zeeaquarium robert
Senior Forumlid
Waauw prachtige stukken pieter
Hopelijk kun je de kleur zo houden
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey leuk Kurt dat je hier even komt neuzenPrachtig!!!
Grt,
Dat klopt FrankZiet er goed uit Pieter (as always) topjes
De kleuren zijn ook weer beter, niet zo dof als onder alleen led.
We zijn al een tijdje het fosfaat aan het aanpakken met Fe+ van Glenn en kan zeggen het werkt verbluffend goed.
Groeten Pieter
Die goeie smaak heb jij ook Filip...superstukken, goeie smaak Pieter topjes
Thanxs Barry Zelf is foto 8 mijn grote favoriet de Strawberry shortcake.....Foto 12 geweldig!!
Laten we het hopen Robert,we doen in ieder geval onze best.......Waauw prachtige stukken pieter
Dank je Jaap,jouw bak ziet er ook geweldig uit:biggrin:
:biggrin: Moooooi Pieter gr jaap
De laatste keer dat je hier was hadden net de KH crash achter de rug Martin.Totaal ander plaatjes nu, als de laatste keer dat ik bij jou ben geweest topjes!!
Prachtige stukken allemaal, maar een overzichtje zou ook heel mooi zijn als dat zou kunnen Pieter!!
Gr,
Martin.
Dank je Silver,ben heel benieuwd wat jij er van gaat maken......Die gele tafel.....wowwwww!!
Maar dat doet FE+ ook zowel groen als rood en geel kleuren veel beter en het fosfaat wordt bijzonder laag hierdoor gehouden welke nu rond de 0.02\0.01 is en dat heb ik met alle merken fosfaat verwijderaar nog nooit kunnen bereiken..Beters!!
Ik heb voor een tijd terug de FE Trace mogen proberen, hier was ik ook tevreden over. Probeer die maar eens, Met name de groene koralen gaan beter kleuren.
Even een paar foto's van het Acan veldje..........Sorry Marjan.......
Groeten Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.