Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Dit is niet de eerste keer, maar het gebeurt gewoon continu...
Plaats ik het weer terug onder de T5 dan knappen ze weer op. Echter mijn andere bakken zijn ook al vol en op de bodem van mijn rif plaatsen is ook geen optie.

greetings, GlennF

De grap is wel dat na het plaatsen in in de stekkenbak is de kleur knal groen.... zelf mooier dan in mijn rif.... maar de pret is van zeer korte duur. Na 2-3 weken begint steeds de voet RTN te vertonen

greetings, GlennF

Waarom gooi je die led dan niet in de kliko en zet je een t5je boven je stekken bak?
en je zou bv kunnen afspreken dat je 1x per maand of per twee maanden 1 dag stekken verkoopt. Ik weet zeker dat daar dan veel mensen op af komen, ik zou zeker wat mooie acro's willen kopen;)

Waarom gooi je die led dan niet in de kliko en zet je een t5je boven je stekken bak?
en je zou bv kunnen afspreken dat je 1x per maand of per twee maanden 1 dag stekken verkoopt. Ik weet zeker dat daar dan veel mensen op af komen, ik zou zeker wat mooie acro's willen kopen;)

Ik had ze al liggen en gooi niet graag iets weg.
De meeste koralen doet het prima onder deze led, alleen sommige (de meeste die ik heb) acropora soorten niet.

Als ik zou gaan denken, dan ga ik weer naar 13 bakken toe en daar wil ik perse niet meer heen. Kijk maar naar het begin van dit dagboek
De gestarte titel was destijds niet voor niks "Glenn's aquarium verzameling"

Het begon met aah... leuk visje aangekocht en toen een bakje erbij .

Nu zou dat beginnen met aah ... teveel groei. .. stekkenbak erbij en een nog eentje en nog eentje en voor je het weet heb je een bloeiende stekkenhandel.

greetings, GlennF

kun je geen afspraak maken met een winkel dat je 1x in de zoveel tijd de hele stekken handel weg brengt of laat halen voor een mooi prijsje???
dan heb jij wat en dan kan de lfs de klanten blij maken met stekken voor een mooie prijsje, iedereen blij
[emoji3] [emoji12]

kun je geen afspraak maken met een winkel dat je 1x in de zoveel tijd de hele stekken handel weg brengt of laat halen voor een mooi prijsje???
dan heb jij wat en dan kan de lfs de klanten blij maken met stekken voor een mooie prijsje, iedereen blij
[emoji3] [emoji12]

Haha.... heb ik ook, maar als je langs gaat en je ziet dat de bakken nog vol staan met de vorige zending, dan is het vragen naar de bekende weg.:)

En eerlijk gezegt ik kom niet graag met hangende pootjes bij de winkel langs of ze ajb wat willen geven voor mijn stekken.:)

Sommige winkels willen helemaal niks geven onder het mom, "we hebben al teveel staan" en vragen vervolgens de hoofdprijs.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
tja ik woon aan de verkeerde kant van Nedeland denk ik.
ik moet het hele land door om mooie stekken te krijgen voor weinig geld.
hier in het oosten zit namelijk niet veel.[emoji22]
maar das ook wel weer mooi aan deze hobby[emoji6]

tja ik woon aan de verkeerde kant van Nedeland denk ik.
ik moet het hele land door om mooie stekken te krijgen voor weinig geld.
hier in het oosten zit namelijk niet veel.[emoji22]
maar das ook wel weer mooi aan deze hobby[emoji6]

Niet veel winkels of hobbyisten ?
Zo kom je nog ergens en zie je wat:)

greetings, GlennF

beide.. of ik heb ze nog niet ondekt. ik had een vast adres (de pijp in Glanebrug) maar die man is helaas overleden.
heeft ook voordelen dat je niet even om de hoek wat kunt halen, nu kan ik er langer over na denken en doe ik er langer over voor de bak vol is.
draai nu 2 jaar en heb nog voldoende ruimte[emoji106]

beide.. of ik heb ze nog niet ondekt. ik had een vast adres (de pijp in Glanebrug) maar die man is helaas overleden.
heeft ook voordelen dat je niet even om de hoek wat kunt halen, nu kan ik er langer over na denken en doe ik er langer over voor de bak vol is.
draai nu 2 jaar en heb nog voldoende ruimte[emoji106]

Hennie was inderdaad een hele goei (van horen zeggen).

Haha... daar kan ik inkomen.
Toen ik nog een druk zakenleven had, ging ik ook ff snel vrijdag avond bij aqua compleet ( bijna om de hoek bij mij) langs om snel wat te kopen.. ik kwam vaker met flink wat euri aan spul thuis.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Hennie was inderdaad een hele goei (van horen zeggen).

Glenn ....ik heb heel veel geleerd van Hennie, was een hele goeie leermeester voor mij !!

Gr,

Martin.

Blijft een prachtige bak.
Die fomosa blijft maar groeien. Dat ding is volgens mij al 100 keer je bak uitgegroeid. Haha

Blijft een prachtige bak.
Die fomosa blijft maar groeien. Dat ding is volgens mij al 100 keer je bak uitgegroeid. Haha

Dank je chris.

Idd is die groene formosa al weer vol van boven en aan stekken toe...
Het stekken is verplicht ander gaat alles eronder dood door licht gebrek.

greetings, GlennF

En nou KAPPEN ! Word er jaloers van. Schitterend.

Verzonden zonder hinder van enige vorm van kennis!

Back
Bovenaan