Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet mij geen leugenaar noemen als dat niet zo is, wat mij betreft kom je persoonlijk bij mij langs en je mag alle facturen en offertes inzien om te kijken hoeveel bakken ik daadwerkelijk heb gemaakt, als je wilt mag je zelfs kijken hoe traag het forum wordt als ik inlog. Ik heb alle gedupeerden een bericht gestuurd en topicstarter heeft aangegeven wel interesse te hebben in een nieuwe bak (dit heb ik enkele weken geleden al met hem overlegd) hij is echter momenteel met iets anders bezig en neemt in de toekomst weer contact op. Bruintje beer heb ik ook een nieuwe bak en geld terug aangeboden maar zoals hij ook op het forum aangeeft heeft hij hier verder geen behoefte aan. Ik heb nogmaals naar de review gekeken en hij staat onder Nicksaquaria maar via mijn nieuwe bedrijfsnaam kom je wederom bij Nicksaquaria uit, de review is inmiddels gemeld bij google. En de opmerkingen over de kwaliteit van mijn aquaria slaan mijn inziens nergens op, zeker als je geen aquarium van mij gezien hebt, als je daadwerkelijk wilt weten wat voor kwaliteit het is dan neem je contact met mij op en dan krijg je een gratis bak en dan kun je pas oordelen hoe het echt is.
 
Je moet mij geen leugenaar noemen als dat niet zo is, wat mij betreft kom je persoonlijk bij mij langs en je mag alle facturen en offertes inzien om te kijken hoeveel bakken ik daadwerkelijk heb gemaakt, als je wilt mag je zelfs kijken hoe traag het forum wordt als ik inlog. Ik heb alle gedupeerden een bericht gestuurd en topicstarter heeft aangegeven wel interesse te hebben in een nieuwe bak (dit heb ik enkele weken geleden al met hem overlegd) hij is echter momenteel met iets anders bezig en neemt in de toekomst weer contact op. Bruintje beer heb ik ook een nieuwe bak en geld terug aangeboden maar zoals hij ook op het forum aangeeft heeft hij hier verder geen behoefte aan. Ik heb nogmaals naar de review gekeken en hij staat onder Nicksaquaria maar via mijn nieuwe bedrijfsnaam kom je wederom bij Nicksaquaria uit, de review is inmiddels gemeld bij google. En de opmerkingen over de kwaliteit van mijn aquaria slaan mijn inziens nergens op, zeker als je geen aquarium van mij gezien hebt, als je daadwerkelijk wilt weten wat voor kwaliteit het is dan neem je contact met mij op en dan krijg je een gratis bak en dan kun je pas oordelen hoe het echt is.
Er staan op je Facebook een paar bakken door jou gemaakt, dus wederom klets je uit je nek. Die bakken zijn overigens stuk voor stuk het aanzien niet waard, ik zou me kapot schamen om dit af te leveren. Dus nee bedankt, scheelt me een ritje naar de vuilstort.
Maar reageer hier zelf eens op, is dit dan daadwerkelijk de kwaliteit die jij nastreeft? Wat vind je nu zelf van de afwerking van deze bakken?
Feit blijft dat je in dezelfde valkuilen stapt en nog steeds foto’s en berichten jat van andere firma’s. Ik kan me ook niet voorstellen dat wanneer je een gedupeerde z’n geld wil terug geven, hij dat weigert. Dit verhaal ligt iets anders dan wat jij nu suggereert.
 

Bijlagen

  • DD5ADDF7-9C83-4DFB-B199-567BBCEF5067.jpeg
    DD5ADDF7-9C83-4DFB-B199-567BBCEF5067.jpeg
    87,1 KB · Weergaven: 77
  • 3AA02E72-B4DD-412C-B05C-961A4616D152.jpeg
    3AA02E72-B4DD-412C-B05C-961A4616D152.jpeg
    126,5 KB · Weergaven: 77
  • 152E7FAA-FDD8-41CD-964A-6FEFB10AC5B4.jpeg
    152E7FAA-FDD8-41CD-964A-6FEFB10AC5B4.jpeg
    95 KB · Weergaven: 77
Zoals je zelf op het forum kunt lezen heeft bruintje beer hier geen behoefte meer aan, je kunt dit ook bij hem navragen als je dat wil. Wat er mis is met de derde foto weet ik niet (onderstel heeft de klant overigens zelf gemaakt) de andere foto's begrijp ik maar hier zit wat meer achter, bij de tweede foto heeft de klant aangegeven dat hij de deuren van het meubel voor het inrichten weer gaat verwijderen en dat hij deze later zelf af gaat stellen. Op de eerste foto zit het Dibond nog in de beschermende folie.
 
Je bent zo ongelofelijk hardleers, je probeert alles wat krom is recht te praten. Ik hoop dat je alle gegeven adviezen ter harte neemt en stopt met je praktijken.
 
Dit heeft niks met hardleers zijn te maken, ik zeg je gewoon hoe het zit en als de klant blij is en ik ben blij dan is er toch geen enkel probleem? Maar nu wil ik wel graag uitleg over wat je nou niet mooi vind aan het aquarium op de derde foto.
 
#nick7203
Als je professioneel wilt wezen zal ik ook eerst me andere website offline halen. En geen agressieve houding aannemen of tegen klanten zeggen dat ze alles liegen 4 augustus jl. op trust pilot tegen klanten😉
 
Tja ik volg dit vanaf het begin. En ik meen dat Nick nog best jong is. Blijkbaar ziet hij nu toch wel in dat het allemaal echt even anders werkt. Positief is dat hij zich nu onder zijn eigen naam op dit forum meldt, excuses maakt en aanbiedt zaken op te lossen. Er zijn mensen gedupeerd en dat is erg vervelend, maar als hij dat nu wil oplossen dan is het aan betrokkene om daar al dan niet op in te gaan. Andere zouden daar buiten moeten blijven denk ik. Er lijkt dus toch een learning curve te zijn en op de een of andere manier vecht hij voor zijn business en zet hij door. Dat is toch te waarderen. Zeker veel misstappen, fouten, en juridische nonsens. Maar toch wellicht een laatste kans!? Voor mij wel, maar echt een aller aller laatste.
 
Dit heeft niks met hardleers zijn te maken, ik zeg je gewoon hoe het zit en als de klant blij is en ik ben blij dan is er toch geen enkel probleem? Maar nu wil ik wel graag uitleg over wat je nou niet mooi vind aan het aquarium op de derde foto.
Ik snap het echt niet meer. Waarom wil je persé door blijven gaan in de aquarium wereld? En dan ook nog voor je zelf? Dit is een serieuze vraag trouwens. De kwaliteit en afwerking zijn gewoon niet goed genoeg. Je bent nog erg jong. Waarom niet eerst een paar jaar werken bij een echt bekend bedrijf? Of eerst eens aan de slag als leerling meubelmaker ergens tot je het 100 procent onder de knie hebt.

Snel geld verdienen zit er echt niet in bij deze hobby. Dan kan je nog beter in de duurdere merken auto’s gaan handelen. Of verdiepen in beleggingen op de beurs. Maar ik ben bang dat de aquariumwereld die niet zo heel groot is (ons kent ons) echt wel klaar is met de naan Nick. Dat zal in de toekomst ook niet snel gaan veranderen.. naast de internet forums blijft mond op mond reclame ook zeer belangrijk.
 
Tja ik volg dit vanaf het begin. En ik meen dat Nick nog best jong is. Blijkbaar ziet hij nu toch wel in dat het allemaal echt even anders werkt. Positief is dat hij zich nu onder zijn eigen naam op dit forum meldt, excuses maakt en aanbiedt zaken op te lossen. Er zijn mensen gedupeerd en dat is erg vervelend, maar als hij dat nu wil oplossen dan is het aan betrokkene om daar al dan niet op in te gaan. Andere zouden daar buiten moeten blijven denk ik. Er lijkt dus toch een learning curve te zijn en op de een of andere manier vecht hij voor zijn business en zet hij door. Dat is toch te waarderen. Zeker veel misstappen, fouten, en juridische nonsens. Maar toch wellicht een laatste kans!? Voor mij wel, maar echt een aller aller laatste.
iedereen verdient een 2e kans, een schone lei mee eens, maar ……. Er zijn wel bepaalde fatsoensnormen zeker voor een ondernemer die honderden bakken levert waarbij hij een grote speler is in deze markt

- hier een foto van een lid jatten en op je site zetten als eigen werk
- review jatten en aanpassen alsof hij voor hem is geschreven
- beheerder bedreigen om even met een paar vrienden bij hem privé langs te komen
- leden (waaronder ik) in een PB bedreigen met kort geding

logisch dat dit emoties oproept …..
 
Nou Nick, tegen mij heb je nooit sorry gezegd. Nog steeds niet.

Beginnen met je opleiding en deze afmaken zou de vereiste ervaring geven om je bedrijf opnieuw op te starten..

Totdat je de opleiding hebt afgemaakt zou ik niet verder gaan met je bedrijf. Je gaat hierdoor in de schuldsanering terechtkomen.. zeker omdat je nu ook XXL aquaria wil aanbieden.. dat zijn bedrijven met advocaten..

20 mensen waar je er bij de levering al niet uit bent gekomen.. ben benieuwd wat de 6 jaar garantie je nog op gaat leveren.
 
Het snelle inloggen zit er helaas niet in, ik moet nu via google incognito de juiste pagina op het forum opzoeken en dan pas kan ik inloggen (als ik ingelogt ben kan ik niet van pagina wisselen) De reden dat ik aquariums bouw is omdat ik het leuk vind, snel geld verdienen vind ik niet zo belangrijk. De tweede reden is omdat ik veel grote investeringen heb gedaan om het bedrijf op gang te krijgen (zoek voor de grap maar eens op wat een glasslijpmachine, formaatzaag en kantenlijmer kosten) daarnaast wordt de kwaliteit van de aquaria steeds beter (nogmaals kom langs in de werkplaats om het een en ander te zien!) Ik heb overigens de opleiding meubelmaker gedaan (niet helemaal afgemaakt ivm de drukte met aquariums maar ik heb wel een groot gedeelte inclusief stages gedaan) Stil achter een computer zitten is niet echt mijn ding al zijn autos wel erg interessant. Ruud mocht je interesse hebben in een gratis aquarium (en als je het niks vind mag je hem op het stort gooien) dan hoor ik graag van je. Ik wil het graag oplossen op het forum, dat ik hier geen aquariums zal verkopen vind ik niet zo heel erg als ik maar weer verder kan zonder iedere dag te moeten kijken of er weer nieuwe berichten zijn. Nog even over enkele eerdere berichten van forumleden... de opmerkingen over mijn opvoeding en al helemaal de opmerkingen over mijn famillie slaan helemaal nergens op en ik vind het echt jammer dat zoiets zomaar geschreven wordt.
 
iedereen verdient een 2e kans, een schone lei mee eens, maar ……. Er zijn wel bepaalde fatsoensnormen zeker voor een ondernemer die honderden bakken levert waarbij hij een grote speler is in deze markt

- hier een foto van een lid jatten en op je site zetten als eigen werk
- review jatten en aanpassen alsof hij voor hem is geschreven
- beheerder bedreigen om even met een paar vrienden bij hem privé langs te komen
- leden (waaronder ik) in een PB bedreigen met kort geding

logisch dat dit emoties oproept …..
Helemaal eens hoor en al die punten, en misschien nog wel meer, kunnen echt niet. Maar als je excuus maakt hier EN het echt wil oplossen, je blijkbaar snapt dat je flink fout zat en zo jong bent. Nogmaals de aller aller laatste kans.
 
Helemaal eens hoor en al die punten, en misschien nog wel meer, kunnen echt niet. Maar als je excuus maakt hier EN het echt wil oplossen, je blijkbaar snapt dat je flink fout zat en zo jong bent. Nogmaals de aller aller laatste kans.
Maar die punten die worden genoemd behoren tot zijn oplossing…
Want als hij echt orde op zaken wil stellen, jat je geen foto’s en reviews van anderen! Alleen daarom is het totaal niet geloofwaardig.
 
Ik zou niet weten waarom dat niet kan? Hij kan heel eenvoudig contact opnemen met 1 van zijn gedupeerden en voorstellen een nieuwe maatwerk bak te leveren volledig naar wens, en deze dan met een uitgebreid foto album hier laten plaatsen. Dus nee, veel te makkelijk om te roepen dat het niet kan.
dan heeft ie die foto's toch nog niet?
 
Het snelle inloggen zit er helaas niet in, ik moet nu via google incognito de juiste pagina op het forum opzoeken en dan pas kan ik inloggen (als ik ingelogt ben kan ik niet van pagina wisselen) De reden dat ik aquariums bouw is omdat ik het leuk vind, snel geld verdienen vind ik niet zo belangrijk. De tweede reden is omdat ik veel grote investeringen heb gedaan om het bedrijf op gang te krijgen (zoek voor de grap maar eens op wat een glasslijpmachine, formaatzaag en kantenlijmer kosten) daarnaast wordt de kwaliteit van de aquaria steeds beter (nogmaals kom langs in de werkplaats om het een en ander te zien!) Ik heb overigens de opleiding meubelmaker gedaan (niet helemaal afgemaakt ivm de drukte met aquariums maar ik heb wel een groot gedeelte inclusief stages gedaan) Stil achter een computer zitten is niet echt mijn ding al zijn autos wel erg interessant. Ruud mocht je interesse hebben in een gratis aquarium (en als je het niks vind mag je hem op het stort gooien) dan hoor ik graag van je. Ik wil het graag oplossen op het forum, dat ik hier geen aquariums zal verkopen vind ik niet zo heel erg als ik maar weer verder kan zonder iedere dag te moeten kijken of er weer nieuwe berichten zijn. Nog even over enkele eerdere berichten van forumleden... de opmerkingen over mijn opvoeding en al helemaal de opmerkingen over mijn famillie slaan helemaal nergens op en ik vind het echt jammer dat zoiets zomaar geschreven wordt.
Nick, je moet goed begrijpen dat je op echt alle punten flink fout zat. Wederzijdse bedreigingen/verwensingen moeten achterwege blijven. Dat is al eens eerder gezegd hier. Volgens mij zit er maar 1 ding op. Gewoon aan het werk, je stinkende best doen, geen fouten meer maken met gekopieerde recensies, foto’s, websites etc. Als er nog issues zijn los je die stilzwijgend op. Eerlijk duurt echt het langste en alleen op die manier kom je er bovenop. Dus probeer niet overal op te reageren of een weerwoord te hebben. Je zat fout. Op je aanbod ga ik niet in. Maar heb wel een suggestie. Maak een mooie bak met meubel en doneer die aan een school of instelling. Zonder heel veel poeha.
 
dan heeft ie die foto's toch nog niet?
Dat hangt ervan af of hij een multidimensionaal wezen is. Dan heeft hij de foto's tegelijkertijd wel én niet! 🤓
 
Weet je waar me dit aan doet denken? Aan de grijp armen van de kermis!

Nick staat achter de machine en weet 100% zeker dat hij gaat winnen. Hij blijft er iedere keer maar veel geld in gooien onder het mom, eens moet het lukken om dat gouden horloge te grijpen. Iedere dag weer naar de kermis. Na een jaar heeft hij 3000 losse euro’s in de grijpmachine gegooid en nog altijd niet het horloge wat hij zo graag wilde. Maar voor die 3000 kansen had hij ook een horloge van 3000 euro kunnen kopen. Om een lang verhaal iets korter te maken… verkoop alles wat je hebt. Verkoop alle apparatuur. Verkoop al je aquariums. Verkoop al je glas. Ga eerst eens goed nadenken wat je nog meer kan en wil in je leven en ga dan over een jaar eens met wat anders beginnen waar wel winst in zit.

In de aquariumhandel blijf je geld uitgeven terwijl er genoeg mensen negatief over je zullen zijn. Er zijn maar een paar echt grote bekende auariumbouwers in nederland waar men al generaties lang heen gaat. Dat ga je nooit winnen. Al helemaal niet na alle reviews op dit mooie forum.

Dit is geen winwin situatie lijkt mij. En moet je naar mijn idee ook niet willen. Je gaat nu nog meer investeren in betere spullen, meer glas, meer promotie, andere naam. Terwijl de negativiteit nog voor jaren op je naam blijft bestaan. Wil je dit nou echt?

Dit is zomaar maar een advies…
 
dan heeft ie die foto's toch nog niet?
Niet per direct, maar wel wanneer hij hem heeft gebouwd.
Vervolgens een reeks foto’s, waaronder detail foto’s inclusief een beoordeling van 1 van de gedupeerden zou in ieder geval daadwerkelijk iets positiefs laten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan