W.vreeswijk
Senior Forumlid
Schitterend zeg wat een mooie stukken alle gewoon apart erg gave kleuren.
Gaat alles weer naar wens pieter.
Groetjes wesley
Groetjes wesley
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey Eelco voor mij zo dicht bij en nog nooit gezien ,moet er eens van komen dan ,gr jaap

Mooi gedaan hoor FrodetopjestopjesDe vissen staan er prachtig op,super scherp
Groeten Pieter
Als ik tijd heb ga ik het voor je opzoeken Sander.Mooie foto's! Weet jij toevallig welke Acropora soort zich op de eerste foto meest rechts bevind? Deze soort ben ik slechts twee maal eerder tegengekomen![]()
Dank je Jaap,blijf je dagboek volgen.Schitterend gr jaap
Dank je Wes,het gaat redelijk naar wens,hoewel ik momenteel de meeste lol beneden met de bakken beleef,wat daar leeft is echt een uitdaging ......de deep in the blue enz...Schitterend zeg wat een mooie stukken alle gewoon apart erg gave kleuren.
Groetjes wesley
Sorry Imitch maak het wel goed met een volgend bezoek want zoiets is niet de bedoeling,Ben pas geleden nog even langs gegaan, maar was na sluitingstijd op zaterdag gaan jullie om 16uur al dicht inplaats van 17 uur dus voor die 5min dat ik binnen ben geweest heb ik jammer genoeg maar een vierkante meter gezien het is iedergeval een prachtige bak!
Jammer Eelco,dat je je niet even aan de balie gemeld heeft.....je hebt de bakken beneden gemist!Helaas heb ik u niet gesproken vandaag maar ik heb de bak mogen bewonderen.
wat een mooie stukken staan er in ....
En vissen super .
kon nog wel wat bespuren van je tegenslag maar toch meer gezonde koralen.
wat een joekels van sromingspompen zeg![]()
Dat heeft ze erg goed gedaan FrodeactionNogmaals,de foto's van bijvoorbeeld de Clarion's,die zijn zo scherp dat elk schubbetje te tellen is......prachtig.Mijn dochtertje vond het erg leuk om ze op te zoeken in de World Atlas of Marine Fishes![]()
DE tijd gaat erg hard nog even .....................en we stoppen er meemecrymecrymecrymecry
Groeten
Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.