U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat staat er super mooi bij
Dank je! Kan altijd nog beter, maar als je bedenkt dat de bak pas een jaar staat, is het zeker niet slechtDat staat er super mooi bij![]()
Nice! Zeker een mooie foto geworden! De kleuren kloppen ook zeer goed!Ik moet mijn photoshop skills weer aanzwengelen dus had een test foto nodig. Wellicht vind je hem zelf tof.
Bekijk bijlage 587123
Ziet er goed uit! Zijn die juffers een beetje verdraagzaam onderling in deze bakmaat?
Gaat prima!Ziet er goed uit! Zijn die juffers een beetje verdraagzaam onderling in deze bakmaat?
Dank je!Hoeveel juffers heb je rondzwemmen?
Plaatje van een bak, dank voor het delen!
Geen flauw ideeHeb je een idee hoe de verdeling mannetjes vs vrouwtjes is?
Tja.. ik heb ze klein aangeschaft. En ze zijn nog steeds niet echt groot.. dus of er een of meerdere mannetjes tussen zitten weet ik niet..Mannetjes zouden groter zijn en schijnvechten met elkaar. Wat ik erover gezien/gelezen heb.
Heb ook zitten kijken om een schooltje te nemen. Maar kan niet helemaal uitvogelen wat de succesfactor is. Op dit forum wordt de uv methode getipt nav een duits magazine. Maar dat artikel kan ik online niet vinden. Wel een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat ze uitzonderlijke capaciteiten hebben om uv waar te nemen, maar dat was in relatie tot voedergedrag (en nogal ingewikkeld). Ander punt wat ik tegenkwam was de onderlinge verdeling van man/vrouw. Grote mannetjes hebben de drang om te (schijn)vechten. Als er maar 1 man is dan pakt ie vaak de kleinste vis van de groep. Maar die redt het niet en dat gaat door tot de groep weg is. Ook dit heb ik niet echt kunnen bevestigen.
Interessant dus dat jij geen mot of dode chromis hebt, maar ook geen uitgesproken grote man(nen). Maar je hebt ook uv, dus wat maakt dit succesvol. Thx voor de info iig
Ik weet daar niets van, wel wat gelezen over die visjes en uv.Toch denk ik dat, hoe anecdotisch het bewijs ook is, die uv wel bepalend is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.