Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pieter,

heb jij Fiji en Coralsea leeg geplunderd? :p
Mooiere sps koralen ga je denk ik niet meer vinden en dat zelfde geldt voor dat acanveld.:)
We gaan van hieruit toch nog eens een bezoekje moeten organiseren, het is te lang geleden dat we jouw bak life hebben gezien.:confused:

Geen probleem hoor die foto's van de Acanthastrea verzameling Pieter, het is en blijft tenslotte een prachtig koraal in een mooi opgebouwd rif, ookal ga ik als misschien wel een eenling niet mee met de mening van de meute en hou ik er op dit moment nog steeds een andere mening op na v.w.b. de hoeveelheid in soort bij elkaar [emoji6].

Elk half jaar even het filter schoonmaken.
Dat het in zoon korte tijd kan dicht groeien met kalkwormen.

Uiteraard is er ook een luxe probleem en dat is de aardbeikoraal die in het filter weelderig groeit.
De aardbeikoraal laten we lekker zitten, maar voor de rest moet het hele filter schoon.
Daar ben je wel even een dagje mee zoet, er zijn er maar weinig die kunnen rond lopen in het filter.:biggrin:

Met het aquarium gaat het heel erg goed, je ziet het met de dag gewoon opknappen. Qua kleuren heb ik nu echt het idee dat je in een snoepjes winkel staat, hele mooie diepe kleuren.

mvg

Bijlagen

• IMG_3106.jpg
    IMG_3106.jpg
    76,3 KB · Weergaven: 75
  • IMG_3107.jpg
    IMG_3107.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 71
  • IMG_3108.jpg
    IMG_3108.jpg
    32,6 KB · Weergaven: 74
  • IMG_3109.jpg
    IMG_3109.jpg
    80 KB · Weergaven: 79
De acan's hebben het naar hun zin zo te zien, ze staan mooi opgezwollen. Zijn ze niet eenzaam Pieter? :p . Gr Filip
hey Filip zo eenzaam zijn de acanthastrea's niet het keizerskoppel de Clarionnensis hangen er als Drones boven......zullen we of zullen we niet.

Groeten Pieter

Pieter,

heb jij Fiji en Coralsea leeg geplunderd? :p
Mooiere sps koralen ga je denk ik niet meer vinden en dat zelfde geldt voor dat acanveld.:)
We gaan van hieruit toch nog eens een bezoekje moeten organiseren, het is te lang geleden dat we jouw bak life hebben gezien.:confused:
Bartje dat is inderdaad lang geleden....het blijft toch jammer dat we zo weinig van jouw Top bak te zien krijgen.....we horen het wel.

Groeten Pieter

Geen probleem hoor die foto's van de Acanthastrea verzameling Pieter, het is en blijft tenslotte een prachtig koraal in een mooi opgebouwd rif, ookal ga ik als misschien wel een eenling niet mee met de mening van de meute en hou ik er op dit moment nog steeds een andere mening op na v.w.b. de hoeveelheid in soort bij elkaar [emoji6].
kissme

Groeten Pieter

Ha ha dat is een Goniopora Frode:eek:

Groeten Pieter

Whaah, dan moet ik beter kijken, of jij betere foto's maken...eh, laat ik het op het eerste houden... :o

Maar vooruit, een lps onder de lps, moet kunnen dan op die tafel ;)

Whaah, dan moet ik beter kijken, of jij betere foto's maken...eh, laat ik het op het eerste houden... :o

Maar vooruit, een lps onder de lps, moet kunnen dan op die tafel ;)
Tja Frode tegen jouw foto kunst kan ik toch niet tegen op,daar is elk poliepje op zichtbaar....enaccord

Vrijdag gaan we beginnen de bak een transfusie te geven met 3000 liter vers zeewater en daarna gaat het verversen voorlopig op een laag pitje.

Groeten Pieter

Dank je Frankie,ben wel benieuwd naar die acro van Marcel.....

Groeten Pieter

Hejj Pieter,

Had je daar ook een stuk van?

Heb hem nu in de bak staan, prachtig stuk en mooi blauw :). Heb hem in het midden van de bak geplaatst, recht onder de HQI en 30cm van het wateroppervlakte.

Tja Frode tegen jouw foto kunst kan ik toch niet tegen op,daar is elk poliepje op zichtbaar....enaccord
...

Groeten Pieter

Ik had allang weer een keer langs willen komen...

Van een paar Engelse vrienden,wiskey wiskey my old friend......

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 60
  • 2.jpg
    2.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Mooi man....dat moet een goede wiskey zijn ;) !!

heey Pieter,

ziet er goed uit en je aqua cam werkt ook goed! leuk man kan nu lekker mee genieten :)

Jaaah, heb nu eindelijk ook het livecam-beeld! Leuk :cool:

Van een paar Engelse vrienden,wiskey wiskey my old friend......

Dit is een goeie whiskey, nadeel van deze Pieter is dat je deze niet alleen mag uitdrinken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan