U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Haha martin .
dat ik aan 1 genoeg had wist ik.
maar is zonde om ze weg te gooien .
en ik weet zelf nog niet met wat voor verlichting ik ga werken .
als het bijvoorbeeld 2 armaturen zouden worden dan kan ik ze ook afzonderlijk kwa hoogte afstellen .
En wat jou woonkamer betreft een komplete make over zeer netjes .
En de nieuwe bak zal ook wel weer een juweeltje worden ik vind het er interesant om te zien en zo word ik steeds iets wijzer want nou allemaal het makelijkst is en het mooist .
Maar hoezo zijn ze niet allemaal geschikt dan martin ?
m.v.g henk
Ziet er professioneel uit! Alles mooi weggewerkt en ingebouwd straks![]()
Heel mooi Martin ,ook geen lichtinval aan de zijkant gr jaap
Tom is vanmorgen bij me geweest en heeft voor mij de lamp ingesteld met de computer !!
Dit was nog wel heel ingewikkeld vond ik zelf, niks voor mij en ik had het ook nooit voor elkaar gekregen.
Het geeft heel mooi licht en ik ben er super blij mee, Tom heel erg bedankt voor jou goeie hulp topjes !!
Gr,
Martin.
Tom is vanmorgen bij me geweest en heeft voor mij de lamp ingesteld met de computer !!
Dit was nog wel heel ingewikkeld vond ik zelf, niks voor mij en ik had het ook nooit voor elkaar gekregen.
Het geeft heel mooi licht en ik ben er super blij mee, Tom heel erg bedankt voor jou goeie hulp topjes !!
Gr,
Martin.
Tijd voor een foto Martin![]()
Dat ziet er erg strak uit martin
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Ziet er super uit martin erg gaaf, lamp ziet er ook echt fantastisch uit.
Hoop de mijne van de week te hebben.
Heb je nu ook de overloop over de gehele achterwand.
Groetjes wesley
Schitterend Martin deze achterwand overloop zie je steeds vaker gr jaap
wordt weer een kanjer dat kunnen we aan jou wel overlaten gr martin
ik volg het op de achtergrond
maar erg mooi er doordacht systeem
wordt weer een topper
veel succes
gr robert
Zeer strak afgewerkt Martin, ziet er nu al goed uit.
Die twee buizen links en rechts, zit hier de stromings pomp in, ben benieuwd waar ze voor zijn.
gr. Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.