Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waauw prachtige stukken pieter
Hopelijk kun je de kleur zo houden

Totaal ander plaatjes nu, als de laatste keer dat ik bij jou ben geweest topjes!!

Prachtige stukken allemaal, maar een overzichtje zou ook heel mooi zijn als dat zou kunnen Pieter!!

Gr,

Martin.

Ziet er goed uit Pieter (as always) topjes

De kleuren zijn ook weer beter, niet zo dof als onder alleen led.
Dat klopt Frank
Maar het niet alleen de verlichting.
We zijn al een tijdje het fosfaat aan het aanpakken met Fe+ van Glenn en kan zeggen het werkt verbluffend goed:cool:.

Groeten Pieter

We zijn al een tijdje het fosfaat aan het aanpakken met Fe+ van Glenn en kan zeggen het werkt verbluffend goed:cool:.

Groeten Pieter

Beters!!

Ik heb voor een tijd terug de FE Trace mogen proberen, hier was ik ook tevreden over. Probeer die maar eens, Met name de groene koralen gaan beter kleuren.

Totaal ander plaatjes nu, als de laatste keer dat ik bij jou ben geweest topjes!!

Prachtige stukken allemaal, maar een overzichtje zou ook heel mooi zijn als dat zou kunnen Pieter!!

Gr,

Martin.
De laatste keer dat je hier was hadden net de KH crash achter de rug Martin.
Kijk even op de webcam in mijn onderschrift een mooier overzicht kan niet....en niet s'avonds laat want dan is de verlichting uit.....:cool:

Groeten Pieter

Die gele tafel.....wowwwww :cool: !!

Beters!!

Ik heb voor een tijd terug de FE Trace mogen proberen, hier was ik ook tevreden over. Probeer die maar eens, Met name de groene koralen gaan beter kleuren.
Maar dat doet FE+ ook zowel groen als rood en geel kleuren veel beter en het fosfaat wordt bijzonder laag hierdoor gehouden welke nu rond de 0.02\0.01 is en dat heb ik met alle merken fosfaat verwijderaar nog nooit kunnen bereiken..

Groeten Pieter

De acan's hebben het naar hun zin zo te zien, ze staan mooi opgezwollen. Zijn ze niet eenzaam Pieter? :p . Gr Filip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan