HI Frank,
de wissels heb ik met Reefcrystal en Tropic Marin gedaan.
De laatste wissels met het zout van Aqua Forest.
groet
Adri
Vreemd hoor
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
HI Frank,
de wissels heb ik met Reefcrystal en Tropic Marin gedaan.
De laatste wissels met het zout van Aqua Forest.
groet
Adri
Machtig om real live te zien adri...
greetings, GlennF
Hi Glenn,
het is inderdaad een geweldig gevoel om dit onderwater in het echt te kunnen en mogen aanschouwen.
De 14 dagen zijn voorbij gevlogen, ik baalde als een stekker dat ik weer terug naar huis moest, helaas!
Gelukkig staat de volgende duik reis alweer gepland, in september zal ik naar de Rode zee vertrekken.
groet
Adri
Ik ga mee...
greetings, GlennF
Zojuist de foto's gesorteerd van mijn duikreis naar Bonaire.
Dit is een kleine selectie, voor de gene die geïnteresseerd zijn naar alle foto's kijk dan op mijn website Fotoalbum en klik op het Bonaire 2015 album.
groet
Adri
SOOOW HEEY!!!
Ik zelf duik ook en doe ook aan hobby matig onderwater fotografie, je hebt wel een super smaakje betreft foto's maken!
Mag ik zo onbeschoft zijn en vragen wat je apparatuur is waarmee je onderwater werkt?
Greetz Jelmer
Dank je, Jelmer.
Ik ga met een Nikon D90 met een Ikelite onderwaterhuis, twee Sea&Sea flitsers onderwater.
Daarbij maakmik gebruik van een Tokina 10-17 mm fisheye/groothoeklens of een 60mm macrolens met een 1.4 teleconverter, deze zorrgt ervoor dat de 60mm een 85mm macrolens wordt. Soms doe ik hier ook nog een +4 diopter bij.
Deze zorgt er dan weer voor dat ik dichter op het onderwerp kan scherpstellen.
Groet
Adri
Hey Adri dat zijn mooie fotos , prachtig gr jaap
Ha Adri,
Je hebt jezelf weer overtroffen met deze foto's. Erg gaaf die foto met het zeepaardje erop...in eerste instantie zie je namelijk de vis en pas later viel het zeepaardje me op!
Schitterend!!
Heel mooi vastgelegd !
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hele mooie foto's op je website adri.
Klasse.....
greetings, GlennF
Nice!
Dan zie ik al dat dit niet echt hobby-matig fotograferen is.
Zelf bij mijn onderwaterfoto's merk ik echt dat een tweede flitser geen overbodige luxe is als ik jou foto's zo zie, dit ivm de schaduw werking.
Moiie config met een mooi resultaat. Ik ga snel je pagina bekijken voor nog meer smakelijk vermaak!
(excuus voor het off-topic reageren!)
Las dat je ook nog naar de rode zee gaat dit jaar. Heb daar zelf regelmatig mijn vakanties onderwater doorgebracht. Heb 1 x op een volle nitrox-fles mijzelf verplicht om op een meter of drie diepte op exact dezelfde plek bij een stuk rif te blijven dobberen. Heb daar ongeveer 2 uur gehangen en 1 van mijn mooiste duikjes ooit. Ongelovelijk hoeveel er gebeurt op die paar vierkante meter rif in die tijd en hoeveel leven er blijkt te zijn. Denk dat die duik er enorm toe heeft bijgedragen dat ik een zeeaquarium-wens kreeg.
Ik zou willen dat dat mogelijk was maar dit is een groepsreis met de duikvereniging en dus alleen voor leden.
Daarnaast is de reis ook al vol geboekt.
Groet
Adri
Haha.. Jammer. Ik had zo adhoc met je meegevlogen hoor.
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.