U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mij fosfaat is 0,0... geler dan dit gaat het niet worden.....
greetings, GlennF
greetings, GlennF
Laatste PO4 en NO3 meting was van 26/11/2024
Toen was het nog 0,04ppm en 0,5ppm
Sinds een tijdje staat de NO3 op de doseer pomp.
greetings, GlennF
greetings, GlennF
Mijn fosfaat is ook 0,0 en inmiddels staat mijn nitraat ook op 0,0. Mijn laatste PO4 en NO3 was op 26/11/2014 en toen was het respectievelijk 0 PO4 en 0,5 N03. Mijn nitraat is tijden stabiel geweest op 1, maar op 26 november was hij al een half punt verlaagd en inmiddels dus op 0. Toen ik net begon met de hobby was het een streven om nulwaarden te hebben, maar dat kreeg ik toen niet voor elkaar. Inmiddels weet ik beter en wil je juist iets kunnen meten. Het druist bijna tegen mijn gevoel aan om juist nitraat en fosfaat te gaan doseren, maar met deze waarden kan ik niet anders..
Tis een luxe probleem!![]()
Ga je het zo houden of ga je doseren?
hallo Glenn,
Het is laat geworden gisteravond zie ik. Had je van mij nog een berichtje in PB ontvangen? Ik kan nl. niet zien of mijn berichten zijn verzonden, heel lastig.
Groet,
Martijn van Beek
Laatste PO4 en NO3 meting was van 26/11/2024
greetings, GlennF
Volgens mij moetje toch eens vroeger gaan slapen of kan jij in de toekomst kijken?..![]()
Heey Glenn,Haha... gisteren was ik ff in de delorean gestapt, vandaar dat ik ff moest terug schakelen.
Maar voor de "normale tijdsgenoten" onder ons, daar hoor 2014 te staan
greetings, GlennF
Heey Glenn,
Kan ik die Delorean niet ff lenen van je haha? [emoji12]
Die foto's met de go pro zien er prachtig uit zeg. Kan niet kiezen haha.
Greetings, Youri
Hou eens op, man...
....
Pff..wat een pracht, Glenn! Werkelijk schitterend!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.