Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gelijk allemaal negatief reageren , dit lijkt me een goed begin.
Vergeet niet dat dit ook iemands brood is en dat er ook families achter zitten die ook afhankelijk zijn van een inkomen , zij het een sneetje brood liefst met beleg.
Dus geef 'm het voordeel van de twijfel , de tijd zal 't ler
Idd. Precies dit!! Krijg je een scheve afgedankte bak vol kitklodders die binnen notime gaat lekken. Ik denk zelf dat er nog tientallen gedupeerden zijn die nog niet afweten van dit forum, maar wel flink bedonderd of bedreigd zijn. En dat meneer Nick daarom eerst snel een wit voetje wil halen. Trap ik in ieder geval niet in…
Het is mij ook totaal niet duidelijk aan wie hij nou eigenlijk excuses maakt.
 
Stuitende reactie Nick! Je kan niet zomaar even onder een andere naam verder gaan terwijl er nog gedupeerden zijn. Onder het mom van, ik wil een herstart maken en hopen dat potentiële klanten (lees slachtoffers), de link niet leggen tussen je oude en nieuwe naam.

Daarnaast heb je je eigen iets te vaak tegengesproken, de zogenaamde excuses, de zogenaamde verbeteringen, de zogenaamde verbeterde voorwaarden. Om over alle bedreigingen en het misplaatste topic op dat andere forum nog maar te zwijgen.

Ook op je nieuwe website is het jatten (en dus misbruiken) van foto’s en tekst van anderen schering en inslag. De neppe recensies zijn eveneens belachelijk, je prikt er zo doorheen.
Nee dit is absoluut niet de manier om je naam te zuiveren en ik walg echt van je praktijken!
 
Ik vraag me wel af of excuses en en het verleden achter je willen laten de lading wel dekt. Een gratis aquarium van wellicht dubieuze kwaliteit aan een willekeurig forumlid schenken ook niet. Dat lijkt enkel een afleidingsmaneuvre van bijvoorbeeld het niet willen tegemoetkomen van de benadeelden. Beter laat dan nooit zou ik zeggen.
Als dat gebeurd, dan is er een start gemaakt om het verleden ook werkelijk achter ons te laten.
 
Ik vraag me wel af of excuses en en het verleden achter je willen laten de lading wel dekt. Een gratis aquarium van wellicht dubieuze kwaliteit aan een willekeurig forumlid schenken ook niet. Dat lijkt enkel een afleidingsmaneuvre van bijvoorbeeld het niet willen tegemoetkomen van de benadeelden. Beter laat dan nooit zou ik zeggen.
Als dat gebeurd, dan is er een start gemaakt om het verleden ook werkelijk achter ons te laten.
Eens , maar je moet iemand ook de kans geven/gunnen z'n fouten recht te zetten.
Begrijp best dat er leden van t forum zich door hem gen...id voelen , wacht nu is af wat de tegenzet van nick word...
 
Eens , maar je moet iemand ook de kans geven/gunnen z'n fouten recht te zetten.
Begrijp best dat er leden van t forum zich door hem gen...id voelen , wacht nu is af wat de tegenzet van nick word...
Mjoh, ik ben benieuwd!
 
Eens , maar je moet iemand ook de kans geven/gunnen z'n fouten recht te zetten.
Begrijp best dat er leden van t forum zich door hem gen...id voelen , wacht nu is af wat de tegenzet van nick word...
Dat is natuurlijk persoonlijk. Mijn motto is: ik vergeet niets en ik vergeef niets. Na alles wat Nick geflikt heeft… denk aan advocaten, denk aan stappen tegen ons forum, de bedreigingen aan forumleden, hulp zoeken op andere sites en forums.. dat vergeet ik dus niet zo snel…

En dan nu doodleuk gaan vertellen dat hij een nieuw bedrijf wil starten die wel goed, eerlijk en betrouwbaar is.. hoe dan?

We zijn er al snel achter gekomen dat het nieuwe bedrijf ook zonder blikken of blozen foto’s jat en recensies jat van andere sites. Dus hij blijft maar doorgaan met list en bedrog…. Dit zal helaas nooit ophouden ben ik bang…
 
Om te beginnen zijn alle teksten op beide sites volledig door mijzelf geschreven, dat ik enkele fotos heb gebruikt klopt maar deze zijn/worden in de komende weken vervangen voor echte fotos (deze fotos moet ik eerst maken vandaar) Ik snap dat dit niet zo netjes is en wil excuses aabieden aan het forumlid wiens foto ik heb gebruikt. ten tweede wil ik nog opmerken dat er hooguit 15 a 20 mensen zijn met wie ik er helaas niet goed ben uitgekomen (en dit op in totaal enkele honderden aquaria) dit is uiteraard nog steeds teveel en ik doe er ook alles aan om dit aantal verder te verminderen maar ik vind dat dit toch wel iets meevalt met wat op het forum geschetst wordt. Met alle gedupeerden is inmiddels een oplossing gevonden of aangeboden of in 1 geval is de zaak conform een vonnis afgedaan. Ik wil nogmaals excuses aanbieden aan de personen welke allemaal een bericht van mij hebben ontvangen en ik wil ook graag excuses aanbieden aan de beheerder tegen wie ik in een opwelling een dreigende opmerking heb gemaakt. Het aquarium welke ik aan wil bieden is op maat gemaakt en dus geen bak welke om de een of andere reden nog over is, de reden dat ik dit aanbied is om te laten zien dat mijn aquaria wel degelijk van goede kwaliteit zijn. Verder blijft het aanbod om eens bij mij te komen kijken uiteraard staan.
 
Als je een stap in de goede richting wil zetten zou ik de mensen die je persoonlijk benaderd hebt nu ook weer persoonlijk benaderen.
Niet iedereen voelt zich aangesproken als je zegt dat je iedereen excuses wil aanbieden.

je hebt alle moeite gedaan om van negatieve reviews af te komen op internet maar vervolgens staat mijn review (die ik persoonlijk aan aqualife geschreven heb) onder jouw naam.

vind je dit een eerlijke en nieuwe start?
 
Om te beginnen zijn alle teksten op beide sites volledig door mijzelf geschreven, dat ik enkele fotos heb gebruikt klopt maar deze zijn/worden in de komende weken vervangen voor echte fotos (deze fotos moet ik eerst maken vandaar) Ik snap dat dit niet zo netjes is en wil excuses aabieden aan het forumlid wiens foto ik heb gebruikt. ten tweede wil ik nog opmerken dat er hooguit 15 a 20 mensen zijn met wie ik er helaas niet goed ben uitgekomen (en dit op in totaal enkele honderden aquaria) dit is uiteraard nog steeds teveel en ik doe er ook alles aan om dit aantal verder te verminderen maar ik vind dat dit toch wel iets meevalt met wat op het forum geschetst wordt. Met alle gedupeerden is inmiddels een oplossing gevonden of aangeboden of in 1 geval is de zaak conform een vonnis afgedaan. Ik wil nogmaals excuses aanbieden aan de personen welke allemaal een bericht van mij hebben ontvangen en ik wil ook graag excuses aanbieden aan de beheerder tegen wie ik in een opwelling een dreigende opmerking heb gemaakt. Het aquarium welke ik aan wil bieden is op maat gemaakt en dus geen bak welke om de een of andere reden nog over is, de reden dat ik dit aanbied is om te laten zien dat mijn aquaria wel degelijk van goede kwaliteit zijn. Verder blijft het aanbod om eens bij mij te komen kijken uiteraard staan.
Je wil de foto’s vervangen maar moet eerst bakken maken? Terwijl in je tekst staat dat je ervaring hebt met aquaria van zelfs duizenden liters, en honderden bakken per jaar maakt?
Je liegt alles bij elkaar man! Begin eens met echt eerlijk en transparant zijn!
Vervolgens roep je; ik ben er met “HOOGUIT” 15-20 mensen niet uitgekomen? Dat zijn er 20 teveel Nick, in het aquarium wereldje is dit een zeer groot aantal! Je hebt geen honderden bakken gemaakt, je liegt en bedriegt weer.
Echt, een wederom zeer stuitende, misplaatste en niet gemeende reactie.
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen zijn alle teksten op beide sites volledig door mijzelf geschreven, dat ik enkele fotos heb gebruikt klopt maar deze zijn/worden in de komende weken vervangen voor echte fotos (deze fotos moet ik eerst maken vandaar) Ik snap dat dit niet zo netjes is en wil excuses aabieden aan het forumlid wiens foto ik heb gebruikt. ten tweede wil ik nog opmerken dat er hooguit 15 a 20 mensen zijn met wie ik er helaas niet goed ben uitgekomen (en dit op in totaal enkele honderden aquaria) dit is uiteraard nog steeds teveel en ik doe er ook alles aan om dit aantal verder te verminderen maar ik vind dat dit toch wel iets meevalt met wat op het forum geschetst wordt. Met alle gedupeerden is inmiddels een oplossing gevonden of aangeboden of in 1 geval is de zaak conform een vonnis afgedaan. Ik wil nogmaals excuses aanbieden aan de personen welke allemaal een bericht van mij hebben ontvangen en ik wil ook graag excuses aanbieden aan de beheerder tegen wie ik in een opwelling een dreigende opmerking heb gemaakt. Het aquarium welke ik aan wil bieden is op maat gemaakt en dus geen bak welke om de een of andere reden nog over is, de reden dat ik dit aanbied is om te laten zien dat mijn aquaria wel degelijk van goede kwaliteit zijn. Verder blijft het aanbod om eens bij mij te komen kijken uiteraard staan.
@Nick7203 een vraagje: Zou je hier foto’s kunnen plaatsen van de bak die je gratis wilt leveren gewoon puur uit interesse hoe die bak eruit ziet ?
 
Dat ik in de afgelopen jaren honderden bakken heb gemaakt klopt wel degelijk, waar ik eigenlijk op doelde is dat ik foto's van mijn oude site niet wil hergebruiken op mijn nieuwe site vandaar dat ik nu eerst weer wat bakken moet maken voor ik weer nieuwe fotos heb, dat 20 mensen teveel is ben ik absoluut met je eens. Ik zou iedereen graag persoonlijk excuus aanbieden maar als ik inlog op het forum wordt alles heel traag, zelfs dit bericht versturen gaat heel lastig en traag (ik wil hier verder niemand mee of van beschuldigen en ik ga er niet vanuit dat dit met opzet is maar het is gewoon zo dat ik nauwelijks kan inloggen omdat alles vast loopt) De review waar je op doelt is geloof ik van enkele maanden geleden en staat niet onder mijn nieuwe naam. Hoe het gratis aquarium eruit gaat zien weet ik eerlijk gezegd ook nog niet, als iemand toevallig een kubus zoekt wordt het een kubus en als iemand een bak van 120cm met Dibond ombouw zoekt wordt het een bak van 120 met Dibond ombouw. Het liefst wordt het wel een bak met alles erop en eraan en geen simpel sump filter of iets dergelijks
 
Dat ik in de afgelopen jaren honderden bakken heb gemaakt klopt wel degelijk, waar ik eigenlijk op doelde is dat ik foto's van mijn oude site niet wil hergebruiken op mijn nieuwe site vandaar dat ik nu eerst weer wat bakken moet maken voor ik weer nieuwe fotos heb, dat 20 mensen teveel is ben ik absoluut met je eens. Ik zou iedereen graag persoonlijk excuus aanbieden maar als ik inlog op het forum wordt alles heel traag, zelfs dit bericht versturen gaat heel lastig en traag (ik wil hier verder niemand mee of van beschuldigen en ik ga er niet vanuit dat dit met opzet is maar het is gewoon zo dat ik nauwelijks kan inloggen omdat alles vast loopt) De review waar je op doelt is geloof ik van enkele maanden geleden en staat niet onder mijn nieuwe naam. Hoe het gratis aquarium eruit gaat zien weet ik eerlijk gezegd ook nog niet, als iemand toevallig een kubus zoekt wordt het een kubus en als iemand een bak van 120cm met Dibond ombouw zoekt wordt het een bak van 120 met Dibond ombouw. Het liefst wordt het wel een bak met alles erop en eraan en geen simpel sump filter of iets dergelijk

Deze review komt gewoon naar boven als je op nk aquaria zoekt.
 
Dat de website langzaam is is de dikste onzin ooit. Dit stopt je niet een nette mail naar de eigenaar van het forum te sturen of een vergoeding/oplossing te vinden voor gedupeerden. Want het zijn 20 mensen. 20 mensen die je een foute bak hebt geleverd zonder dit op een volwassen, goede manier op te lossen. Dit kan echt niet!

Je kan niet achter je nieuwe naam schuilen. Dat je de review van iemand anders hebt gecopy-paste is nog steeds verkeerd, en hier zouden nog steeds excuus voor moeten worden aangeboden. Ongeacht dit een paar maanden of langer geleden is.

Als je met een schone lei wilt beginnen moet je de lei eerst echt goed schoonmaken...
Kwakkeloos je naam veranderen en hopen dat het met de gedupeerden vergeven en vergeten is, is ontzettend naïef en achterbaks.

Wees eerlijk, zoek een oplossing voor de fouten die jij in het verleden gemaakt hebt. Als je echt goed wilt doen, en hier je brood mee wilt verdienen. Ga dan eerst bij een goede bakkenplakker stage lopen, zodat je weet wat je aan het doen bent. (Zoals Patrick als suggererde) Anders kom je er niet...
 
Dat ik in de afgelopen jaren honderden bakken heb gemaakt klopt wel degelijk, waar ik eigenlijk op doelde is dat ik foto's van mijn oude site niet wil hergebruiken op mijn nieuwe site vandaar dat ik nu eerst weer wat bakken moet maken voor ik weer nieuwe fotos heb, dat 20 mensen teveel is ben ik absoluut met je eens. Ik zou iedereen graag persoonlijk excuus aanbieden maar als ik inlog op het forum wordt alles heel traag, zelfs dit bericht versturen gaat heel lastig en traag (ik wil hier verder niemand mee of van beschuldigen en ik ga er niet vanuit dat dit met opzet is maar het is gewoon zo dat ik nauwelijks kan inloggen omdat alles vast loopt) De review waar je op doelt is geloof ik van enkele maanden geleden en staat niet onder mijn nieuwe naam. Hoe het gratis aquarium eruit gaat zien weet ik eerlijk gezegd ook nog niet, als iemand toevallig een kubus zoekt wordt het een kubus en als iemand een bak van 120cm met Dibond ombouw zoekt wordt het een bak van 120 met Dibond ombouw. Het liefst wordt het wel een bak met alles erop en eraan en geen simpel sump filter of iets dergelijks
En wederom leugen na leugen na leugen. Nick, stop ermee en wordt volwassen! Hier bereik je het tegenovergestelde mee. En geef die bak die je gratis maakt weg aan 1 van je gedupeerden. Voor mij is het overduidelijk, ik zou van m’n leven geen bak bij jou laten maken. Ook niet wanneer de kwaliteit verbetert. Iemand die zo ongelofelijk veel liegt en bedriegt, kan ik niet meer vertrouwen.
 
@Nick7203 een vraagje: Zou je hier foto’s kunnen plaatsen van de bak die je gratis wilt leveren gewoon puur uit interesse hoe die bak eruit ziet ?
Dat wordt een maatwerkbak meldt hij, dus dat kan niet.
Wel ben ik benieuwd in al die mooie aquaria die zijn afgeleverd. Plaats daar eens wat foto's van. Zeker met die mega-projecten moet je er toch wel wat foto's van geschoten hebben? Immers is dat met een smartphone zo gedaan en is het tegenwoordig the key-element in social media..
 
Dat wordt een maatwerkbak meldt hij, dus dat kan niet.
Wel ben ik benieuwd in al die mooie aquaria die zijn afgeleverd. Plaats daar eens wat foto's van. Zeker met die mega-projecten moet je er toch wel wat foto's van geschoten hebben? Immers is dat met een smartphone zo gedaan en is het tegenwoordig the key-element in social media..
 
Dat wordt een maatwerkbak meldt hij, dus dat kan niet.
Wel ben ik benieuwd in al die mooie aquaria die zijn afgeleverd. Plaats daar eens wat foto's van. Zeker met die mega-projecten moet je er toch wel wat foto's van geschoten hebben? Immers is dat met een smartphone zo gedaan en is het tegenwoordig the key-element in social media..
Ik zou niet weten waarom dat niet kan? Hij kan heel eenvoudig contact opnemen met 1 van zijn gedupeerden en voorstellen een nieuwe maatwerk bak te leveren volledig naar wens, en deze dan met een uitgebreid foto album hier laten plaatsen. Dus nee, veel te makkelijk om te roepen dat het niet kan.
 
Dat wordt een maatwerkbak meldt hij, dus dat kan niet.
Wel ben ik benieuwd in al die mooie aquaria die zijn afgeleverd. Plaats daar eens wat foto's van. Zeker met die mega-projecten moet je er toch wel wat foto's van geschoten hebben? Immers is dat met een smartphone zo gedaan en is het tegenwoordig the key-element in social media..
Wel jammer dat je zelf net een maatbak elders
hebt besteld, dan had je nu misschien een bak gratis kunnen krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan