Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Ik weet dat je er hard over aan het denken bent, is ook geen makkelijke beslissing, brengt een hoop werk en rompslomp met zich mee.
Tevens is het ook maar een tijdelijke oplossing want ook een grotere bak bereikt het punt dat het weer te klein is.

groet
Adri

Daar word hard over nagedacht anja en adri.

greetings, GlennF

Ik weet dat je er hard over aan het denken bent, is ook geen makkelijke beslissing, brengt een hoop werk en rompslomp met zich mee.
Tevens is het ook maar een tijdelijke oplossing want ook een grotere bak bereikt het punt dat het weer te klein is.

groet
Adri

Dat is juist het punt.
Als ik deze bak opnieuw moet inrichten krijg ik alle koraal niet eens in 2 bakken gefrommeld vrees ik.

greetings, GlennF

Glenn, als je ze dan toch in de kliko gooit.

Neem dan maar een paar stekken mee als je deze kant op komt :)

groet
Adri

Eiland 3 is geruime tijd aan stekken toe, maar waar moet ik die zetten???

De huidige stekkenbak staat al vol en onder de led verlichting van de stekkenbak kan ik die acro's net zo goed in de kliko gooien.

Bekijk bijlage 409462

Bekijk bijlage 409463
greetings, GlennF

Die moet dan per plaatse in elkaar gezet worden.
Dat is toch niet meer te tillen.

Maar levert wel nog meer mooie foto's op :)

De huidige bak was ook niet te tillen. Ze kwamen het met 4 man brengen en die is via de achtertuin en door de schuifpui naar binnen gegaan.

greetings, GlennF

De huidige stekkenbak staat al vol en onder de led verlichting van de stekkenbak kan ik die acro's net zo goed in de kliko gooien.

greetings, GlennF[/QUOTE

Hahaha... Vroeger kon je het nog in je kalkreactor doen ;)

Doe dat tegenwoordig ook met stukken die afbreken of die ik snoei. Stekken zijn schijnbaar niet meer interessant voor beginners en leveren ook bijna niets meer op.

greetings, GlennF[/QUOTE

Hahaha... Vroeger kon je het nog in je kalkreactor doen ;)
Haha... dat was een goeie hint....ik snap 'm....

Doe dat tegenwoordig ook met stukken die afbreken of die ik snoei. Stekken zijn schijnbaar niet meer interessant voor beginners en leveren ook bijna niets meer op.

Het is niet zozeer dat het niks zou opleveren, maar al die mensen over de vloer werkt niet bevorderend voor de waardering van de andere gezinsleden.

greetings, GlennF

Van de opbrengst stuur je je geliefden toch lekker een dagje naar een wellness-resort!
Wordt het toch gewaardeert.

Niet erg bevorderlijk voor je koralen dus

Dit is niet de eerste keer, maar het gebeurt gewoon continu...
Plaats ik het weer terug onder de T5 dan knappen ze weer op. Echter mijn andere bakken zijn ook al vol en op de bodem van mijn rif plaatsen is ook geen optie.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan