Kai.K
ZeewaterForum lid
Sorry ik krijg steeds meer moeite om hier nog een serieuze reactie te plaatsen. Ik trek me terugSoort Schrödingers cat?![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Sorry ik krijg steeds meer moeite om hier nog een serieuze reactie te plaatsen. Ik trek me terugSoort Schrödingers cat?![]()
neej joh, gewoon doorposten!Sorry ik krijg steeds meer moeite om hier nog een serieuze reactie te plaatsen. Ik trek me terug![]()
Deze opmerking kan ik me eerlijk gezegd niet in vinden, de afgelopen jaren heb ik wel degelijk wat verdiend (en weer geinvesteerd) momenteel kan ik er van rond komen en in de toekomst hoop ik ook wat meer te kunnen gaan sparen zodat eventuele tegenslagen ook op te vangen zijn. Ieder begin is lastig en dit helpt zeker niet mee maar ik kan echt zien dat er groei in zit (neem de showroom waar ik nu mee bezig ben of het vivarium waar ik dit jaar voor het eerst aanwezig ben)Weet je waar me dit aan doet denken? Aan de grijp armen van de kermis!
Nick staat achter de machine en weet 100% zeker dat hij gaat winnen. Hij blijft er iedere keer maar veel geld in gooien onder het mom, eens moet het lukken om dat gouden horloge te grijpen. Iedere dag weer naar de kermis. Na een jaar heeft hij 3000 losse euro’s in de grijpmachine gegooid en nog altijd niet het horloge wat hij zo graag wilde. Maar voor die 3000 kansen had hij ook een horloge van 3000 euro kunnen kopen. Om een lang verhaal iets korter te maken… verkoop alles wat je hebt. Verkoop alle apparatuur. Verkoop al je aquariums. Verkoop al je glas. Ga eerst eens goed nadenken wat je nog meer kan en wil in je leven en ga dan over een jaar eens met wat anders beginnen waar wel winst in zit.
In de aquariumhandel blijf je geld uitgeven terwijl er genoeg mensen negatief over je zullen zijn. Er zijn maar een paar echt grote bekende auariumbouwers in nederland waar men al generaties lang heen gaat. Dat ga je nooit winnen. Al helemaal niet na alle reviews op dit mooie forum.
Dit is geen winwin situatie lijkt mij. En moet je naar mijn idee ook niet willen. Je gaat nu nog meer investeren in betere spullen, meer glas, meer promotie, andere naam. Terwijl de negativiteit nog voor jaren op je naam blijft bestaan. Wil je dit nou echt?
Dit is zomaar maar een advies…
Tja, als "investeren" belangrijker is dan je klanten hun geld terug te geven wanneer je slechte kwaliteit neerzet, dan kan ik ook een groot bedrijf opzetten. Met andermans geld, lekker makkelijk.Deze opmerking kan ik me eerlijk gezegd niet in vinden, de afgelopen jaren heb ik wel degelijk wat verdiend (en weer geinvesteerd) momenteel kan ik er van rond komen en in de toekomst hoop ik ook wat meer te kunnen gaan sparen zodat eventuele tegenslagen ook op te vangen zijn. Ieder begin is lastig en dit helpt zeker niet mee maar ik kan echt zien dat er groei in zit (neem de showroom waar ik nu mee bezig ben of het vivarium waar ik dit jaar voor het eerst aanwezig ben)
Zolang sommige nog in de veronderstelling zijn dat je een procedure begint kan het nog alle kanten op gaan.
Denk dat je dan echt een mediacircus krijgt.
Tja, als "investeren" belangrijker is dan je klanten hun geld terug te geven wanneer je slechte kwaliteit neerzet, dan kan ik ook een groot bedrijf opzetten. Met andermans geld, lekker makkelijk.
Wil jij een paar honderd liter zout water over je vloer? Ik niet. En nogmaals, stel dat de kwaliteit verbeterd is, geef die bak aan een gedupeerde. Het valt toch niet te rijmen dat hier iemand zomaar een bak krijgt en iemand die in de stront zit, er niet uit kan komen met Nick.Maar even, hij biedt een gratis aquarium aan als test. Waarom kunnen we dat nou niet gewoon proberen. Het kost niks dus ja wat maakt het uit. Als hij zichzelf echt zo goed vindt lijkt het mij geen probleem om een lastige bak netjes in elkaar te lijmen. Als je bijvoorbeeld een L vorm neemt denk ik niet dat het een bak wordt van iemand anders want ja, wie heeft er nou een aquarium in de vorm van een L???
Klopt maar ik durf hem best in mijn schuur te vullen hoor. Met het laaste ben ik het volledig eens. Nick zegt dat dat opgelost is toch? Wellicht dat de gedupeerde hier nog wat over kunnen zeggen? Als dat echt opgelost is dan zou ik niet weten waarom we het niet kunnen proberen. Wie weet is het wel watWil jij een paar honderd liter zout water over je vloer? Ik niet. En nogmaals, stel dat de kwaliteit verbeterd is, geef die bak aan een gedupeerde. Het valt toch niet te rijmen dat hier iemand zomaar een bak krijgt en iemand die in de stront zit, er niet uit kan komen met Nick.
Nick zegt zoveel… Het is pas opgelost wanneer de desbetreffende personen dit zelf melden. Maar sommigen zijn zo ziek van Nick, dat ze het hoofdstuk liever afsluiten. Die zullen vast ook wel wat nare berichtjes hebben ontvangen, zoals het forum beheer en andere leden.Klopt maar ik durf hem best in mijn schuur te vullen hoor. Met het laaste ben ik het volledig eens. Nick zegt dat dat opgelost is toch? Wellicht dat de gedupeerde hier nog wat over kunnen zeggen? Als dat echt opgelost is dan zou ik niet weten waarom we het niet kunnen proberen. Wie weet is het wel wat![]()
Langs de ene kant heb je gelijk. Langs de andere kant zoals armin zegt als hij na x aantal tijd springt in je living ofzo is het echt niet plezant thuiskomen.Maar even, hij biedt een gratis aquarium aan als test. Waarom kunnen we dat nou niet gewoon proberen. Het kost niks dus ja wat maakt het uit.
Klopt helemaal. Nou ja mocht iemand toch denken dat we het moeten proberen dan heb ik hier vast nog wel ergens een plekje waar dat zonder problemen weggezet kan worden en ook als hij leeglooptNick zegt zoveel… Het is pas opgelost wanneer de desbetreffende personen dit zelf melden. Maar sommigen zijn zo ziek van Nick, dat ze het hoofdstuk liever afsluiten. Die zullen vast ook wel wat nare berichtjes hebben ontvangen, zoals het forum beheer en andere leden.
Daarbij, even vullen is wat anders dan 10 jaar lekvrij blijven.
Ben het volledig met je eens. Ja ik zou het dan wel echt lastig maken. De ultieme test. En met de garantie danLangs de ene kant heb je gelijk. Langs de andere kant zoals armin zegt als hij na x aantal tijd springt in je living ofzo is het echt niet plezant thuiskomen.
We kunnen allemaal een voorstel maken om het moeilijkste bak maken.
Ik was van plan om in de toekomst nog een stelling te plaatsen met x aantal bakken dat in elkaar overlopen met aan de zijkant een shallowreef als stekken bak met beneden een sump onder. Deze komt in de garage voor quarentein en dergelijke dus als deze springt is niet zo erg dan.
Maar ik denk niet dat dit telt als 1 aquarium.![]()
Klopt redelijk wat je schrijft in vaktermen noemen wij dit pseudologia fantasticaOok uiteindelijk als je lang genoeg leugens verteld en je blijft ze steenvast overtuigend vertellen. Maken je hersenen na een tijd linken dat je denkt dat de leugens idd echt de waarheid zijn. Is een pshygische aandoening dacht ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.