Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Joos z'n 500 liter in-wall bak

Dit is een kleine correctie welke ik zou verdelen over 2 dagen ..... grotere correcties zou ik wat voorzichtiger mee zijn en verdelen over veel meer dagen ..... Molybdeen en flap zijn nogal goede vrienden ....

Dat ziet er heel gezond uit .... mooie poliep expansie!

Wow zo dan Joos geweldig man ik neem aan dat je zelf uiterst tevreden bent gaat goed zo 👌

Dankjewel! Zeker, ben er erg over te spreken. Eerst weinig groei maar nu zie je het bijna groeien 😬.

Prachtig! Mooie koralen die in pracht echt versterkt worden door de opbouw van het rif ook. Echt een heel mooi opgebouwd rif. Ik had het daar gister nog samen met een medeforumlid over toevallig, hoe belangrijk een opbouw toch is om er later een mooi ogend compleet rif van te kunnen maken.
Dat is jou absoluut gelukt 👍

Bedankt voor je compliment! Soms twijfel ik nog wel eens over de scape maar hoe meer koraal hoe beter het eruit komt te zien!

Dat ziet er heel gezond uit .... mooie poliep expansie!

Merci Marc 😎

Kleuren zijn echt top Joos! Daar mag je super trots op zijn 😁 En alles mooi vastgegroeid, poliep expansie goed. Lekker bezig
Hartstikke bedankt man :cool:. Jij bedank voor alle hulp, heeft me goed op weg geholpen (y)(y)(y)

Update #35

Bakje draait echt helemaal op cruise control. Van 1 wekelijkse wissel naar 2 wekelijks gegaan en dat lijkt vooralsnog weinig uit te maken. Ik probeer mijn KH op 7 te houden en nitraat en fosfaat op 5 en 0,05. Al moet ik zeggen dat ik heeeeel minimaal meet en vooral kijk naar wat ik zie. Heb alleen een koelertje toegevoegd. Hebben airco thuis maar soms is het wel lekker om die is niet aan te hebben en lekker de ramen open te zetten en dan loopt met dit weer de temperatuur snel te hoog op. Met de koeler geen problemen meer.

Hieronder de ATI resultaten, een van de beste resultaten tot nu toe :).
//lab.atiaquaristik.com/share/d21f29c58464437a28d9

Ik ga proberen om deze week de camera weer is op te pakken want de groei zit er goed in.

Tot de volgende!

Laatst bewerkt:
Even een snel kiekje. Bijzonder detail, alle vissen zijn hierop zichtbaar :sneaky: . Viel me vanmiddag pas op dat je rond voedertijd heel makkelijk alle vissen vooraan hebt zwemmen...

Hoeveel tel jij er :)? APC_0355.jpg

Back
Bovenaan