jaap keijzer
Senior Forumlid
Schiterend stuk hoor 😄 hamertjes mogen niet ontbreken in een rifbak vind ik persoonlijk. Gr jaap
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Schiterend stuk hoor 😄 hamertjes mogen niet ontbreken in een rifbak vind ik persoonlijk. Gr jaap
Ik zie dat de hamer een mooie plek gekregen heeft om goed groot te worden. Wordt een echte blikvanger dan. Veel plezier ermee en leuk om kennis gemaakt te hebben.
Dat is al bijna geen stek meer te noemen mooi stuk bas.
Groetjes wesley

😂he dat is jammer Bas , meestal hoop je dat alles goed gaat. Maar het valt nog mee gr jaap
Hey welkom terug Bas,
Vervelend altijd als er wat gebeurd in je vakantie, ook voor de achterblijvers diesoms ook niet precies weten wat ze wel/niet kunnen/mogen doen!
Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, en voor wat betreft de monti-plaat, deze groeien over het algemeen bijna als een plaag, dus daar merk je hopelijk snel niets meer van
Zijn je waardes goed gebleven tijdens de vakantie?
Heerlijk zo'n vakantie maar ook altijd weer spannend hoe het aquarium erbij staat wanneer je thuis komt. Rare waterwaardes of andere ongelukken.
gelukkig is het net goed gegaan.
Hoi Bas,
Wat mij opvalt aan je hamer is dat er minder vlees op het skelet zit als bij mij. Bij mij denk ik toch een 3cm vlees op het skelet. Oorzaak weet ik niet want je waardes lijken vergelijkbaar te zijn en stroming lijkt mij ook goed. Dus ik kan de oorzaak niet achter halen. Of komt dit misschien doordat de pilaar er bijna tegen aan zat?
Verder ziet eht er mooi uit, mooie grote blasto, doet het beter als bij mij, jammer voor mij. En het buttonveldje is ook mooi
groet Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.