..Stefan..
Senior Forumlid
Hans bedankt we doen ons best, ik vind het overigens knap lastig om de kleuren gevarieerd te houden. Maar we mogen niet klagen!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Er zijn er vanavond een paar gemaakt dus wie weet komen die er ook wel.![]()
In je vorige posts staan er al zoveel dat het lijkt of ik dezelfde foto's nog een keer gemaakt heb.
Je bak staat er erg mooi bij. Koralen mooi op kleur, groei, vissen zien er gezond uit. Vooral het koppeltje Hemiulis rubricephala (die helaas niet op de foto wilden) :goed:.
Helaas zie je de dieptewerking op foto niet goed terug.
Bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond.
Hoi Stefan,
Alles goed in Crabcity ?
Is altijd nog beter als problemen en dus genieten.Ja hoor Hans alles gaat gewoon zijn gangetje, niet echt nieuwigheden te melden! Best wel saai éh?!:biggrin:
Inderdaad Hans!Is altijd nog beter als problemen en dus genieten.
Doen ze meestal hier ook Stefan als ze erg klein zijn,houd vanzelf op als hij groter is of de poliepen op zijnroflInderdaad Hans!Er is altijd wel wat maar niets ernstigs.Mijn vijlvis vind voorlopig de acropoliepen lekkerder dan de glasannemonen.
Groeien doet alles wel dus zal binnenkort weer moeten gaan knippen.
Ik zal hem dan maar wat extra gaan voeren zekers, dat hij wat sneller groot gaat worden.Doen ze meestal hier ook Stefan als ze erg klein zijn,houd vanzelf op als hij groter is of de poliepen op zijnrofl
De sfeer zit er goed in Stefan,pas wel op met je montipora australiensis,deze kan op de duur erg woekeren en hij gaat echt over alle koralen heen,hij is echter wel mooi![]()
Mooi hoor Stefan. Koralen kleuren mooi natuurlijk.
Gebruik je alle toevoegingen en powershot van RC?
Groet,
Gerrit
Hoe is het in Bergen op Zoom Stefan?
Heeft de vijlvis zijn weg naar de glasanemonen al gevonden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.