Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

My Reef Journey - The RSR 350!

Krabben verschalen ook, net als alle andere kreeftachtigen. Kan het zo niet zien. Is het niet alleen het pantser van de krab?

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Dat zijn inderdaad mooie waardes. Meet je het kaliumgehalte niet?
Je hebt een mooi overzicht gemaakt. Heb je dit in Excel gemaakt?
Ken je de app Aquarium Note? Hier kun je ook alle gegevens over je aquarium invoeren, erg handig en Nederlands talig.

Dat zijn inderdaad mooie waardes. Meet je het kaliumgehalte niet?
Je hebt een mooi overzicht gemaakt. Heb je dit in Excel gemaakt?
Ken je de app Aquarium Note? Hier kun je ook alle gegevens over je aquarium invoeren, erg handig en Nederlands talig.

Nog nooit gemeten, eigenlijk voor het eerst dat ik er wat over lees... dank voor deze waardevolle toevoeging.
Ik heb diverse apps, zo heb ik Aqua Calculator, AquaticLog en Aquarimate, maar ik prefereer excel (figuren e.d.)

Week 8 vervolg

Zojuist weer even osmose water gemaakt, dat scheelde weinig vandaag.... bijna een overstroming :o
Bekijk bijlage 481056
Daarnaast ook mijn hermietkreeft betrapt op het opeten van de ander, beetje sneu van hem..
Bekijk bijlage 481057

De oorzaak hiervan is een tekort aan grotere woonruimte, oftewel huisje. Ga maar eens op zoek naar grotere slakhuisjes.

Groet frank

De oorzaak hiervan is een tekort aan grotere woonruimte, oftewel huisje. Ga maar eens op zoek naar grotere slakhuisjes.

Groet frank

Hoi Frank, dank voor je reactie, ik heb deze situatie ook door mijn hoofd laten gaan. Alleen dit is bij dit geval niet echt logisch, aangezien het huisje van deze kleiner is, misschien is het wel frustratie vanwege woongebrek en doet hij/zij het daarom. ik zal ze dus grotere huisjes gaan bieden, heb wel wat schelpen gekocht maar deze zijn te klein. Iemand een goede (web)winkel waar deze groter verkrijgbaar zijn?

Hoi Frank, dank voor je reactie, ik heb deze situatie ook door mijn hoofd laten gaan. Alleen dit is bij dit geval niet echt logisch, aangezien het huisje van deze kleiner is, misschien is het wel frustratie vanwege woongebrek en doet hij/zij het daarom. ik zal ze dus grotere huisjes gaan bieden, heb wel wat schelpen gekocht maar deze zijn te klein. Iemand een goede (web)winkel waar deze groter verkrijgbaar zijn?

Helaas bezit zo'n beestje niet het ruimtelijk inzicht wat wij als mens wel hebben. Het beestje weet wss alleen dat hij een nieuwe hut nodig heeft. Hij zal een gevecht aangaan waarbij de winnaar uiteindelijk zijn hüt behouwd of zal moeten afstaan met de dood als gevolg.

Mocht bij een gevecht een van de twee een ledemaat verliezen dan groeit er na verloop van tijd wel een nieuwe aan.

Groet frank

Helaas bezit zo'n beestje niet het ruimtelijk inzicht wat wij als mens wel hebben. Het beestje weet wss alleen dat hij een nieuwe hut nodig heeft. Hij zal een gevecht aangaan waarbij de winnaar uiteindelijk zijn hüt behouwd of zal moeten afstaan met de dood als gevolg.

Mocht bij een gevecht een van de twee een ledemaat verliezen dan groeit er na verloop van tijd wel een nieuwe aan.

Groet frank

Dat zou goed kunnen Frank, ga zsm opzoeken naar schelpen.

Back
Bovenaan