14-04-14
Het is alweer een mooie tijd geleden dat ik bij Martin was geweest. Drukte met de studie (Creative Technology) weerhield mij om richting Haaksbergen te gaan.
Toch is het er vandaag toch van gekomen.
Samen met een studievriend op de fiets gestapt richting Haaksbergen. Door letterlijk weer en wind 5 kwartier later aangekomen bij Martin en zoals altijd weer vriendelijk ontvangen! De hele woonkamer had een totaal andere look dan de vorige keer. Er is flink verbouwd en zo ook aan het aquarium zoals jullie we doorhebben

Het nieuwe aquarium staat er zelfs leeg al top bij, ik weet zeker dat het weer een juweeltje gaat worden! prachtig en strak afgewerkt.
De lampenlift vond ik creatief, een elektrisch rolluiksysteem maakt het mogelijk om het armatuur te verstellen, dat brengt inspiratie

Martin had wat mooie koralen voor me klaargelegd die ik mocht meenemen. Waarvoor uiteraard zeer dank! Mensen als Martin maken de hobby leuk, houden de hoop erin en zijn (voor mij althans) een mooi voorbeeld. Martin is erg enthousiast over de hobby en dat kan je zien. Ondanks dat de koralen misschien een opdonder hebben gekregen van het verplaatsen etc van en naar het nieuwe aquarium, zien ze er nog steeds ontzettend happy uit! (Ik kan alleen nog maar dromen van zo'n mooie garage helemaal voor je hobby

)
Bepakt en bezakt toen weer terug gefietst naar Enschede, we hielden het bijna tot Enschede droog, maar helaas, toch nog een fikse bui waardoor ik nat thuiskwam. Dat gaf allemaal niet meer, ik kon eindelijk weer eens met mijn handen in het aquarium wroeten, tjoh dat had ik gemist zeg!
Martin, nogmaals ontzettend bedankt, ik zal goed voor ze zorgen! Succes met de verhuizing naar de nieuwe bak en we zien de foto's wel weer verschijnen
Groeten, Sander