W.vreeswijk
Senior Forumlid
Ziet we goed uit zeg bas.
Niets te klage man.
Groetjes wesley
Niets te klage man.
Groetjes wesley
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Leuke foto's weer Bas en goed bezig geweestHystrix blijft een mooi koraal en verdient zeker ruimte om verder te groeien! Wat Caulastrea kan doen! Heb nog nooit zoiets gezien
Ik zie best veel ganzvoetjes als ik de naam correct schrijf... die kleine sterren en ze zitten ook tussen de buttons... nog geen schade van ze gezien?
Hey Bas, je bent alweer een mooie collectie koralen aan het opbouwen. Ik blijf je volgen, alhoewel ik niet zo vaak meer op het forum ben.
Ziet we goed uit zeg bas.
Niets te klage man.
Groetjes wesley

waarmee test jij je PO4 bas?
met de RS zou ik hoger sturen 0,06-0,08ppm
0,02ppm is zelfs met een hanna aan de lage kant.
let dan op wat er gebeurt met de acro's. dit ka je met 4-7 dagen al zien aan de voet en de kleur als je dit stabiel kan houden.
je no3 is trouwens ook aan de lage kant op korte termijn zie je niks maar op den duur protesteren de "vlezige" koralen.
Bak ziet er prima uit.
We hebben op de Lo na ook wel grotendeels dezelfde smaak que vissen zie ik. Al kon ik me nooit bedwingen bij een heel jonge Pygo of Navarchus.
Maar ik kan me voorstellen dat dat met jouw buttonbestand geen perfecte combi gaat zijn. Je Loricula laat ze tot op heden wel met rust? Kan tenslotte ook zo zijn trucjes hebben.
Gr Jan
Mooi stuk heb je daar weten te bemachtigen Bas!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.