Koraalmarkt.nl
New member
Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien gemerkt hebben, worden er de laatste tijd veel koraaladvertenties van Marktplaats verwijderd. Kopen en verkopen ligt daardoor verspreid over Facebook, Marktplaats en verschillende forums.
Daarom ben ik begonnen met Koraalmarkt.nl: een marktplaats speciaal voor koraal, gemaakt voor onze hobby.
Ik heb het simpel en overzichtelijk gehouden:
- je koraal aanbieden met foto, prijs en plaats
- zoeken op soort en op afstand, dus koraal bij jou in de buurt
- chatten met de verkoper op de site zelf
- aangeven dat je ook wilt ruilen
- een mailtje krijgen als er nieuw koraal bij komt dat bij je zoekopdracht past
- verkopersprofielen met beoordelingen
Alles is gratis: een account, advertenties plaatsen en reageren.
De site is net online, dus er staat nog niet veel op. Juist daarom deze oproep: heb je stekken of kolonies over, zet ze erop. Hoe meer aanbod, hoe nuttiger het voor iedereen wordt.
Ik wil de site samen met de hobby verder verbeteren. Mis je iets of werkt er iets niet lekker, laat het me weten.
koraalmarkt.nl

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, worden er de laatste tijd veel koraaladvertenties van Marktplaats verwijderd. Kopen en verkopen ligt daardoor verspreid over Facebook, Marktplaats en verschillende forums.
Daarom ben ik begonnen met Koraalmarkt.nl: een marktplaats speciaal voor koraal, gemaakt voor onze hobby.
Ik heb het simpel en overzichtelijk gehouden:
- je koraal aanbieden met foto, prijs en plaats
- zoeken op soort en op afstand, dus koraal bij jou in de buurt
- chatten met de verkoper op de site zelf
- aangeven dat je ook wilt ruilen
- een mailtje krijgen als er nieuw koraal bij komt dat bij je zoekopdracht past
- verkopersprofielen met beoordelingen
Alles is gratis: een account, advertenties plaatsen en reageren.
De site is net online, dus er staat nog niet veel op. Juist daarom deze oproep: heb je stekken of kolonies over, zet ze erop. Hoe meer aanbod, hoe nuttiger het voor iedereen wordt.
Ik wil de site samen met de hobby verder verbeteren. Mis je iets of werkt er iets niet lekker, laat het me weten.
Koraal kopen en verkopen van reefers | Koraalmarkt.nl
Koop en verkoop koraal bij jou in de buurt. SPS, LPS, zachte koralen en Zoanthus van Nederlandse reefers. Gratis advertenties plaatsen en direct chatten.
koraalmarkt.nl