U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Marjan en Bas voor deze informatie.
Als ik terug ben kijk ik wel wat te te doen,een dagboek verminken door een groot deel er af te halen aan foto's heeft ook geen zin.
Misschien haal ik alles eraf start een nieuw dagboek,deel II ......
Voor mij een onbegrijpelijke maatregel.
Groeten Pieter
Hij wordt al donkerder vergeleken met enkele terug Twan.Heel mooi allemaal.
Hoe lang staat de Strawberry Shorcake al in jullie bak, die ziet er goed op kleur uit.
Bij ons is hij langzaam donkerder geworden in de loop van de tijd.
groetjes
twan
Nee lobo's en scans eigenlijk alles wat aan LPS een zacht vlezig oppervlakte oppervlakte heeft is niet houdbaar bij de meeste Keizersvissen.Je zal deze vraag waarschijnlijk al vaak voorbij hebben horen komen, maar de sps koralen zien er goed uit, alleen hoe gaat het met je lps koralen icm met die hoeveelheid keizers? Word er veel van gesnoept en blijven bv lobos en acans intakt?
![]()
Groetjes
Misschien ben ik niet niet duidelijk genoeg maar de Keizelijke familie die hier rondzwemt is me toch heilig en op de foto lijkt het of ze van het hamertjes koraal koraal snoepen maar van zulke netelaars blijven ze vanaf,deze staat hier zes jaar in het aquarium.Bedoel je dat je je keizers, of je lps voor geen goud zou willen missen?
Op het plaatje zie je m eraan snoepen, geef je ze dan af en toe een lps om op te eten ofzo?
Dat klopt Jan,dat ga ik ook doen als ik terug ben met vakantie,klasse dat er weer ruimte is.Groeten uit de ArdennenPieter,Volgens mij moet jij gewoon foto's kunnen plaatsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.