Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Gave foto's, Glenn

Mijn Gopro Hero 4 is onderweg, hoop dat de kerstman op tijd is ;)

groet
Adri

Is dit genomen met een gopro 4 glen ? Echt mooie foto's gozert

Sent from my iPhone using Tapatalk

enjoy...

15711220970_130867c038_c.jpg

En weer die diep paarse acropora links in de hoek.

Bah, bah, kap er nu eens mee man :)

groet
Adri

Ja ja, wrijf het er nog maar een keertje in, ik heb liever dat je die paarse valida snoeit :) ;)

groet
Adri

Hahaa adri..
Ik moet die acro erboven gauw gaan snoeien. Het werpt een schaduw over de paarse valida die steeds groter wordt.

greetings, GlennF

Mooi die kleuren digitata's bij elkaar!

Hoe gaat het overigens met het koraaltje dat je recent hebt aangeschaft en geplaatst had op dat steuntje?

foto van de dag:
15897873722_79124ee66c_c.jpg

Het koraal onder de groene formosa, is volgens mij A. batunai welke ik ook heb, je ziet vaker de groene variant maar deze blauwe is een collectors item.

gr. marcel

Het koraal onder de groene formosa, is volgens mij A. batunai welke ik ook heb, je ziet vaker de groene variant maar deze blauwe is een collectors item.

gr. marcel

En ik ben een van die collectors ;)

Dus als ik even zo vrij mag zijn claim ik alvast als eerste een toekomstige stek hiervan :p

En ik ben een van die collectors ;)

Dus als ik even zo vrij mag zijn claim ik alvast als eerste een toekomstige stek hiervan :p

Frank, je zit er wel snel bovenop, geef je geen ongelijk, maar je krijgt morgen ook een collectors item: Acropora desalwii.

gr. Marcel

Frank, je zit er wel snel bovenop, geef je geen ongelijk, maar je krijgt morgen ook een collectors item: Acropora desalwii.

gr. Marcel

I know :biggrin:

:cool::cool::cool::cool:

Back
Bovenaan