Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Goedbezig martin .
Ik vroeg mij inderdaad ook al af waar ze voor waren maar wat ik dus al dacht heb je net al gezeg :D:thumbup:.
Zo zuigen de pompjes mooi van onder achter de stenen het vuil weg das echt slim bedacht .:thumbup::)

m.v.g henk

Geen schuine hoeken meer, alleen meer ruimte gekregen Henk !!

Mooi werk Martin
Echt goed door dacht

Dank je Eddy,

Ik heb al eerder op deze manier een bak zo gebouwd!!

Gr,

Martin.

14-04-14

Het is alweer een mooie tijd geleden dat ik bij Martin was geweest. Drukte met de studie (Creative Technology) weerhield mij om richting Haaksbergen te gaan.
Toch is het er vandaag toch van gekomen.

Samen met een studievriend op de fiets gestapt richting Haaksbergen. Door letterlijk weer en wind 5 kwartier later aangekomen bij Martin en zoals altijd weer vriendelijk ontvangen! De hele woonkamer had een totaal andere look dan de vorige keer. Er is flink verbouwd en zo ook aan het aquarium zoals jullie we doorhebben ;) Het nieuwe aquarium staat er zelfs leeg al top bij, ik weet zeker dat het weer een juweeltje gaat worden! prachtig en strak afgewerkt.

De lampenlift vond ik creatief, een elektrisch rolluiksysteem maakt het mogelijk om het armatuur te verstellen, dat brengt inspiratie ;)Martin had wat mooie koralen voor me klaargelegd die ik mocht meenemen. Waarvoor uiteraard zeer dank! Mensen als Martin maken de hobby leuk, houden de hoop erin en zijn (voor mij althans) een mooi voorbeeld. Martin is erg enthousiast over de hobby en dat kan je zien. Ondanks dat de koralen misschien een opdonder hebben gekregen van het verplaatsen etc van en naar het nieuwe aquarium, zien ze er nog steeds ontzettend happy uit! (Ik kan alleen nog maar dromen van zo'n mooie garage helemaal voor je hobby :P)

Bepakt en bezakt toen weer terug gefietst naar Enschede, we hielden het bijna tot Enschede droog, maar helaas, toch nog een fikse bui waardoor ik nat thuiskwam. Dat gaf allemaal niet meer, ik kon eindelijk weer eens met mijn handen in het aquarium wroeten, tjoh dat had ik gemist zeg!

Martin, nogmaals ontzettend bedankt, ik zal goed voor ze zorgen! Succes met de verhuizing naar de nieuwe bak en we zien de foto's wel weer verschijnen ;)

Groeten, Sander

Mooie bak Martin! !
Ben benieuwd als die dalijk gevuld is .

Gr uit venray

Bedankt Kevin,

Ik heb nog wat achter de hand wat ik weer ga gebruiken!!

14-04-14

Het is alweer een mooie tijd geleden dat ik bij Martin was geweest. Drukte met de studie (Creative Technology) weerhield mij om richting Haaksbergen te gaan.
Toch is het er vandaag toch van gekomen.

Samen met een studievriend op de fiets gestapt richting Haaksbergen. Door letterlijk weer en wind 5 kwartier later aangekomen bij Martin en zoals altijd weer vriendelijk ontvangen! De hele woonkamer had een totaal andere look dan de vorige keer. Er is flink verbouwd en zo ook aan het aquarium zoals jullie we doorhebben ;) Het nieuwe aquarium staat er zelfs leeg al top bij, ik weet zeker dat het weer een juweeltje gaat worden! prachtig en strak afgewerkt.

De lampenlift vond ik creatief, een elektrisch rolluiksysteem maakt het mogelijk om het armatuur te verstellen, dat brengt inspiratie ;)Martin had wat mooie koralen voor me klaargelegd die ik mocht meenemen. Waarvoor uiteraard zeer dank! Mensen als Martin maken de hobby leuk, houden de hoop erin en zijn (voor mij althans) een mooi voorbeeld. Martin is erg enthousiast over de hobby en dat kan je zien. Ondanks dat de koralen misschien een opdonder hebben gekregen van het verplaatsen etc van en naar het nieuwe aquarium, zien ze er nog steeds ontzettend happy uit! (Ik kan alleen nog maar dromen van zo'n mooie garage helemaal voor je hobby :P)

Bepakt en bezakt toen weer terug gefietst naar Enschede, we hielden het bijna tot Enschede droog, maar helaas, toch nog een fikse bui waardoor ik nat thuiskwam. Dat gaf allemaal niet meer, ik kon eindelijk weer eens met mijn handen in het aquarium wroeten, tjoh dat had ik gemist zeg!

Martin, nogmaals ontzettend bedankt, ik zal goed voor ze zorgen! Succes met de verhuizing naar de nieuwe bak en we zien de foto's wel weer verschijnen ;)

Groeten, Sander

Sander het was weer gezellig vanmiddag, bedankt voor je compliment! ook Joep vond het wel leuk om dit een keer te zien neem ik aan. Je moet er wat voor over hebben om een nat pak te krijgen. Wie het nat maak maakt het ook weer droog zeg ik altijd!

Ik hoop dat je veel plezier mag beleven aan wat je meegenomen heb, en dat ze gauw groot mogen worden!!

Gr,

Martin.

Gaat goed vooruit Martin topjes !!

Gaat goed vooruit Martin topjes !!

Als het een beetje meezit Manuel dan ga ik de volgende week de bak inrichten en de koralen terug zetten!!

Mooi Martin! Toch raar om zo'n iconisch aquarium te zien verdwijnen. Je hebt voor "Martin V 2.0" de lat wel hoog gelegd door het niveau van versie 1. Maar ik heb er het volste vertrouwen in!

Het moest een keer gebeuren Dennis, nu kan ik ook weer jaren verder en mijn favorieten heb ik kunnen behouden!!

Gr,

Martin.

de oude bak neem ik over :)
ik ga dan natuurlijk ook meteen even spieken hoe alles precies in elkaar zit met de nieuwe.
zo op de foto en alle verhalen is het echt geweldig.
zeer veel respect voor

de oude bak neem ik over :)
ik ga dan natuurlijk ook meteen even spieken hoe alles precies in elkaar zit met de nieuwe.
zo op de foto en alle verhalen is het echt geweldig.
zeer veel respect voor

Hiermee kun je de hobby mooi uitbreiden en heb je meer mogelijk heden wat het aantal litertjes betreft :cool:!!

Gr,

Martin.

zeker weten martin en bedankt dat ik deze mooie kans heb gekregen om groter te gaan

De bak is gevuld met leiding water om te kijken of alles werkt. Er moeten nog een paar kleine dingen beigestelt worden, zoals de stromingspompen moeten nog iets lager komen!!

De lamp is ingesteld maar alles moet nog een uur terug gezet worden!

Eind volgende week ga ik alles weer over zetten naar de nieuwe bak!!

Gr,

Martin.

spannend Martin......:eek:

Martin stop direct! Afbreken die handel en bij mij weer opbouwen:p:p!

Pfff gaat vast weer prachtig worden,

Martin stop direct! Afbreken die handel en bij mij weer opbouwen:p:p!

Pfff gaat vast weer prachtig worden,

Hahaha iets wat staat blijft staan Mark :p! Je bent altijd welkom met jou maatje om iets te bespreken voor jou!!

Gr,

Martin.

Ik heb vandaag de pvc pijpen weer verwijdert, omdat de stromingspompen teveel herrie makten.

Dit komt omdat er nu een hoge ombouw om de bak gekomen is!!

Alles was dicht dus geen water op de vloer, het leidingwater is er weer uit en alles is weer schoon gemaakt!!

Gr,

Martin.

dat is jammer zeg.
wel een geniaal systeem

De nieuwe bak is klaar en morgen ga ik beginnen met het over zetten wat al die tijd in de garage heeft gestaan!!

Ik heb hier twee dagen voor staan en dan moet het klaar zijn.

Gr,

Martin.

Heey martin heel veel succes maakt er wat moois van ben erg benieuwd.

Groetjes wesley

Heey martin heel veel succes maakt er wat moois van ben erg benieuwd.

Groetjes wesley

Dank je Wesley,

Een lange dag gemaakt maar het staat erin!!

Ben nu aan het genieten van de verlichting dat echt geweldig is. Het pils smaakt zeer goed moet ik zeggen :p!!

Gr,

Martin.

Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien Martin. Maar ben ervan overtuigd dat het geweldig wordt.
Geniet van je pisje(s) :-)

Grt
Jaco

Back
Bovenaan