Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: 6 meter bak Vlaardingen

Hoi Pieter,

ik hoop van harte dat je enkel hersteld en ik wens je dan ook beterschap toe. Het is wel even schrikken om te lezen dat je anders wellicht moet stoppen om gezondheids redenen :eek:.

Het is makkelijk gezegd, maar verlies de hoop niet. In al je pionierswerk met zeewater heb je ook allerlei problemen, teleurstellingen en tegenslagen overwonnen, dus ik ben ervan overtuigd dat je ook nu tot het uiterste zal gaan :goed:.

We komen binnenkort weer eens in Vlaardingen kijken.

Sterkte Frank en Tamara

Sterkte Pieter! Volgens mij heb jij grotere dalen overwonnen, over een tijdje gaat 't weer een stuk beter!

Je krijgt trouwens de groeten van Joe van Atlantis Marineworld, er zijn bouwplannen voor een hotel naast 't gebouw. In mijn dagboek twee filmpjes van zijn rif-spektakel ;)

Tot gauw!

Pieter vanuit hier ook heel veel sterkte toegewenst! Er gaat niets boven de gezondheid. Lekker bezig blijven met de hobby is misschien wel het beste medicijn ;).

Laatst bewerkt:

Hoi Pieter,

ik hoop van harte dat je enkel hersteld en ik wens je dan ook beterschap toe. Het is wel even schrikken om te lezen dat je anders wellicht moet stoppen om gezondheids redenen :eek:.

Het is makkelijk gezegd, maar verlies de hoop niet. In al je pionierswerk met zeewater heb je ook allerlei problemen, teleurstellingen en tegenslagen overwonnen, dus ik ben ervan overtuigd dat je ook nu tot het uiterste zal gaan :goed:.

We komen binnenkort weer eens in Vlaardingen kijken.

Sterkte Frank en Tamara
Hoi Fannk,laat maar weten wanneer je in de buurt ben,Jou bak begint er mooi uit te zien .

Pieter

Laatst bewerkt:

Sterkte Pieter! Volgens mij heb jij grotere dalen overwonnen, over een tijdje gaat 't weer een stuk beter!

Je krijgt trouwens de groeten van Joe van Atlantis Marineworld, er zijn bouwplannen voor een hotel naast 't gebouw. In mijn dagboek twee filmpjes van zijn rif-spektakel ;)

Tot gauw!
Tanne,hoe is het er mee?Alexander nog een hand geschud :biggrin:in New York?Joe,ja ik weet het,3 keer is ie al hier geweest en 3 keer heb ik me voorgenomen naar New York af te reizen maar het komt er niet van.Joe is trouwens een zeer aardig persoon met heel veel kennis.Een hotel ernaast kan het bezoekers aantal alleen maar vergroten.

Pieter

Tanne,hoe is het er mee?Alexander nog een hand geschud :biggrin:in New York?Joe,ja ik weet het,3 keer is ie al hier geweest en 3 keer heb ik me voorgenomen naar New York af te reizen maar het komt er niet van.Joe is trouwens een zeer aardig persoon met heel veel kennis.Een hotel ernaast kan het bezoekers aantal alleen maar vergroten.

Pieter

Een ontzettend aardige en gastvrije man, ik heb een top-rondleiding gehad die dag!

Wat Willem-Alexander betreft: één van de leerlingen die bij het project betrokken was heeft hem geïnterviewd daar in NY. Filmpje :) Toch een hele ervaring als je 14/15 bent!

Ik kom gauw weer eens bij je kijken, het is druk maar daar ruim ik graag tijd voor in!

Een ontzettend aardige en gastvrije man, ik heb een top-rondleiding gehad die dag!

Wat Willem-Alexander betreft: één van de leerlingen die bij het project betrokken was heeft hem geïnterviewd daar in NY. Filmpje :) Toch een hele ervaring als je 14/15 bent!

Ik kom gauw weer eens bij je kijken, het is druk maar daar ruim ik graag tijd voor in!
Geloof ik helemaal Tanne,zoiets kan je wel aan Joe overlaten:goed:

Leuk filmpje Tanne:goed:Het moet voor die kids een onvoorgetelijke week geweest zijn,al die ervaringen en impressies die ze opgedaan hebben in New York,het blijft een fantastische stad.

Zit er eigelijk op te wachten tot je weer een keer hier een bezoek komt brengen:biggrin:

Er zwemt hier al jaren een papagaaivis rond....prachtige mooie Scarus,constant langs de stenen wat algen,kalkalgen schrapend en netjes alle koralen ontwijkend...........Tot vandaag,deze jongen heeft in een dag alle toppen van blauwe Acro met een diameter van 20 cm er afgerausd,waarom nu ineens?Hij gaat nu toch niet ineens denken"ik ben een echte papagaaivis":eek:.Vindt dit eigenlijk een onbegrijpelijke daad van dit beest.Er zit totaal niets van alg of dergelijke in de buurt.

Pieter

Hallo collega,

Ben jullie al een tijdje aan het volgen, maar nu weet ik het zeker;
Moet echt een keer bij jullie langs, wat een supergave bak!
Ben nu zelf ook bezig om een bakje in de zaak te maken van 110x70x70, en die probeer ik ook maar langzaam uit te breiden. Zal wel nooit zo mooi worden als bij jullie, maar dat kan ook haast niet.
Wel een erg mooie combinatie; auquria blijft altijd facinerend om naar te kijken, net als "ons" vuurtje.

Wens je heel veel sterkte met je enkel toe,

groetjes Wilfred, je collega uit Dronten.

Er zwemt hier al jaren een papagaaivis rond....prachtige mooie Scarus,constant langs de stenen wat algen,kalkalgen schrapend en netjes alle koralen ontwijkend...........Tot vandaag,deze jongen heeft in een dag alle toppen van blauwe Acro met een diameter van 20 cm er afgerausd,waarom nu ineens?Hij gaat nu toch niet ineens denken"ik ben een echte papagaaivis":eek:.Vindt dit eigenlijk een onbegrijpelijke daad van dit beest.Er zit totaal niets van alg of dergelijke in de buurt.

Pieter

Bizar verhaal Pieter , ik heb het er al met je over gehad maar vertrouwen kan je ze dus nooit . Ik hoop dat de toppen snel aangroeien , ik spreek je snel weer (ik heb nog aantal vragen ;):biggrin:)

Grt, Marco

Hallo collega,

Ben jullie al een tijdje aan het volgen, maar nu weet ik het zeker;
Moet echt een keer bij jullie langs, wat een supergave bak!
Ben nu zelf ook bezig om een bakje in de zaak te maken van 110x70x70, en die probeer ik ook maar langzaam uit te breiden. Zal wel nooit zo mooi worden als bij jullie, maar dat kan ook haast niet.
Wel een erg mooie combinatie; auquria blijft altijd facinerend om naar te kijken, net als "ons" vuurtje.

Wens je heel veel sterkte met je enkel toe,

groetjes Wilfred, je collega uit Dronten.
Heej gaaf Wilfred,zoals je zegt"water en vuur"2 basic elelementen:biggrin:.Misschien eens een fototje?Ben wel nieuwsgierig en altijd welkom Wilfred.

Pieter

Bizar verhaal Pieter , ik heb het er al met je over gehad maar vertrouwen kan je ze dus nooit . Ik hoop dat de toppen snel aangroeien , ik spreek je snel weer (ik heb nog aantal vragen ;):biggrin:)

Grt, Marco
Hoop dat het een eenmalige actie is geweest Marco,zoniet krijgt ie een muilkorf:biggrin:Hoor wel weer van je.

Pieter.

Pieter ik wens je sterkte met de enkel....

Ik kom snel een keertje langs met mijn vrouwtje die wil graag het aqarium een keer live zien......

Pieter ik wens je sterkte met de enkel....

Ik kom snel een keertje langs met mijn vrouwtje die wil graag het aqarium een keer live zien......
Laat het maar weten John,altijd welkom:goed:jouw aquarium draaid zover ik zie ook voorspoedig,ga zo door:goed:

Morgen weer de geplande verse zeewater wissel van 2000 ltr.+2000 ltr aangemaakt zeewater met Deep blue zout.De 6 meter gaat dan voor eenderde leeg om de grote wissel uit te voeren.Ga proberen hier foto's van te maken,dit is in 15 minuten gebeurd(opvoer 30.000 ltr.),alleen gaan de hqi's tijdens het droogvallen uit om verbrandingsverschijnselen te voorkomen.

Pieter

Dat zou nog eens een aparte foto worden Pieter:)zet dat krukje maar langszij onder tijdens de werkzaamheden,zou niet willen dat Richard erover struikeltroflhe,denk dat ik maar eens zelf die foto`s kom trekken van die keizertjes

Foto's 1

Bijlagen

• P9200030.JPG
    P9200030.JPG
    376,6 KB · Weergaven: 17
  • P9200033.JPG
    P9200033.JPG
    177 KB · Weergaven: 16
  • P9200037.JPG
    P9200037.JPG
    432,2 KB · Weergaven: 14
  • P9200040.JPG
    P9200040.JPG
    213,4 KB · Weergaven: 13
  • P9200041.JPG
    P9200041.JPG
    233,9 KB · Weergaven: 17

foto's 2

Bijlagen

• P9200051.JPG
    P9200051.JPG
    231,4 KB · Weergaven: 9
  • P9200048.JPG
    P9200048.JPG
    206,7 KB · Weergaven: 8
  • P9200045.JPG
    P9200045.JPG
    149,1 KB · Weergaven: 8
  • P9200043.JPG
    P9200043.JPG
    171,3 KB · Weergaven: 9
  • P9200042.JPG
    P9200042.JPG
    172,7 KB · Weergaven: 12

foto's 3

Bijlagen

• P9200046.JPG
    P9200046.JPG
    173 KB · Weergaven: 17
  • P9200052.JPG
    P9200052.JPG
    184,2 KB · Weergaven: 11

speciaal voor Luc
Ahhhhhhhhh,wat een mooie kleine deugniet Pieter:)supervisje vind ik het:goed:,koralen zien er ook top uit:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan