vind. Ik moet er tenslotte naar kijken niet waar?
Het kan best zijn dat ik eerst wat snelgroeiende (niet zo dure) sps ga houden om het water verder arm te trekken. Die soorten worden dan op den duur vervangen voor de mooiere soorten.
We zien wel.
Oh ja, en nog bedankt voor die doseerpompjes topjes! Ben er heel blij mee.
Hoi Carles,
Ik ben benieuwd hoe de bak er nu bij staat,kun je nog een overzichtje posten?
Grt
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.