Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Grappig om te zien dat die stylo nog steeds aan dat stokje hangt.
En mooi om te zien dat ie het nog steeds doet.

Grappig om te zien dat die stylo nog steeds aan dat stokje hangt.
En mooi om te zien dat ie het nog steeds doet.

Ja.. hij staat er nog en is inmiddels 4x het aanvang gewicht (schat ik)
Ik BS niet als ik zeg zeer weinig tijd aan de bak te besteden.

greetings, GlennF

Haha.. bas hoe gaat het bij jou ?
Ik voorspel dat je binnenkort eindelijk resultaat gaat zien van je inspanningen, want je laatste wijziging was een waardevolle.
greetings, GlennF

Er zit een stijgende lijn in, Glenn! Vind het nu nog te kort om echte conclusies te trekken, maar ik zie zeker verbetering in hoe de bak er nu bij staat!

Er zit een stijgende lijn in, Glenn! Vind het nu nog te kort om echte conclusies te trekken, maar ik zie zeker verbetering in hoe de bak er nu bij staat!

Met een week moet je zeker een trend zien met 2 weken kan het stuctureel waarneembaare zijn.

greetings, GlennF

Zo vandaag had ik voorgenomen mijn afschuimer onder handen te nemen de bruishoutjes waren al ruim 3 weken over hun geplande periodieke te vervangen tijd. Dat was al 2 weken goed zichbaar aan het schuim i.p.v. een fijne witte schuimkolom had ik nu een grijs/tansparant kolom met grove bubbles.

uploadfromtaptalk1415980627368.jpg

uploadfromtaptalk1415980651378.jpg

uploadfromtaptalk1415980682125.jpg

uploadfromtaptalk1415980705032.jpg

greetings, GlennF

Met een week moet je zeker een trend zien met 2 weken kan het stuctureel waarneembaare zijn.

greetings, GlennF

Ik zie zeker meer poliepvorming en witte groeipunten aan mijn monti's. Ook springen de kleuren er meer uit. Mijn hystrix kleurt van bruin nu meer en meer roze. Kortom ja, het is zeker wel structureel waarneembaar.. topjes
Toch verwacht ik over een tijdje meer effect te kunnen waarnemen, maar ben nu al erg tevreden en blij dat ik deze stap heb gezet! :biggrin:

kijk dat zijn goede berichten
t5 is de perfecte aanvulling

Ik zie zeker meer poliepvorming en witte groeipunten aan mijn monti's. Ook springen de kleuren er meer uit. Mijn hystrix kleurt van bruin nu meer en meer roze. Kortom ja, het is zeker wel structureel waarneembaar.. topjes
Toch verwacht ik over een tijdje meer effect te kunnen waarnemen, maar ben nu al erg tevreden en blij dat ik deze stap heb gezet! :biggrin:

Lees een vanaf hier terug...
Ik had je destijd al een hint gegeven om over na te denken.

http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?p=1085418

Er zijn een aantal bakken die je zijn voorgegaan en die resultaten waren in mijn ogen al zichtbaar. (ook in mijn stekkenbak)

Maar aangezien er zoveel discussies over ledlampen de mist in gingen, had ik geen zin daar tussen in te zitten.

greetings, GlennF

Altijd leuk dat soort onderhoud glenn een hoop werk maar als je uiteindelijk tevreden bent over het resultaat dan hoop ik dat je er toch voldoening uitgehaald heb[emoji6]

Altijd leuk dat soort onderhoud glenn een hoop werk maar als je uiteindelijk tevreden bent over het resultaat dan hoop ik dat je er toch voldoening uitgehaald heb[emoji6]

Het zag er niet uit, dus als je toch bezig bent waarom niet..
Zoals je nu merkt bent ik niet echt de man van veel onderhoud:D

greetings, GlennF

Back
Bovenaan