U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Yep, maar.als je niet weet waar je op moet letten, zet je deze in de sump en is de groothandel ervan afJa das fijn zeg voor de volle poed een oud model krijgen en voor zulke spullen zijn het toch geen kleine bedragen
Precies het zou leuk zijn als de prijs er ook naar aangepast wordt.Yep, maar.als je niet weet waar je op moet letten, zet je deze in de sump en is de groothandel ervan af. Werken zal ie wel doen.
Het is een principekwestie. Als ik een nieuwe auto bestel, wil ik ook niet het vorige model geleverd krijgen.
evansi,s vaker voeren dan 2 keer per dag.Het is op het einde van het jaar, blijkbaar niet gemakkelijk om me een nieuwe BBK te kopen.
Bij de gekendste groothandels is degene die ik wil niet meer op stock (supermarin 200 RD3) en dus ook niet bereikbaar voor mijn LFS.
Nu is deze besteld bij CFS in Breda. Deze zal binnen enkele dagen daar zijn.
Als ik dan toch bij CFS ben, denk ik erover om 4 of 5 anthias evansi te kopen.
Ik heb nu 4 squamipinnis rondzwemmen, waar 1 naar man is getransformeerd.
Is het te doen om hier een aantal evansi's bij te zetten 4 of 5, ivm onderlinge strijd?
Er word minimaal 2 keer per dag gevoerd.
Ook een opmerking die ik in een ander topic tegenkwam, verliezen ze hun kleur na verloop van tijd?
Ook zijn de paars/roze soorten over het algemeen gevoeliger voor het langzamerhand steeds fletser worden van kleur, ook bij goed gevulde lichamen.
Moesten er aquarianen hun ervaringen kunnen delen, alvast bedankt voor de info.
Je had hem ook rechtstreeks bij RE kunnen kopen.Het is op het einde van het jaar, blijkbaar niet gemakkelijk om me een nieuwe BBK te kopen.
Bij de gekendste groothandels is degene die ik wil niet meer op stock (supermarin 200 RD3) en dus ook niet bereikbaar voor mijn LFS.
Nu is deze besteld bij CFS in Breda. Deze zal binnen enkele dagen daar zijn.
......
Zoals ik Tanne zijn commentaar interpreteer is er geen sprake van kleurverlies (dat zou betekenen dat het roze/rood verdwijnt), maar van een minder intens beeld van de kleur....
Ook een opmerking die ik in een ander topic tegenkwam, verliezen ze hun kleur na verloop van tijd?
Ook zijn de paars/roze soorten over het algemeen gevoeliger voor het langzamerhand steeds fletser worden van kleur, ook bij goed gevulde lichamen.
...
En een tweede pygo? Of ben ik nu te enthousiast?...
Als ik dan toch bij CFS ben, denk ik erover om 4 of 5 anthias evansi te kopen.
...
Eerst antwoorden op de makkelijkste vraag, dat word hem nietEn een tweede pygo? Of ben ik nu te enthousiast?
Moesten er aquarianen hun ervaringen kunnen delen, alvast bedankt voor de info.
Zoals ik Tanne zijn commentaar interpreteer is er geen sprake van kleurverlies (dat zou betekenen dat het roze/rood verdwijnt), maar van een minder intens beeld van de kleur.
Dat zou, althans in theorie, veroorzaakt kunnen worden door gebrek aan iets (pigmentstoffen?) in de voeding.
(Denk bijvoorbeeld aan Chileense flamingo die carotenoïde uit hun dieet (kreeftjes) opslaan in hun veren.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.