MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Echt ongelofelijk dat dit bij iemand thuis staat...Woorden te kort.
Staat het ook nietPowat
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Echt ongelofelijk dat dit bij iemand thuis staat...Woorden te kort.
Dank je Hans voor de foto's,het was weer gezellig en even bijgepraat.Zojuist terug van een wederom indrukwekkend bezoek aan de 6 meter bak van Pieter. De bak stond er zeer mooi bij ook al hadden Pieter en Richard zelf nog wel wat op- en aanmerkingen. Om de Achillessen vrij te zien zwemmen is een pracht gezicht! Bedankt voor de gastvrijheid en het presentje mannen, was top!
Bijgaand een vijftal foto's (genomen met de Iphone) dus niet van fantastische kwaliteit. Een fotoreportage van de expert (Erik Kop) komt later en over een tijdje een (naar alle waarschijnlijkheid) pracht van een film...
Bekijk bijlage 255598
Bekijk bijlage 255597
Bekijk bijlage 255601
Bekijk bijlage 255600
Bekijk bijlage 255599
Dank je Gerard,ben benieuwd of je jouw bak (en wanneer)gaat Re-scapen,we houden je dagboek in de gaten.Het was inderdaad zeer gezellig en een leuke groep aquarianen zo op de zondagmiddag,TOP.Indrukwekkend was het zeker,de bak staat er prachtig bij. Ook bij de techniek beneden in de kelder kijk je je ogen uit.
Erg mooi is ook de nieuwe plexiglas bak,ook dit gaat zeker een succes worden.
Verder was ik ook onder de indruk van het refugium met de diversen wieren,waar diversen zeepaardjes hun oude dag uitzitten.
Al met al een hardstikke gezellige en leerzame middag.
Pieter ook namens mij dank voor de gastvrijheid en het presentje,top.
Groet Gerarduitsteeekend
Dank je Erik voor de mooie foto reportageenaccordenaccord,we zijn zeer benieuwd naar het filmpje.......Was idd gezellig.
Ook heb ik nog wat foto's
Bedankt voor de gastvrijheid Pieter. Was weer grandioos.
Mysis vallen in de smaak.
Bekijk bijlage 255605Bekijk bijlage 255606Bekijk bijlage 255607Bekijk bijlage 255608Bekijk bijlage 255609
Leuk je weer even te ontmoeten Mark,zulke middagen moeten we maar vaker organiseren....Het was in ieder geval voor mij ook leerzaam.Ook ik wil jullie bedanken voor de gastvrijheid, versnaperingen en het presentje Pieter en Richard. De bak is ook weer prachtig en als het geheel nog meer in gegroeid is van unieke schoonheid.
Nu nog effe wachten op het filmpje van Erik.
Grt. Mark.
JW en ander ook bedankt voor jullie reactie's.World Citizen;dit aquarium staat in de showroom van het Openhaardencentrum.Zou zoiets ook graag thuis willen plaatsen maar denk dat ik dan gelijk mn koffers kan gaan pakken....Echt ongelofelijk dat dit bij iemand thuis staat...Woorden te kort.
JW en ander ook bedankt voor jullie reactie's.World Citizen;dit aquarium staat in de showroom van het Openhaardencentrum.Zou zoiets ook graag thuis willen plaatsen maar denk dat ik dan gelijk mn koffers kan gaan pakken....
Pieter
Dank je Tanne,een score van 3 uit 4 met Achillessen is niet slecht als je nagaat dat meer dan ongeveer 80% van de verkochte Achillessen de eerste maand niet overleven.Gisteren even geweest, het was veel te lang geleden. Wat een spektakel! De achillessen (er zijn er drie, eentje heeft het niet gered) zwemmen rustig door de bak en zien er gezond uit. Geen enkel teken van stress of dreigen onderling. Natuurlijk is het de vraag hoe het in de toekomst zal gaan, maar deze bak biedt denk ik een grote kans op succes. Ook de koralen stonden er prachtig bij!
Pieter: bedankt voor je gastvrijheid!
Dat is goed DennisPieter ik ben morgen in Vlaardingen en wil even een bakkie halen..
Komt het gelegen rond een uur of 1?
Gr. Dennis
ja je heet tenslote niet voor niets naso wordt tijd voor weer een bezoekje het is al weer te lang geleden gr martinEr zwemmen weer 2 Naso literatus van een vijf en twintig cm. rond.............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.