U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ha ha dat is een Goniopora FrodeLigt daar nu een Poccilopora bij ? Geen gezicht![]()
Dank je Frankie,ben wel benieuwd naar die acro van Marcel.....Hahaha...
Maar wel mooi Pieter.
hey Filip zo eenzaam zijn de acanthastrea's niet het keizerskoppel de Clarionnensis hangen er als Drones boven......zullen we of zullen we niet.De acan's hebben het naar hun zin zo te zien, ze staan mooi opgezwollen. Zijn ze niet eenzaam Pieter?. Gr Filip
Dank je WesleytopjesSchitterend veld pieter erg mooi zeg.
Groetjes wesley
Bartje dat is inderdaad lang geleden....het blijft toch jammer dat we zo weinig van jouw Top bak te zien krijgen.....we horen het wel.Pieter,
heb jij Fiji en Coralsea leeg geplunderd?
Mooiere sps koralen ga je denk ik niet meer vinden en dat zelfde geldt voor dat acanveld.
We gaan van hieruit toch nog eens een bezoekje moeten organiseren, het is te lang geleden dat we jouw bak life hebben gezien.![]()
kissmeGeen probleem hoor die foto's van de Acanthastrea verzameling Pieter, het is en blijft tenslotte een prachtig koraal in een mooi opgebouwd rif, ookal ga ik als misschien wel een eenling niet mee met de mening van de meute en hou ik er op dit moment nog steeds een andere mening op na v.w.b. de hoeveelheid in soort bij elkaar [emoji6].
Ha ha dat is een Goniopora Frode
Groeten Pieter
Tja Frode tegen jouw foto kunst kan ik toch niet tegen op,daar is elk poliepje op zichtbaar....enaccordWhaah, dan moet ik beter kijken, of jij betere foto's maken...eh, laat ik het op het eerste houden...
Maar vooruit, een lps onder de lps, moet kunnen dan op die tafel![]()
Dank je Frankie,ben wel benieuwd naar die acro van Marcel.....
Groeten Pieter
Tja Frode tegen jouw foto kunst kan ik toch niet tegen op,daar is elk poliepje op zichtbaar....enaccord
...
Groeten Pieter
Van een paar Engelse vrienden,wiskey wiskey my old friend......
heey Pieter,
ziet er goed uit en je aqua cam werkt ook goed! leuk man kan nu lekker mee genieten![]()
Van een paar Engelse vrienden,wiskey wiskey my old friend......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.