Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

foto's van de dag...

15711213940_fb412ea684_c.jpg

15872704426_06e248543d_c.jpg

Hi Glenn,

als je een goede lamp bij je hebt zullen de kleuren je niet tegen vallen.

Duik je echter zonder lamp, tja dan is alles blauw en grauw.

groet
Adri

ik ben benieuwd of de kleuren ook zo zullen zijn ..

Stommiteiten worden er ook wel begaan.

De groene favia zonk steeds door toedoen van de zandhappers een centimeter weg in het zand weg.

Toen bedacht ik "laat mij die eens voorzien van een brede plateau", zodat het niet steeds in het zand wegzinkt.

Zo gezegd zo gedaan.
Met speed cement een bedje aangemaakt van 10cm doorsnee en de favia erin gedrukt. Ff laten laten uitharden en dan weer weer trug in de bak zetten.

Athans , dat was het plan.......
2 uur later loop ik weer langs en zie de favia nog liggen waar ik het gelaten heb om uit te harden.
Nu bijna droog met alle vlees over het skelet getrokken..

Zo ziet het eruit na 3 dagen in het rif.
De ander foto's volgen nog.
Bekijk bijlage 410394

greetings, GlennF

Hoe gaat het nu met de groene favia, Is hij er nog bovenop gekomen?

Voor zulke kleuren kun je beter gewoon blijven snorkelen, of niet dieper gaan dan een metertje of 5.
En zelfs dan .........

Snorkelen is ook wel leuk, duurt alleen zo kort steeds. Heb ik gedaan op de florida keys bij het bahia honda strand.

greetings, GlennF

Voor zulke kleuren kun je beter gewoon blijven snorkelen, of niet dieper gaan dan een metertje of 5.
En zelfs dan .........

Wel eens ooit gedoken dan? Zulke kleuren kom je ook dieper tegen als 5 meter. Met snorkelen zie je wel wat maar niet de ware pracht als met duiken.

woow wat een mooie tafel is dat en kijk die groei punten eens.

Wel eens ooit gedoken dan? Zulke kleuren kom je ook dieper tegen als 5 meter. Met snorkelen zie je wel wat maar niet de ware pracht als met duiken.

Ik heb redelijk wat gedoken idd. Rode zee, Maleisië, Thailand, Kenia en ook nog de donkere steengroeven van Belgie.
Maar, naar mijn ervaring, dieper dan 5 meter, en zonder goede lamp worden de kleuren absoluut minder.

Met een gropro hero3 ondergedompeld
Die had ik toch al om mijn jetski tripjes vast te leggen.
greetings, GlennF
Heel erg gave shots zeg.
Bak staat er erg mooi bij ook man.

Groetjes wesley

Heel erg gave shots zeg.
Bak staat er erg mooi bij ook man.

Groetjes wesley

Er komen meer van deze foto's en de bak is nog steeds aan het kleuren van de lampenwissel. Tevens bij ik van een fosfaat verlaag schema nu in een overgang naar een fosfaat toevoeg schema. Dat is goed te zien aan de kleuring van de koralen.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan